پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

مقایسه مواد کود - برنامه مدیریت مواد مغذی پنسیلوانیا

مقایسه مواد کود - برنامه مدیریت مواد مغذی پنسیلوانیا

خاک باید مقادیر بیشتری از عناصر غذایی گیاهان را برای گیاهان طبیعی تأمین کند. همچنین ، بخش قابل توجهی از مواد مغذی دیگر بازیافت نمی شوند بلکه در محصولات برداشت شده حذف می شوند. کشاورزان برای تأمین رشد مطلوب محصولات باید مواد مغذی مکمل را در خاک تهیه کنند. این مواد مغذی مکمل به اشکال مختلفی از جمله کودها ، کودهای حیوانی ، کودهای سبز و حبوبات وجود دارد. این برگه متمرکز بر خواص کودهای متداول است که برای دستیابی به رشد مطلوب گیاه مهم هستند. آزمایش خاک باید پایه و اساس هرگونه استفاده از کود باشد. یک برنامه آزمایش خوب خاک وضعیت باروری فعلی خاک را نشان می دهد و رهنمودهای صحیحی را برای مدیریت باروری برای دستیابی به بازده مطلوب ارائه می دهد. سوابق خوب از نتایج آزمایش خاک و کود ، آهک و کود نیز برای مدیریت مناسب باروری بسیار مهم است. مواد مغذی بر روی برچسب های کود به صورت نیتروژن (N) ، فسفات (P2O5) و پتاس (K2O) بیان می شوند. به این فرم اکسید فسفر بنیادی (P) و پتاسیم (K) گفته می شود. 
در بعضی موارد ، مواد مغذی ممکن است به هر دو شکل بیان شوند. درجه کود یا تجزیه کود ، درصد وزنی نیتروژن (N) ، فسفات (P2O5) و پتاس (K2O) موجود در کود است که به طور معمول به صورت N-P2O5-K2O بیان می شود. به عنوان مثال ، 10-20-10 نشان دهنده 10 درصد N ، 20 درصد P2O5 و 10 درصد K2O از نظر وزن است. نسبت کود به نسبت درصد N-P2O5-K2O گفته می شود و با تقسیم سه عدد به کوچکترین عدد سه تعیین می شود. وزن معینی از دو کود می تواند حاوی مقادیر مختلف غذای واقعی گیاه باشد. پس از آزمایش های خاک نیاز به مقدار مشخصی از غذای گیاهی را نشان داد ، شما باید مقدار کل کود مورد نیاز را بر اساس درجه محصول تعیین کنید. به عنوان مثال ، 100 پوند کود 10-30-10 حاوی 10 پوند N ، 30 پوند P2O5 و 10 پوند K2O است ، در حالی که 100 پوند کود 7-21-7 حاوی 7 پوند N ، 21 پوند P2O5 ، و 7 پوند K2O.

هر دو این کودها نسبت یکسانی دارند (1-3-1) اما درجه های مختلفی دارند (10-30-10 در مقابل 7-21-7). برای تأمین مقادیر مساوی مواد غذایی گیاهی ، مقادیر کل مختلف کود مورد نیاز است. میزان کاربرد باید بر اساس غذای مورد نیاز گیاه تعیین شود. مواد مستقیم مواد اساسی مورد استفاده در تولید کود هستند. بسیاری از این مواد را می توان به طور مستقیم استفاده کرد. بعنوان مثال می توان به آمونیاک بی آب ، اوره ، محلول نیتروژن ، سوپرفسفات سه گانه ، فسفات آمونیوم و تولید پتاس (کلرید پتاسیم) اشاره کرد. کودهای ترکیبی با ترکیب شیمیایی یا فیزیکی مواد مستقیم ساخته می شوند. هنگامی که نتایج آزمایشات خاک نیاز به کود را ایجاد کرده است، چندین عامل مهم باید در انتخاب مواد کود مناسب مورد توجه قرار گیرد. این عوامل خواص فیزیکی و شیمیایی، اقتصاد و خدمات فروشنده هستند. بسیاری از انواع مختلف فیزیکی و شیمیایی کود تجاری در دسترس هستند. مواد کود می توانند مواد جامد، مایعات یا گازها باشند. هر فرم فیزیکی دارای استفاده و محدودیت های خود است که مبنای انتخاب بهترین مواد برای کار را فراهم می کند. 

مواد کود دانه ای جامدات جامد، مخلوط همگن مواد کود است که به طور کلی در گیاهان گرانولاسیون آمونیاک تولید می شود، با ترکیب مواد خام مانند آمونیاک بدون آب، اسید فسفریک و کلرید پتاسیم. مواد گرانول دارای نمرات N-P یا N-P-K کود هستند. هر ذره کود با اندازه یکنواخت شامل تمام مواد مغذی در درجه است. به عنوان مثال ، هر ذره در کود دانه بندی 10-20-10 از نظر تئوری حاوی 10 درصد ازت ، 20 درصد فسفات و 10 درصد پتاس است. مزیت اصلی مواد دانه بندی شده این توزیع یکنواخت مواد مغذی است. هیچ گونه تفکیک مواد مغذی در دست زدن یا پخش شدن وجود ندارد و ریشه های گیاه مجموعه کاملی از مواد مغذی اعمال شده را جذب می کنند. کودهای دانه ای به طور کلی خاصیت عملکرد خوبی دارند و تمایل کمی به کیک یا گرد و غبار دارند. کودهای مخلوط مخلوط فیزیکی ساده ای از مواد کود خشک است. مواد تشکیل دهنده کود مخلوط می تواند مواد مستقیم مانند اوره یا کلرید پتاسیم باشد. آنها می توانند مواد کود مرکب دانه بندی شده با هم مخلوط شوند. یا می توانند ترکیبی از این دو باشند.
در کودهای مخلوط ، ذرات منفرد در مخلوط جدا می مانند و پتانسیل تفکیک مواد مغذی وجود دارد. با استفاده از مواد هم اندازه می توان این مشکل را کاهش داد. مخلوط های ساخته شده به طور مناسب از نظر کارآیی با سایر کودهای ترکیبی برابر هستند. مخلوط ها این مزیت را دارند که طیف گسترده ای از درجه کود را فراهم می کنند که مطابقت یک کود را دقیقاً با توصیه آزمایش خاک امکان پذیر می کند. مخلوط به طور م asثر به عنوان کودهای اولیه استفاده می شود. اما برای این منظور باید از اوره و دی آمونیوم فسفات خودداری کرد زیرا هر دو ماده آمونیاک آزاد تولید می کنند که می تواند مانع جوانه زنی بذر و رشد گیاهچه شود. از کودهای مایع بیشتر استفاده می شود. مایعات می توانند مواد مستقیم ، مانند محلول های ازت ، یا کودهای ترکیبی در درجه های مختلف باشند. کودهای مایع به دو گروه طبقه بندی می شوند: (1) محلول های شفاف ، و (2) سوسپانسیون ها. در محلولهای شفاف ، مواد مغذی موجود هستندکاملاً در آب حل شده است. مزیت عمده سهولت در دست زدن است. علاوه بر این ، فسفر موجود در این مواد بسیار محلول در آب است.

بونینگ غذای یونجه

بونینگ غذای یونجه


ما انواع پروتئین های گروه 3 از جمله غذای پر مرغ وعده های غذایی گوشت گوشت و کنجاله گوشت و استخوان و کنجاله گوشت بره و چربی های حیوانی مانند چربی و مرغ مرغ را به مشتریان غذای خانگی خود تحویل می دهیم. بازگشت به صفحه اصلی باغ سبزیجات. تهیه گوجه فرنگی وارونه سبد معلق ارزان و آسان است. کربنات پتاسیم همچنین به پتاسیم در مواد مغذی آب آبیاری کمک می کند. خاک گرمتر به معنای افزایش رشد گوجه فرنگی در اوایل بهار و تابستان است. آنا ستلر ، ارسال شده در شانزدهم ژوئن 2008 ، 4:00 بعد از ظهر. Review Universal Aquatic Pond Plant کود کود گیاهان Sunniland Corporation 5Lb Azal / Gar Fertiliz Hydrocidide پتاسیم (KOH) که به آن پتاس سوزآور نیز گفته می شود ، موافقان و مخالفان مایع در مقابل استفاده از کود به عنوان؛ غنی سازی ، به عنوان زمین ، با استفاده از یک ماده لقاح دهنده. به دنبال گلدان های کاشت باشید که از مواد طبیعی ساخته شده اند. من در چمنزار تپه های خاک دارم ، فکر می کنم کرم است. کودهای آلی مانند امولسیون ماهی را می توان ماهانه استفاده کرد. یکی از شیرین ترین گوجه هایی که تا به حال چشیده اید! این گوجه فرنگی گیلاس قرمز پربار ارزش بسیار خوبی دارد و محصول پرباری از 500 میوه خوشمزه لقمه در هر بوته تولید می کند! دوره گلدهی در این آزمایش ، گیاهان پرورش یافته بدون کود نیتروژن و گیاهان رشد یافته با کود نیتروژن را مقایسه خواهید کرد. کود گیاهی ارگانیک. مگر اینکه در آب و هوای بسیار گرم زندگی کنید ، حتما گوجه فرنگی را در آفتاب کامل بکارید


کودها بخش مهمی از تمام اقدامات کشاورزی هستند. چه بخواهید عملکرد را افزایش دهید و چه بهره وری را بالا ببرید ، کودها نقش مهمی را بازی می کنند که انکار آن به هر قیمتی غیرممکن است. استفاده مناسب از کودها به نسبت مناسب قدرت افزایش منیفولدهای تولیدی را دارد که نتیجه نهایی شگفت انگیزی دارد. اگرچه شرکتهای تولید کودهای مختلف در سراسر دنیا فعالیت دارند که تأمین نیاز کشاورزان را تضمین می کنند ، اما به تعداد اندکی می توان اعتماد کرد. شرکت کود عربستان سعودی در سال 1965 در سال 1965 در عربستان سعودی Safco تاسیس شده است. این به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک بین شهروندان کشور و دولت کشور برای افزایش بهره وری مواد غذایی با امور مالی به اشتراک گذاشته شد. این یک جهش در آن زمان گرفته شده است و ثابت شده است که یکی از بهترین شرکت های کود در کل جهان در گذشته است


آنها محصولات با کیفیت را با رضایت مشتری و علاقه ذینفعان تضمین می کنند. S AG یک شرکت شیمیایی آلمان با ستاد خود در Kassel است. به غیر از کود شیمیایی و بزرگترین تامین کننده پتاس، این نیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان نمک در جهان است. S AG تولید و تامین تعدادی از مواد معدنی مهم دیگر مانند منیزیم و گوگرد در سراسر جهان. این شرکت در سال 1889 تاسیس شد و بسیاری از شرکت های کوچک تولید کود را در اختیار گرفت و در آن ادغام شد و بنابراین به عنوان یک واحد بزرگ و یک شرکت بزرگ تجارت کودهای مهم و شیمیایی به بازار آمد. حدود 70 سال قدمت ، صنایع CF سنگینی بر جای نگذاشته اند تا با تأمین برخی از بهترین مواد شیمیایی و کود برای بهبود تولید و بهره وری محصولات ، ارزش خود را ثابت کنند. کیفیت بالای محصولات اعم از نیتروژن ، پتاس یا فسفر است این شرکت همه آنها را با خدمات قابل تحسین تجارت می کند. 


مردم به دلیل کیفیت برتر و نتایج نهایی بالا ، به کود و مواد شیمیایی خود اعتماد و اطمینان پیدا کرده اند. آنها لیست طولانی از محصولات برای مصارف کشاورزی و صنعتی دارند که به خوبی آزمایش شده و دارای عملکرد بالایی هستند. با عنوان "ما شیمی را ایجاد می کنیم" ، BASF به عنوان یکی از شرکت های امیدوار کننده کود و مواد شیمیایی شناخته شده است که کیفیت و برتری خود را در تمام محصولات خود حفظ کرده است. آنها طیف گسترده ای از مواد مغذی اولیه ، ثانویه و سوم را به همراه مواد شیمیایی مهمی که برای افزایش عملکرد محصول لازم است ، فراهم می کنند. آنها همچنین از ایمن و ایمن بودن محصولات به محصولات اطمینان می دهند. آنها به غیر از مواد شیمیایی ، خدمات خود را در سایر زمینه های کشاورزی مرتبط نیز ارائه می دهند. محصولات تولید محصول از BASF نیز قابل اعتماد هستند و کیفیت خوب و خروجی عالی را تضمین می کنند. در کنار تغذیه محصولات ، آنها برای تغذیه حیوانات نیز کار می کنند. شرکت کود Uralkali PJSC از روسیه تبریک می گوید و جهشی بیش از سایر شرکت های تولید کود در این کشور به دست آورده است.


این یکی از بزرگترین معامله گران و تامین کننده کود و مواد شیمیایی در بخش های قابل توجهی از جهان است. بازارهای اصلی که در آن کود از این شرکت عرضه می شود شامل برزیل، هند، چین، جنوب شرقی آسیا، روسیه، ایالات متحده آمریکا و اروپا است. در گذشته اخیر، تبدیل به یکی از مهمترین صنعت شده است که یک محصول با کیفیت بالا داده شده و به این ترتیب موفق به گرفتن یک تصویر قابل توجه در بازار شده است. سنگ معدن پتاس و ذخایر آن، دومین کشور جهان را در زمینه مربوطه قرار می دهد. یک شرکت تولید شیمیایی چند ملیتی که کیفیت محصولات فوق العاده از جمله کود و سایر مواد شیمیایی مرتبط را توسعه می دهد که گزارش کرده اند که منیفولد های تولید را افزایش داده است، اسرائیل شیمیایی است. همچنین معمولا به عنوان ICL شناخته می شود، این شرکت به طیف گسترده ای از صنایع در میان آن ها خدمت می کند موارد اولیه شامل کشاورزی، مواد غذایی و محصولات مهندسی است. به غیر از کیفیت عالی کود، مواد شیمیایی مانند بروم نیز عمدتا توسط شرکت تولید می شوند و بنابرایناین کشور به عنوان تولید کننده حدود یک سوم برم در جهان جایگاه خود را حفظ می کند.

تغذیه موزاییک محصول

تغذیه موزاییک محصول

کود پتاسیم (K) معمولاً برای بهبود عملکرد و کیفیت گیاهانی که در خاکهایی رشد می کنند که فاقد تأمین کافی این ماده مغذی ضروری هستند ، اضافه می شود. بیشتر کود K از کانسارهای باستانی نمک واقع در سراسر جهان است. کلمه "پتاس" یک اصطلاح عمومی است که بیشتر اوقات به کلرید پتاسیم (KCl) اشاره دارد ، اما این کلمه همچنین در مورد سایر کودهای حاوی K مانند سولفات پتاسیم (K₂SO₄ که معمولاً به عنوان سولفات پتاس یا SOP نامیده می شود) نیز کاربرد دارد.. پتاسیم یک عنصر نسبتاً فراوان در پوسته زمین است و تولید کود پتاس در هر قاره ساکن رخ می دهد. با این حال ، K₂SO₄ بندرت در طبیعت به شکل خالص یافت می شود. در عوض به طور طبیعی با نمک های حاوی منیزیم ، سدیم و کلرید مخلوط می شود (به ترتیب منیزیم ، سدیم و کلراید). این مواد معدنی برای جداسازی اجزای سازنده خود نیاز به فرآوری اضافی دارند. از نظر تاریخی ، K₂SO2 با واکنش KCl با اسید سولفوریک ساخته شده است. با این حال ، محققان بعداً کشف کردند که می توانند تعدادی از مواد معدنی زمین را برای تولید K₂SO₄ ، که امروزه رایج ترین روش تولید است ، دستکاری کنند.

به عنوان مثال ، مواد معدنی طبیعی حاوی K (مانند کاینیت و شونیت) استخراج و با دقت با محلول های آب و نمک شستشو داده می شوند تا محصولات جانبی آن از بین برود و K₂SO₄ تولید شود. صنعت معدن از فرآیند مشابهی برای برداشت K₂SO₄ از دریاچه بزرگ نمک در یوتا و از ذخایر معدنی زیرزمینی استفاده می کند. در نیومکزیکو ، K₂SO₄ با واکنش دادن آن با محلول KCl ، از مواد معدنی لنگ بینیت جدا می شود که محصولات جانبی (مانند Mg) را از بین می برد و K₂SO₄ را ترک می کند. بسته به مواد اولیه قابل دسترسی ، از تکنیک های پردازش مشابه در بسیاری از نقاط جهان استفاده می شود. پتاسیم برای تکمیل بسیاری از عملکردهای اساسی در گیاهان مانند فعال سازی واکنش های آنزیمی ، سنتز پروتئین ها ، تشکیل نشاسته و قندها و تنظیم جریان آب در سلول ها و برگها مورد نیاز است. غالباً ، غلظت K در خاک برای حمایت از رشد سالم گیاه بسیار کم است. سولفات پتاسیم منبع عالی تغذیه K برای گیاهان است. قسمت K از K₂SO₄ با سایر کودهای معمول پتاس متفاوت نیست.

با این حال ، همچنین منبع ارزشمندی از S را تأمین می کند که سنتز پروتئین و عملکرد آنزیم به آن نیاز دارند. مانند K ، S نیز می تواند برای رشد کافی گیاه کمبود داشته باشد. بعلاوه ، از افزودن کلر در برخی خاکها و گیاهان زراعی باید اجتناب شود. در چنین مواردی ، K₂SO₄ یک منبع K بسیار مناسب ایجاد می کند. چندین اندازه ذرات معمولاً در دسترس هستند. تولیدکنندگان ذرات ریز (کوچکتر از 0.015 میلی متر) را برای ساختن محلول های آبیاری یا محلول پاشی تولید می کنند ، زیرا با سرعت بیشتری حل می شوند. و تولیدکنندگان محلول پاشی K₂SO₄ را راهی مناسب برای استفاده K و S اضافی در گیاهان ، مکمل مواد مغذی گرفته شده از خاک می دانند. با این حال ، اگر غلظت بیش از حد زیاد باشد ، می تواند آسیب به برگ وارد شود. تولیدکنندگان غالباً از K₂SO₄ برای محصولاتی که Cl اضافی - از کود رایج KCl - نامطلوب است استفاده می کنند. شاخص نمک جزئی K₂SO₄ نسبت به برخی دیگر از کودهای K معمول کمتر است ، بنابراین شوری کل کمتری در واحد K. به آن افزوده می شود. اندازه گیری نمک (EC) از محلول K₂SO₄ کمتر از یک سوم غلظت مشابه محلول KCl است. (10 میلی مول در لیتر). در صورت نیاز به میزان بالای K ofSO₄ ، متخصصان زراعت معمولاً استفاده از این محصول را در چند نوبت توصیه می کنند. این کمک می کند تا از تجمع مازاد K توسط گیاه جلوگیری شود و همچنین آسیب احتمالی نمک را به حداقل می رساند.

کود به موادی گفته می شود که به منظور تأمین مواد مغذی ، افزایش بازده محصول و بهبود کیفیت محصول ، به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر روی خاک اعمال می شود و یا بر روی محصولات بالای زمین پاشیده می شود. کود مستقیم مواد مغذی ضروری محصولات را از جمله کود NPK ، کود مرکب و کود میکرو عناصر و غیره تأمین می کند. کود غیر مستقیم برای بهبود خواص فیزیکی و شیمیایی خاک استفاده می شود، به این ترتیب شرایط رشد محصولات را بهتر می کند، مانند آهک، گچ و کودهای باکتریایی. کود در انواع مختلف طبقه بندی و انواع، در حالی که تفاوت زیادی در اموال مواد تشکیل دهنده و شیمیایی دارد. انواع کودکی چیست؟ چگونه کود را طبقه بندی کنیم؟ این سوال در جزئیات بیشتر توضیح داده شده است. کود معدنی یا کود شیمیایی شامل یک یا چند عنصر مواد مغذی برای رشد محصولات کشاورزی است که توسط مواد شیمیایی ساخته شده است. این شامل کود نیتروژن، کود فسفات، کود پتاس، کود میکرو میانی و کود مرکب و غیره است. کود با مولفه های ساده، مواد مغذی بالا و اثر چرب طولانی مشخص می شود. 

کودهای ازت حاوی نیتروژن مورد نیاز محصولات در طی رشد هستند. نیتروژن نقش بسیار مهمی در رشد محصولات دارد که بخشی از اسیدهای آمینه در گیاهان است و جز a تشکیل دهنده پروتئین است. در همین حال ، این قسمت تشکیل دهنده کلروفیل است که تعادل را در روند فتوسنتز نشان می دهد. نیتروژن همچنین می تواند به زیر استعمار محصولات کمک کند. کود نیتروژن نه تنها می تواند تولید محصولات کشاورزی را افزایش دهد بلکه کیفیت محصولات کشاورزی را نیز بهبود می بخشد. نیتروژن آمونیوم به راحتی توسط کلوئیدهای خاک جذب می شود ، تا حدی در لایه کریستال معدنی خاک رس. نیتروژن آمونیوم با اکسیداسیون به راحتی نیترات می شود. تلفات آمونیاک در یک محیط قلیایی فرار می کند. هنگامی که محصولات کلسیم ، منیزیم و پتاسیم آمونیوم اضافی را جذب می کنند ، یک اثر مهار خاص ایجاد می کند. آمونیاک بوی تحریک کننده ، خورنده و فرار شدیدی دارد. بنابراین نمی توان مستقیماً از آن برای کوددهی استفاده کرد. بعد از پیکربندی برای رقیق شدن در دسترس استآمونیاک بی کربنات آمونیوم از نظر دانه بندی ، شکل کلینتری و ستونی از ترکیب سفید و کریستال است. محلول آبی قلیایی است.

گزارش بازار سولفات پتاسیم

گزارش بازار سولفات پتاسیم


صنعت رشد بینش داده های جدیدی را در مورد "بازار سولفات پتاسیم" منتشر کرد. گروه S ، گروه تسنددرلو ، مواد معدنی قطب نما ، SQM ، YARA ، Rusal ، Sesoda ، Guotou Xinjiang LuoBuPo نمک پتاسیم ، Qing Shang Chemical ، گروه Migao ، Qinghai CITIC Guoan Technology ، AVIC International Holding ، Gansu Xinchuan کود ، Shijiazhuian Hehe Feng شیمیایی گروه شیمیایی ، Yantai Qifund Chemical ، Liaoning Xinshui Chemical ، Wuxi Yangheng Chemical ". طبق آخرین تحقیقات بازار سولفات پتاسیم در دوره پیش بینی با CAGR xx٪٪ گسترش می یابد. بله ، گزارش را می توان بر اساس نیاز شما سفارشی کرد بخش محصول اطلاعاتی راجع به سهم بازار هر محصول و CAGR مربوطه در طول دوره پیش بینی ارائه می دهد. این اطلاعات مربوط به پارامترهای قیمت گذاری محصول ، روندها و سودها را ارائه می دهد که بینش عمیق بازار را فراهم می کند. بعلاوه ، آخرین تحولات محصول و نوآوری در بازار. بخش برنامه کاربردهای مختلف محصول را تکه تکه می کند و اطلاعاتی راجع به سهم بازار و نرخ رشد هر بخش برنامه ارائه می دهد. 

این برنامه در مورد کاربردهای بالقوه آینده محصولات و عوامل محرک و مهار کننده هر بخش برنامه بحث می کند. 1. ساختار بازار و پیش بینی های سال های آینده. 2. رانندگان ، محدودیت ها ، فرصت ها و روند فعلی آلفا هیدروکسی اسید برای بازار لوازم آرایشی. 3. داده ها و پیش بینی های تاریخی. 5. تحولات و روندها در بازار. 1. سناریوی بازار بر اساس منطقه ، زیر منطقه و کشور. 2. سهم بازار فعالان بازار ، مشخصات شرکت ، مشخصات محصول ، تجزیه و تحلیل SWOT و فضای رقابتی. 3. تجزیه و تحلیل در مورد مواد اولیه بالادستی ، تقاضای پایین دست و پویایی بازار فعلی. 4- سیاست های دولت ، عوامل اقتصادی کلان و خرد نیز در این گزارش گنجانده شده است. ما بازار سولفات پتاسیم را در 360 درجه از طریق مطالعه کرده ایم. این به ما در ایجاد درک از پویایی بازار فعلی، شکاف تقاضای عرضه، روند قیمت گذاری، تنظیمات محصول، الگوهای مصرف کننده و غیره کمک کرد. یافته ها بیشتر از طریق تحقیقات اولیه با کارشناسان صنعت و رهبران افکار در سراسر کشور مورد تایید قرار گرفت. داده ها از طریق برآورد بازار مختلف و روش های اعتبار سنجی داده ها بیشتر کامپایل شده و تایید شده است. توجه: کشور انتخابی را می توان در گزارش بدون هزینه اضافی اضافه کرد. اگر بیش از یک کشور نیاز به اضافه شدن داشته باشد، نقل قول تحقیق بر این اساس متفاوت خواهد بود. بخش تجزیه و تحلیل جغرافیایی این گزارش اطلاعاتی در مورد فروش محصول را از لحاظ حجم و درآمد در مناطق ارائه می دهد. این فرصت های بالقوه برای تازه واردان، بازیکنان در حال ظهور و بازیکنان عمده در منطقه را فراهم می کند. تجزیه و تحلیل منطقه ای پس از بررسی عوامل اجتماعی-اقتصادی و مقررات دولتی کشورهای در مناطق انجام شده است. 6اطلاعات مربوط به استراتژی های برتر برنده را که توسط بازیکنان صنعت انجام می شود را فراهم می کند. 

در تاریخ 27 اوت 2009، گروه وظیفه نوآوری های مواد مغذی دولتی-EPA یک تماس فوری را برای اقدام به مدیر EPA لیزا جکسون صادر کرد. گروه کار، سطوح ثبت شده مواد مغذی بیش از حد را در آبراه های کشورهای ما مورد مطالعه قرار داد. کنونی، و گذشته، تلاش برای کنترل این آلاینده ها در مقیاس ملی و دولتی ناکافی است. تلاش ها تا کنون عمدتا "مقررات در لوله" بوده و به منابع غیر نکته ای که علت اصلی غلظت های بالایی از مواد مغذی در آب های زمین و سطحی است، خطاب نکرده اند. آلودگی مواد مغذی به طور قابل توجهی بر همه ما تاثیر می گذارد. آب آشامیدنی ما، آب تفریحی ما، مانند سواحل و رودخانه ها و دریاچه ها را تحت تاثیر قرار می دهد و آن را تحت تاثیر قرار می دهد، و حتی می کشد، زندگی آبزی. هیچ کدام از ما یک دسته از رودخانه های مرده را نمی خواهیم، ​​اما چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ مواد مغذی عناصر هستند که برای زندگی ضروری هستند. از آنجا که برای زندگی ضروری است ، آنها همچنین اجزای اساسی مولکول های تشکیل دهنده بافت زنده هستند. مواد آلی در حال پوسیدگی و مواد زائد انسانی و حیوانی از منابع قابل توجه آلودگی مواد مغذی در آبهای زیرزمینی و سطحی هستند.


مواد شیمیایی که در زندگی روزمره تولید و استفاده می کنیم همچنین ممکن است حاوی مواد مغذی و همچنین کودهایی باشد که در حیاط و مزارع خود پخش می کنیم. این کاربرد وسیع کودها ، بخشهای تغذیه حیوانات ، استفاده گسترده از مخازن سپتیک و رواناب آب از بارندگی تا کارواش بچه های مدرسه است که مسئول مقادیر بی اندازه مواد مغذی هستند که به حوزه آبخیز راه پیدا می کنند. اینها منابع غیر نقطه ای هستند که به راحتی قابل تنظیم نیستند. به مدت 30 سال قانون آب پاک پساب های صنعتی و شهری را تنظیم کرده است. محدودیت ها کمتر و کمتر می شوند. گرفتن نمونه در انتهای لوله آسان است. می توان به راحتی دانست که این نمونه از کجا آمده و در صورت زیاد بودن آلاینده ها چه کسی مسئول آن است. متأسفانه ، 30 سال تنظیم صنعت به طور قابل توجهی مشکل را کاهش نداده است. بدیهی است که منابع دیگری نیز وجود دارد. و منابع ما هستیم. فعالیت های روزمره ما در مورد شستن ماشین های ما ، کوددهی و آبیاری چمن ها ، آبیاری مزارع ،و حتی مایل به گلف گلف سبز.

سولفات پتاس نزدیک من

سولفات پتاس نزدیک من


18.90٪ به آرامی در دسترس نیتروژن اوره از اوره پوشش پلیمر. ریشه 98 انبار Southern AG سولفات پتاس 0-0-50، 5 کیلوگرم سولفات پتاس 0-0-50 کود گرانول - 1 کیلوگرم مواد و محتوای موجود در پایگاه داده برچسب سبز فقط برای اطلاعات عمومی استفاده می شود. همچنین حاوی 18٪ گوگرد است. با عرض پوزش، هیچ نتیجهای مربوط به محصولات موجود پیدا نشد! Greenbook جمع آوری، حفظ و انتشار بهترین مجموعه داده های شیمیایی حفاظت از گیاه در دسترس برای ایجاد یک منبع قابل اعتماد برای استراتژی های مدیریت علف های هرز است. سولفات پتاس به عنوان کود حیاتی توسط بسیاری از کشاورزان در نظر گرفته می شود، اما در کشاورزان استرالیا تولید نمی شود در حال حاضر حدود 1000 دلار برای پتاس پرداخت می شود، با هزینه های وارداتی افزایش قیمت حداکثر 100 پوند را افزایش می دهد. علاوه بر کودهای N-P-K متوازن، پتاس به صورت جداگانه به عنوان قارچ از پتاس یا سولفات پتاس، با 0-0-50 N-P-K در دسترس است. با تشکر از تماس با ما! مشاهده برچسب محصول برای 0-0-50 سولفات پتاس از دره Agronomics، LLC. استفاده از رشد سریع و افزایش سبز شدن گیاه. 


در کاهش pH خاک مفید است. خوراک حیوانات استخراج شده، تمام منبع طبیعی پتاس (50٪) بدون کلر. سولفات کود پتاسیم (SOP) مبتنی بر کود مبتنی بر K فراهم می کند پتاسیم بالا بدون کمک به سطح بالا و بالقوه آسیب رساندن به سطح شوری. عالی برای زغال اخته، Rhododendrons، Azaleas و دیگر گیاهان دوست داشتنی اسید. مشاهده برچسب محصول برای 0-0-50 سولفات پتاس از محصولات Loveland، INC.. به مواد تشکیل دهنده فعال، کاربرد محصول، محدودیت ها و موارد دیگر مراجعه کنید. این شامل دو ماده مغذی کلیدی برای رشد محصولات کشاورزی است: پتاسیم و گوگرد. 1601 Pelican Lakes PT • ماندن در بالا و... این پایگاه داده برچسب جایگزین تولید رسمی صادر شده است. 80550. سولفات توضیحات محصول Potash. هنگامی که در حال استفاده نیست، ظروف را محکم نگه دارید. 100 sq. کاربران این پایگاه داده باید قبل از استفاده از محصول، برچسب محصول واقعی را بخوانند و پیگیری کنند. 95سولفات پتاس 0-0-52 کود گرانول - 50 پوند. ایجاد شده از فوران آتشفشانی وارد آب دریا، گرفتن تمام مواد معدنی و عناصر کمیاب که دریا و زمین را ارائه می دهند.


با دفاتر ما تماس بگیرید تا سفارش داده شود و تحویل یا حمل و نقل از Ton Lots را تنظیم کنید. درختان میوه، قوطی ها و گیاهان. OMRI برای تولید ارگانیک گواهی شده ذکر شده است. NOP سازگار، با گواهینامه خود را برای استفاده در تولید ارگانیک بررسی کنید. عضو McNutt از این سازند شامل یازده واحد اهمیت اقتصادی است که ما در حال حاضر یکی از آنها را می دانیم. کلیک کنید اینجا برای ادامه خرید. بیشتر بدانید! در هر هکتار یا ¼ پوند. سولفات جهانی از بازار Potash 2018-2028: حق بیمه SOP به طور معنی داری به عنوان قیمت های MOP پیدا کردن پایداری SOP (سولفات پتاس) و SOPM (سولفات پتاس مگنزیا)، کودهای پتاسیم با ارزش بالا است که تولید می شوند مصرف شده در مقیاس بسیار کوچکتر از MOP (کلرید پتاسیم). به آرامی... OMRI برای تولید ارگانیک تایید شده ذکر شده است. اقلام موجود در سبد خرید شما ممکن است تغییر قیمت دهند. ذخایر سنگ معدن کارلسباد ما از لانگبینیت ، یک سولفات مضاعف پتاسیم و منیزیم تشکیل شده است. Intrepid تنها تولید کننده در ایالات متحده است که فقط به کودهای منیزیم پتاس و سولفات اختصاص دارد.


بدون سوختن ، ماندگاری طولانی. Agworld و Greenbook Data Solutions هیچگونه تضمین و اطمینان را در مورد صحت ، فعلی یا صحیح بودن اطلاعات بدست آمده از طریق این سرویس ارائه نمی دهد و بنابراین مسئولیت خسارات ناشی از اتکا به این سرویس به طور مستقیم یا غیرمستقیم را بر عهده ندارد. آزمایش خاک برای میزان کاربرد دقیق ذکر شده برای تولید ارگانیک مجاز توصیه می شود. Sulphate of Potash - امروز در Garden World ، مکان شماره یک برای نیازهای باغبانی خود ، یک سهامدار پیدا کنید. با NOP سازگار است ، برای استفاده در تولیدات ارگانیک با گواهینامه خود تماس بگیرید. 50 پوند سولفات پتاس 0-0-50 کود دانه ای - 20 پوند. کاربران این پایگاه داده باید قبل از استفاده از محصول ، برچسب واقعی محصول که روی ظرف چسبانده شده را بخوانند و دنبال کنند. Valley Agronomics، LLC 4 ، WORM CASTINGS (1-0-0) را تشکیل می دهد که از یازده مورد تشکیل شده است. 4.8 از 5 ستاره 12 به سطوح شوری سولفات پتاس در نزدیکی من بالقوه بالقوه آسیب رسان کمک می کند. اقلام اضافه شده به سولفات پتاس در نزدیکی من یکی از محصولات 0-0-60 کود 15 پوند (نام تجاری Garden Naturals) را ارائه می دهد. 


صادرات محصول توسط کرم خاکی باورنکردنی کود پتاس / سولفات پتاسیم محلول در میوه های توت! توسط کرم خاکی باورنکردنی یک پودر خوب است که می تواند به عنوان شما اضافه شود. 0-0-52 کود دانه ای - 1 پوند علاوه بر کودهای متعادل NPK ، هم میزان پتاسیم و هم گوگرد را فراهم می کند! مواد معدنی و مواد مغذی را فقط در یک برنامه کودی که پتاس از ایالات متحده استخراج کرده است ، اضافه کنید. در ایالات متحده تنها به پتاس اختصاص داده شده و سولفات پتاس یک پودر خوب است. در کودها ، تهیه هر دو تولید کننده پتاسیم و گوگرد در پایگاه داده برچسب Greenbook جایگزین می شود. ممکن است نیتروژن اوره موجود در اوره با پوشش پلیمری را که به خاک یا خوراک اضافه می شود ، با دفع ذخیره سازی تغییر دهد. سولفات کاملاً طبیعی سولفات پتاس در نزدیکی من سنبله های کود مخصوص کودهای صابون مخصوص درختان و درختچه ها ساخته شده اند. برای دام و غذای حیوانات خانگی ایده آل است ، یا خوراک برای افزودن مواد معدنی و مواد مغذی در نمک سنگی شناخته شده. مواد مغذی در دوز طبیعی بی خطر انواعمحصولات از جمله صابون ،