پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

اسید اسکوربیک چیست؟+خرید اسید اسکوربیک

اسید اسکوربیک 

نام عمومی: اسید اسکوربیک (ویتامین C) (به عنوان bik KORE به عنوان id)

نام تجاری: Acerola آسکوربیک اسید و سریع ذوب C/باسن رز Cecon, Cemill 500 C-زمان Ester-C N یخ با ویتامین C Sunkist ویتامین C Vasoflex HD Vicks قطره ویتامین C, ویتامین C, ...نمایش همه 24 نام تجاری

اشکال دارویی: کپسول خوراکی (500 میلی گرم); دهان و لثه (250 میلی گرم); مایع خوراکی (500 میلی گرم/5 میلی لیتر; 90 میلی گرم/میلی لیتر); قرص خوراکی (100 میلی گرم; 1000 میلی گرم; 1500 میلی گرم; 250 میلی گرم; 500 میلی گرم; با بیوفلاوونوئیدها; با بیوفلاوونوئیدها 500 میلی گرم); دهانی, قرص جویدنی (100 میلی گرم; 25 میلی گرم; 250 میلی گرم; 500 میلی گرم; 60 میلی گرم); دهانی, قرص, و از هم پاشیده (100 میلی گرم; 250 میلی گرم); دهانی, قرص تمدید انتشار (1000 میلی گرم)

کلاس دارو: ویتامین ها


اسید اسکوربیک چیست؟

اسید اسکوربیک (ویتامین C) به طور طبیعی در غذاهایی مانند مرکبات ، گوجه فرنگی ، سیب زمینی و سبزیجات برگ رخ می دهد. ویتامین C برای استخوان ها و بافت های همبند ، عضلات و رگ های خونی مهم است. ویتامین C نیز کمک می کند تا بدن جذب آهن است که مورد نیاز برای تولید سلول های قرمز خون.


اسید اسکوربیک برای درمان و جلوگیری از کمبود ویتامین C استفاده می شود.


اسید اسکوربیک نیز ممکن است برای مقاصد در این راهنمای دارو ذکر نشده استفاده می شود.


هشدارها

تمام جهات بر روی برچسب دارو و بسته خود را دنبال کنید. هر یک از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود را در مورد تمام شرایط پزشکی خود را بگویید, آلرژی, و تمام داروهای استفاده می کنید.


قبل از مصرف این دارو

اگر شما تا به حال یک واکنش آلرژیک به مکمل ویتامین C داشته اید ، نباید از اسید اسکوربیک استفاده کنید.


یک دکتر یا داروساز در مورد استفاده از اسید اسکوربیک بپرسید اگر شما:


بیماری کلیوی یا سابقه سنگ کلیه;


اختلال اضافه بار آهن ارثی (هماتوکروماتوز) ؛ یا


اگر سیگار بکشید (سیگار کشیدن می تواند اسید اسکوربیک کمتر موثر باشد).


نیازهای دوز شما ممکن است در دوران بارداری و یا در حالی که شما تغذیه با شیر مادر یک کودک متفاوت است. اسید اسکوربیک بدون مشاوره پزشک خود را در هر دو مورد استفاده نکنید.

See the source image

چگونه باید اسید اسکوربیک را مصرف کنم ؟ 

استفاده از دقیقا به عنوان بر روی برچسب کارگردانی, و یا به عنوان توسط دکتر خود تجویز. هنوز در مقادیر بزرگتر یا کوچکتر و یا برای بیش از توصیه می شود استفاده نمی.


کمک هزینه رژیم غذایی توصیه شده ویتامین C (اسید اسکوربیک) با سن افزایش می یابد. دستورالعمل ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را دنبال کنید. شما همچنین ممکن است مشورت کنید و از مکمل های غذایی از موسسه ملی بهداشت و یا وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) مواد مغذی پایگاه داده (که قبلا "کمک هزینه روزانه توصیه می شود") لیست برای اطلاعات بیشتر.


نوشیدن مقدار زیادی مایعات در حالی که شما در حال بدست گرفتن اسید اسکوربیک.


قرص جویدنی باید جویده شود قبل از اینکه شما آن را فرو برد.


آدامس اسید اسکوربیک ممکن است تا زمانی که مورد نظر جویده و سپس دور انداخته.


هنوز سرکوب نیست, جویدن, و یا شکستن یک تبلت طولانی انتشار. تمام آن را فرو برد.


اندازه گیری دارو مایع با یک قاشق اندازه گیری دوز خاص و یا فنجان دارو. اگر شما یک دستگاه اندازه گیری دوز ندارد, داروساز خود را بپرسید برای یک.


قرص خوراکی متلاشی در بسته نگه دارید تا زمانی که شما آماده به آن را می. استفاده از دست خشک برای حذف قرص و محل آن را در دهان خود. هنوز کل قرص را فرو برد. اجازه دهید آن را بدون جویدن در دهان خود حل کنید. چندین بار به عنوان قرص حل می شود.


اسید اسکوربیک را در دمای اتاق دور از رطوبت و گرما نگه دارید.


استفاده از اسید اسکوربیک را به طور ناگهانی پس از استفاده طولانی مدت در دوزهای بالا متوقف نکنید ، یا شما می توانید کمبود ویتامین C "مشروط" داشته باشید. علائم عبارتند از خونریزی لثه احساس بسیار خسته و قرمز یا آبی با دقت اشاره کردن نقاط اطراف فولیکول های مو خود را. دستورالعمل دکتر خود را در مورد کاهش تدریجی دوز خود را دنبال کنید. کمبود ویتامین C مشروط می تواند مشکل باشد برای اصلاح بدون نظارت پزشکی.

منابع:

https://bismoot.com/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%B4%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C

https://www.drugs.com/mtm/ascorbic-acid.html


اسکوربیک اسید چه ماده ای است؟

ویتامین C

طرح ناتا از فرمول ساختاری برای L-اسید اسکوربیک

مدل توپ و چوب اسید اسکوربیک L

داده های بالینی

تلفظ skor ' bik

نام های تجاری Ascor ، Cevalin ، دیگران

نام های دیگر l-اسید اسکوربیک ، اسید اسکوربیک، آسکوربات

رساله ahfs / Drugs.com

MedlinePlus a682583

داده های مجوز

ایالات متحده DailyMed: Ascorbic_acid

مسیرهای

اداره از طریق دهان ، عضلانی (IM) ، داخل وریدی (IV)، زیر جلدی

کد ATC

A11GA01 (WHO) A11GB01 (WHO) G01AD03 (WHO) S01XA15 (WHO)


انگلستان: POM (نسخه تنها) / GSL

ایالات متحده: ℞ - تنها/ OTC / مکمل غذایی

داده های فارماکوکینتیک

فراهمی زیستی سریع و کامل

اتصال پروتئین ناچیز است

حذف نیمه عمر با توجه به غلظت پلاسما متفاوت است

دفع کلیه

شناسهها

IUPAC نام

شماره CAS

50-81-7 بررسی

به عنوان نمک: 134-03-2 بررسی

PUBCHEM CID

54670067

به عنوان نمک: 23667548

IUPHAR / بیت در ثانیه

4781

بانک مواد

بررسی db00126

به عنوان نمک: بررسی db14482

عنکبوت

10189562 بررسی

به عنوان نمک: 16736174 بررسی

UNII

PQ6CK8PD0R

به عنوان نمک: بررسی s033eh8359

KEGGNAME

بررسی d00018

به عنوان نمک: بررسی d05853

چبی

CHEBI: 29073 بررسی

به عنوان نمک: CHEBI: 113451 بررسی

چمبل

Chembl196 بررسی

به عنوان نمک: بررسی ChEMBL591665

NIAID ChemDB

002072

PDB لیگاند

صعودی (PDBe, RCSB PDB)

E شماره E300 (آنتی اکسیدان ها،...) ویرایش این در ویکیداده

داشبورد CompTox (سازمان حفاظت محیط زیست)

DTXSID5020106 ویرایش این در ویکیداده

Echa InfoCard 100.000.061 ویرایش این در ویکیداده

داده های شیمیایی و فیزیکی

فرمول C6H8O6

جرم مولی 176.124 g·mol-1

مدل 3D (JSmol)

تصویر تعاملی

تراکم 1.694 g/cm3

نقطه ذوب 190 به 192 °C (374 به 378 °F) (برخی از تجزیه)

نقطه جوش 552.7 °C (1,026.9 °F) [7]

خصوصیات آسکوربیک اسید

ویتامین C (همچنین به عنوان اسید اسکوربیک و آسکوربات شناخته می شود) ویتامین موجود در غذاهای مختلف و به عنوان یک مکمل غذایی فروخته می شود.[9] این است که برای جلوگیری و درمان اسکوربوت استفاده. ویتامین C یک ماده مغذی ضروری است که در ترمیم بافت و تولید آنزیمی انتقال دهنده های عصبی خاص دخیل است. این برای عملکرد چندین آنزیم مورد نیاز است و برای عملکرد سیستم ایمنی بدن مهم است. همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند. بسیاری از حیوانات و گیاهان قادر به سنتز ویتامین C خود را, با این حال ، انسان و دیگر میمون, ترین خفاش ها, برخی از جوندگان و برخی حیوانات دیگر نمی تواند و باید آن را از منابع غذایی به دست آوردن.


شواهدی وجود دارد که استفاده منظم از مکمل ها ممکن است مدت زمان سرماخوردگی را کاهش دهد ، اما به نظر نمی رسد که از عفونت جلوگیری شود. معلوم نیست که آیا مکمل خطر ابتلا به سرطان را تحت تاثیر قرار, بیماری های قلبی عروقی, یا زوال عقل. این ممکن است از طریق دهان و یا با تزریق گرفته شده.


ویتامین C به طور کلی به خوبی قابل تحمل است. دوزهای بزرگ ممکن است ناراحتی های دستگاه گوارش باعث, سردرد, مشکل خواب, و گرگرفتگی پوست. دوز نرمال در دوران بارداری امن هستند. موسسه پزشکی ایالات متحده توصیه می کند در برابر مصرف دوزهای بزرگ.


ویتامین C در سال 1912 ، جدا شده در سال 1928 کشف شد و در سال 1933 ، اولین ویتامین تولید شیمیایی بود آن را در لیست سازمان بهداشت جهانی از داروهای ضروری است.[18] ویتامین C در دسترس به عنوان یک دارو ارزان عمومی و بیش از حد ضد است تا حدودی برای آن کشف آلبرت Szent-Györgyi و والتر نورمن هاورث اهدا شد 1937 جایزه نوبل در فیزیولوژی و پزشکی و شیمی بود. غذاهای حاوی ویتامین C شامل مرکبات, کیوی, گیاهان و بتها ا, کلم بروکلی, جوانه بروکسل, فلفل و توت فرنگی.[12] ذخیره سازی طولانی مدت و یا پخت و پز ممکن است محتوای ویتامین C در غذاهای کاهش.

See the source image

زیست شناسی

اهمیت

ویتامین C مواد مغذی ضروری برای حیوانات خاص از جمله انسان است. مدت ویتامین C شامل ویتامین های مختلف است که فعالیت های ویتامین C در حیوانات. نمک های آسکوربات مانند آسکوربات سدیم و آسکوربات کلسیم در برخی از مکمل های غذایی استفاده می شود. این آزادی پس از هضم آسکوربات. آسکوربات و اسید اسکوربیک هستند هر دو به طور طبیعی موجود در بدن از فرم interconvert با توجه به pH. اکسید اشکال مولکول مانند dehydroascorbic اسید تبدیل می شوند به اسکوربیک اسید با کاهش عوامل است.


ویتامین C به عنوان یک کوفاکتور در بسیاری از واکنش های آنزیمی در حیوانات (از جمله انسان) است که واسطه انواع ضروری بیولوژیک از جمله زخم و سنتز کلاژن. در انسان ، کمبود ویتامین C منجر به اختلال در سنتز کلاژن می شود که به علائم شدید اسکوربوت کمک می کند.[10] یکی دیگر از نقش بیوشیمیایی ویتامین C است که به عنوان یک آنتی اکسیدان (یک عامل کاهش) با اهدای الکترون به واکنش های مختلف آنزیمی و غیر آنزیمی عمل می کنند.[10] انجام این کار تبدیل ویتامین C به حالت اکسیده-یا به عنوان اسید semidehydroascorbic یا اسید dehydroascorbic. این ترکیبات می توانند به وسیله مکانیسم های آنزیمی وابسته به گلوتاتیون و NADPH به حالت کاهش یافته بازگردانده شوند.


در گیاهان ، ویتامین C یک بستر برای آسکوربات پراکسیداز است. این آنزیم با بهره گیری از آسکوربات برای خنثی کردن پراکسید هیدروژن اضافی (H2O2) با تبدیل آن به آب (H2O) و اکسیژن.


کمبود

مقاله اصلی: اسکوربوت

ویتامین C سرم خون سطوح در نظر گرفته شده اشباع شده در سطح > 65 µmol/L (1.1 mg/dL) به دست آمده با مصرف مقدار که در و یا بالاتر توصیه می شود رژیم غذایی کمک هزینه در حالی که سطوح کافی تعریف شده به عنوان ≥ 50 mol/L. Hypovitaminosis در مورد ویتامین C به عنوان ≤ 23 µmol/L و کمبود رخ می دهد در ≤ 11.4 mol/L.[27][28] برای کسانی که 20 سال سن و یا بالاتر داده ها از ایالات متحده 2003-04 NHANES بررسی نشان داد میانگین و میانه غلظت سرمی 49.0 و 54.4 میکرومول در لیتر بود. درصد افراد گزارش شده به عنوان کمبود 7.1 درصد بود.


اسکوربوت است یک بیماری ناشی از کمبود ویتامین C. این ویتامین کلاژن ساخته شده توسط بدن بیش از حد ناپایدار به انجام عملکرد آن و دیگر آنزیم ها در بدن نمی درستی عمل می کنند.[11] اسکوربوت است لکه های روی و خونریزی در زیر پوست مشخص, لثه اسفنجی, رشد مو ، بطری بازکن،, و بهبود زخم ضعیف. ضایعات پوستی بر روی ران ها و پاها فراوان است و فرد مبتلا به بیماری به نظر می رسد کم رنگ ، احساس افسردگی می کند و تا حدی بی حرکت است. در اسکوربوت پیشرفته باز وجود دارد, suppurating زخم, از دست دادن دندان, اختلالات استخوان و, سرانجام, مرگ.


قابل توجه انسان های غذایی مطالعات تجربی ناشی از اسکوربوت انجام شد در وجدان معترضان در طول جنگ جهانی دوم در بریتانیا و در ایالت آیووا زندانیان در اواخر دهه 1960 به 1980s. مردان در زندان مطالعه توسعه یافته برای اولین بار نشانه هایی از اسکوربوت حدود چهار هفته پس از شروع ویتامین C-رایگان رژیم غذایی در حالی که در اوایل انگلیسی, مطالعه شش تا هشت ماه لازم بود احتمالا به دلیل قبل از بارگذاری این گروه با 70 میلی گرم در روز مکمل برای شش هفته قبل از scorbutic رژیم غذایی تغذیه می شد. مردان در هر دو مطالعه سطح خونی اسید اسکوربیک بیش از حد کم به دقت در زمان آنها نشانه هایی از اسکوربیک توسعه اندازه گیری بود. این مطالعات هر دو گزارش دادند که تمام علائم واضح اسکوربوت می تواند به طور کامل با مکمل تنها 10 میلی گرم در روز معکوس شود.


منابع:

https://bismoot.com/blog/%d8%a2%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%da%a9-%d8%a7%d8%b3%db%8c%d8%af/

https://en.wikipedia.org/wiki/Vitamin_C

خواص تری اتیلن گلیکول+خرید تری اتیلن گلیکول


تری اتیلن گلیکول


تعریف-چه تری اتیلن گلیکول معنی?

تریتیلن گلیکول یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی C6H14O4 است که به عنوان یک الکل طبقه بندی شده است. در دمای اتاق یک مایع است. روشن است ، دارای بوی خفیف است و بسیار چسبناک نیست. تری اتیلن گلیکول در آب محلول است.


تری اتیلن گلیکول می تواند باعث خوردگی مواد به دلیل ماهیت اسیدی آن شود. هنگام استفاده از تری اتیلن گلیکول از طریق انتخاب مواد مناسب ، استفاده از پوشش ها و استفاده از مهار کننده های خوردگی ، باید مراقب باشید که نگرانی های خوردگی را کاهش دهید. محیط های با درجه حرارت بالا می توانند میزان بالای خوردگی با تری اتیلن گلیکول را ببینند.

See the source image

Corrosionpedia توضیح می دهد تری اتیلن گلیکول

فرآیندهای تولید انواع خاصی از پلیمرها اغلب استفاده از triethylene گلیکول به عنوان یک روان کننده, که به معنی آن را کاهش شکنندگی و افزایش انعطاف پذیری هنگامی که اضافه شده به انواع خاصی از رزین.


یکی از محبوب ترین مواد تری اتیلن گلیکول برای به عنوان یک روان کننده استفاده می شود پلیمرهای وینیل است. مواد مانند پلی وینیل کلراید (پی وی سی) و پلی وینیل بوتیرال معمولا با استفاده از تری اتیلن گلیکول ساخته شده است. این باعث می شود تری اتیلن گلیکول یک عنصر کلیدی در مواردی مانند قطعات خودرو و پوشش.


تری اتیلن گلیکول دارای خواص زیر است:


وزن مخصوص: 1.125 @ 20°C (68°F)

نقطه ذوب: -7°C (19°F)

نقطه جوش: 285°C (545°F)

وزن مولکولی: 150.17 g/mol

آیا می دانید چه چیزی باعث شکست پوشش خود را?

با راهنمای زمینه ما ، شما دسترسی به بیش از 40 شکست پوشش مشترک با تصاویر با وضوح بالا ، توصیف ساده ، علت احتمالی و روش پیشگیری برای هر یک داشته باشد.

منبع:

https://bismoot.com/blog/%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%84%d9%86-%da%af%d9%84%db%8c%da%a9%d9%88%d9%84/

https://www.corrosionpedia.com/definition/2793/triethylene-glycol

روش جدیدی در تولید سی ام سی+خرید سی ام سی

اختراع حاضر مربوط به فرآیندی برای تولید یک اتر سلولزی است که بیشتر معروف و فعلی "کربوکسی متیل سلولز" نامیده می شود. از این نوع اتر سلولز از نظر فنی ، هم در ادبیات منتشر شده قبلی و هم در حق ثبت اختراع قبلی ، به عنوان اسید گلیکولیک سلولز ، یا مانند نمک سدیم محلول در آب ، به عنوان گلیکولات سدیم سلولز یاد شده است. گلیکولات سدیم سلولز یا سدیم کربوکسی متیل سلولز یک ترکیب شیمیایی با اهمیت و سودمندی فوق العاده تجاری است. این زمینه های استفاده و سازگاری تجاری زیادی دارد ، از جمله ترکیب آن در گل و لای حفاری ، استفاده به عنوان ماده ضخیم کننده و پخش کننده در تولید مواد آرایشی ، رنگ ، استفاده به عنوان افزودنی غذایی ، ترکیب آن در صابون ها و شوینده ها به عنوان مواد شوینده. شتاب دهنده عمل و غیره

از این رو تقاضای برجسته و فزاینده ای برای کربوکسی متیل سلولز وجود داشته است. به دلیل هزینه نسبتاً بالا و فرآیند نسبتاً طولانی که تاکنون در ساخت این محصول مورد نیاز بوده است ، چنین تقاضای تجاری برای آن برآورده نشده است. هدف و ماهیت عمومی اختراع من این است که فرایندی را برای تولید کربوکسی متیل سلولز یا گلیکولات سلولز سدیم تهیه کنم ، که در آن زمان پردازش به حداقل کسری از قبل نیاز دارد. واکنش فرآیند بسیار کارآمد است به این دلیل که مقدار ماده واکنش داده نشده در محصول نهایی به طور قابل توجهی برابر با مقدار موجود در یک محصول فرآیند شیب دار است. درجه جایگزینی اتر سلولز نسبت غیرمعمولی از درجه نظری جایگزینی را ارائه می دهد. که در آن تجهیزات نسبتاً ارزان و کم هزینه مورد نیاز است. و سرانجام فرایندی که به راحتی با عملکرد مداوم سازگار است.

فرایندهایی که قبلاً برای تولید کربوکسی متیل سلولز فاش شده بود ، به خیزاندن ماده اولیه سلولز در یک واکنش دهنده مایع نیاز داشتند. به عنوان مثال ، در حق ثبت اختراع 138،116 انگلیس ، لازم است که سلولز ابتدا به شکل سلولز سودا تبدیل شود ، و سپس پس از حذف یا فشار دادن بیش از حد سود سوز آور ، یا با اسید مونوکلرواستیک یا کلراستات سدیم آزمایش شود. در ثبت اختراع U. S. 2،131،733 سلولز به صورت ورقه ای در محلول کلراستات سدیم غوطه ور می شود ، محلول اضافی از ورق ها خارج می شود و مورد دوم تحت درمان با سود سوزآور قرار می گیرد. در ثبت اختراع 2،278،612 ایالات متحده ، یک ورق مداوم پنبه پنبه ای ابتدا در یک حمام اسید کلرواستیک تحت درمان قرار می گیرد ، اسید اضافی که از ورق خارج می شود ، سپس از طریق یک حمام سود سوز آور عبور می کند و در نهایت ورق تحت درمان خرد می شود و اجازه می دهد پیر شود چندین ساعت به منظور تأثیر واکنشی در تمام این فرایندهای هنر قبلی ، پرس های شیب دار نسبتاً گران ، مخازن فرآیند واکنش و سایر تجهیزات مورد نیاز است. زمانهای واکنش بطور غیرمعمول طولانی شده است ، به عنوان مثال ، حداقل 38 ساعت زمان پردازش مطابق با درخواست ثبت اختراع انگلیس 138،116 و 23 ساعت طبق روند ثبت اختراع U. S. 2،131،733 مورد نیاز است.

حتی اگر همکاران قبلی این هنر تلاش کرده اند سلولز را در اشکال مختلف فیزیکی مانند فرم ورق هنر قبلی که در بالا ذکر شد ، به کار ببرند ، ورق های سلولزی خرد شده یا "سلولز دانه بندی شده از اندازه ذرات A3 اینچ تا / 2 اینچ از حق ثبت اختراع ایالات متحده 2،067،946" ، و حتی سلولز در شرایط متلاشی شده (نگاه کنید به صفحه 1 ، ستون 1 ، 11. 36-41 از ثبت اختراع ایالات متحده 2 ، 067946) ؛ موانع هزینه های بالای عملیات و تجهیزات و زمان واکنش طولانی ، برطرف نشده اند برای فرآیند تجسم اصل اختراع من ، یک واکنش سریع و کاملاً عصبی حاصل می شود. جوشاندن سلولز با واکنش دهنده های مایع ، شامل استفاده از تجهیزات و ماشین آلات گران قیمت ، حذف می شود ؛ و همچنین ضرورت کار با مقادیر نسبتاً زیاد روند واکنش های مایع اضافی. روند اختراع من یک واکنش کاملاً کامل و اثبات کننده در یک دوره 3 تا 8 ساعته ایجاد می کند کهبه ترتیب سه تا هشت برابر سریعتر از آنچه قبلاً بدست آمده است. بعلاوه درجه جایگزینی رادیکال گلیکولیک اسید یا گلیکولات سدیم در سلول سلول اتر از درجه بالایی برخوردار است. بنابراین ، یک واکنش کارآمد و کامل به خاطر سرعت فدا نمی شود. روند اختراع من می تواند در تجهیزات نسبتاً ارزان و سبک وزن انجام شود. و سرانجام ، روند من به راحتی با یک عملیات مداوم سازگار است.

به طور خلاصه ، فرآیند اختراع من شامل ، اول از همه ، استفاده از سلولز خرد شده آسیاب شده (با نام fioc سلولز در تجارت) دارای اندازه ذرات ریزتر از صفحه نمایش مش مش 40 است. e. ، قادر به عبور از یک صفحه 40 مش ، و تراکم فله حداقل 5 پوند در هر فوت مکعب. چنین سلولز آسیاب شده ، با واکنش دهنده های مایع ، محلول سود سوز آور و محلول اسید کلراستیک (یا کلراستات سدیم) که به آن اضافه شده است ، تحت یک عمل اختلاط مکانیکی قرار می گیرد تا زمانی که کل واکنش شیمیایی کامل شود. این واکنش دهنده های مایع ترجیحاً به ترتیب اضافه می شوند ، اما ترتیب افزودن آنها غیرمادی است ، یعنی. ه ممکن است ابتدا سود سوزآور اضافه شود ، به دنبال آن اسید یا برعکس. در تمام مراحل اختلاط و واکنش فرآیند ، سلولز خرد شده و واکنش دهنده های اضافه شده در یک شکل ساده از همزن مکانیکی ، مانند یک درام تلنگر چرخشی ، که یک القا می کند ، هم زده می شوند. عمل غلتیدن بر روی مواد ، یا فرم معادل آن در مواد مخلوط کردن مواد جامد مانند مخلوط کن خمیر ، یا میکسر بازوی سیگما. مخلوط کردن سلولز و سایر واکنش دهنده ها ، به عنوان. اگر واکنش اتریفیکاسیون را می توان به طور کامل در ظرف مخلوط کردن به عنوان تنها تجهیزات مورد نیاز انجام داد.

مشخص شده است که محدودیت اندازه ذرات سلولز آسیاب شده قادر به عملکرد موفقیت آمیز در فرآیند من است ، کاملاً مشخص است. هنگامی که سلولز با محلول قلیایی سوزاننده تماس می گیرد ، تمایل به الیاف یا ذرات سلولز وجود دارد که متورم شده و از نفوذ واکنش دهنده مایع اضافی به داخل بدن سلولز جلوگیری می کند ، بنابراین از واکنش بعدی جلوگیری می کند. این شرایط به ویژه در مورد سلولز به شکل ورق و حتی در مورد "سلولز دانه ریز که یک ورقه سلولزی خرد شده است ، وجود دارد و بنابراین می تواند به عنوان اندازه ذرات درشت سلولز آسیاب شده در نظر گرفته شود ؛ یعنی بزرگتر از صفحه مش 16 اندازه. به همین ترتیب ، سیال سلولز ، متشکل از الیاف غیرمترقبه در حالت کرکی با تراکم فله بسیار سبک (1 تا 2 پوند بر فوت مکعب) هنگام خیس شدن با واکنش دهنده مایع بسته بندی می شود یا گلوله می شود و تحت عمل اختلاط قرار می گیرد.

در فرآیندهای قبلی ، بدون استفاده از تورم توصیف شده در بالا از ترکیبات سلولزی ، استفاده از مقادیر بیش از حد واکنش دهنده های مایع ، مانند سود سوزآور ، بدون شک ضروری بوده است. در حالی که در فرآیند من ، ذرات گسسته سلولز به اندازه ای هستند که می توانند کاملاً قابل خیس شدن و واکنش پذیری با واکنش دهنده های مایع در کل توده سلولز باشند. به عنوان مثال ، فقط مقدار معادل شیمیایی سود سوزآور در فرآیند من استفاده شود.

بنابراین من ثابت کردم که محدوده اندازه ذرات سلولز آسیاب شده در فرآیند من توسط حداکثر اندازه ذرات اندازه صفحه مش 40 محدود می شود. این حداکثر محدودیت اندازه ذرات بسیار مهم است.

اگرچه فرایند من ممکن است با محلول کلراستات سدیم به عنوان واکنش دهنده ای که قبلاً آماده شده است انجام شود ، ترجیح داده می شود که تشکیل کلراستات سدیم در محل یا درون توده واکنش ایجاد شود ، که به جای این کار با (1) پاشش اسید کلرواستیک رقیق بر روی سلولز انجام می شود و مخلوط واکنش NaOH ،

50٪ مقاومت و محلولهای کلراستیک حداقل 50٪ مقاومت باید استفاده شود. محلول های اسید کلراستیک به ترتیب غلظت 80٪ در روند کار من کاملاً خوب عمل می کنند.

نقشه پیوست یک تصویر نمودار از روند اختراع من است که در آن برای یک کار مداوم سازگار است. مثال های زیر نشان می دهد که در واقع نحوه دقیق تمرین من چگونه نشان داده می شود.

نمونه مقایسه ای به منظور نشان دادن کاملاً بیشتر میزان غیرمعمول زیاد اثر فوری ، کربوکسی متیل سلولز سدیم به روش زیر مطابق مثال 1 از ثبت اختراع U. S. شماره 2،131،733 ساخته شده است:

سلولز چوبی به صورت ورق (خمیر سولفیت سفید شده Reg Regus Rauma) به مقدار 500 گرم به مدت 2 ساعت در محلول پارس خیس خورده و با مخلوط کردن 331 گرم NaOH بی آب در 419 گرم آب مقطر سپس به سلولز خرد شده اضافه شده و این مخلوط برای مدت زمان 20 ساعت تحت عمل خرد کن قرار می گیرد. محصول حاصل به مدت یک ساعت و نیم در کوره با درجه سانتیگراد قرار داده شد تا خشک شدن کافی حاصل شود.

مقادیر قبلی مواد تشکیل دهنده در گرم از نظر ریاضی با مقادیر داده شده در قسمتهای وزن مطابقت دارد در مثال 1 از U. S. ثبت اختراع شماره 2،131،733.

در تجزیه و تحلیل محصول سدیم کربوکسی متیل سلولزاگر این آخرین فرآیند توصیف شده حاوی 6.7٪ وزن غیر محلول (پایه خشک) و 0.2 درجه جایگزینی باشد. بنابراین این درجه تعویض تقریباً 20٪ از تئوری 1.0 درجه تعویض یا 1 مول ماده آلکیله کننده در واحد گلوکز سلولز ، از فرآیند ثبت اختراع فوق الذکر بود.

آخرین نتایج تحلیلی فوق طبق روال زیر بدست آمد:

روش تجزیه و تحلیل محتوای غیرمحلولهای آب 5.000 گرم سدیم کربوکسی متیل سلولز ، در صورت دریافت ، در یک متر مربع 600 وزن کنید. لیوان ، تقریبا 400 میلی لیتر اضافه کنید. از آب. حرارت را نزدیک به جوش (95-80 درجه سانتیگراد) برسانید ، در حالی که با همزن برقی هم بزنید تا سدیم کربوکسی متیل سلولز کاملاً پراکنده شود و تمام مواد محلول در محلول قرار بگیرند (معمولاً دو ساعت هم زدن کافی است) ، خنک شده و به 500 میلی لیتر منتقل کنید. فلاسک حجمی ، لیوان شستشو با آب مقطر ، آن را با آب مقطر جبران کرده ، کاملاً مخلوط کرده و می گذاریم یک شب بماند یا تا زمانی که مواد نامحلول به ته فلاسک برسد و مایع رویی پاک شود. پیپت 50 میلی لیتر. مایع شفاف را به داخل بطری توزین پوشیده شده خرد کنید. درپوش را بردارید ، آب را در حمام بخار بخار دهید ، در اجاق بگذارید و در دمای 110 درجه سانتیگراد خشک کنید تا وزن آن ثابت شود ، در هنگام قرار گرفتن در داخل درب را تعویض کنید ، خارج کنید ، در خشک کن خشک شود و وزن کنید

(WM-10S) X WX (100٪ Hz0) W = وزن سدیم کربوکسی متیل سلولز = گرم رطوبت S = وزن ماده محلول در 50 میلی لیتر.

درجه تحلیلی روش تجزیه ناپذیر (پایه خشک) 1 میانگین تعیینات تکراری.

بدون اینکه پد فیلتر خشک شود. (متانول را می توان در یک قیف جدا کننده قرار داد که با درپوش لاستیکی خسته و مهر و موم شده به بوته متصل شده است و می توان محل توقف را به گونه ای تنظیم کرد که متانول به طور مداوم از فیلتر عبور کند.)

وقتی تمام متانول اضافه شد ، مقدار اضافی آن را با مکش حذف کنید ، 20 سی سی اضافه کنید. 70٪ متانول و دوباره خشک می شود. این فیلتراسیون را از نظر خنثی بودن با نشانگر قرمز متیل آزمایش کنید. اگر اسید شستشو را تا خنثی ادامه داد ، و مایع شستشو را با مکش خارج کنید. 3 بار با متانول بی آب بشویید ، متانول را با مکش خارج کنید ، در فر با دمای 100 درجه سانتیگراد خشک کنید و در خشک کن خشک کنید.

کمی به 500 میلی لیتر منتقل کنید. ارلن مایر ، کربوکسی متیل سلولز سدیم را با 15 میلی لیتر مرطوب کنید. 70٪ متانول سپس 200 m1 اضافه کنید. آب مقطر و 50 میلی لیتر. از محلول NaOH استاندارد 5/5 N به طور دقیق از بورت اندازه گیری شد. 3 تا 5 ساعت از درپوش و لرزش استفاده کنید. با استفاده از فنل فتالئین به عنوان شاخص با 0.5 N 1101 تیتر کنید.

(میلی لیتر NaOHXN) (میلی لیتر HCIXN) وزنی کربوکس متیل سلولز سدیم = درجه جایگزینی مثال 1 تجزیه و تحلیل این سلولز آسیاب شده یا خرد شده به شرح زیر است:

اندازه صفحه نمایش در هر Cent (U. 8. صفحه استاندارد) 40 40/04 60 14. 2 80 22. 6 100 8.0 200 25.0 از طریق 200 ، 29.8٪ 29.8

کل - 100.0

مشاهده خواهد شد که قسمت عمده (54.8٪) سلولز مورد تجزیه و تحلیل فوق از اندازه صفحه نمایش 100 مش ریزتر است.

بعد از اینکه سلولز خرد شده فوق الذکر به طبل متلاشی شارژ شد ، محلول اسید مونوکلرواستیک غلظت 48.8٪ به میزان 1770 گرم سپس در مدت 16 دقیقه به داخل طبل پاشیده شد و روی سلولز خشک قرار گرفت. این مقدار اسید مونوکلرواستیک مربوط به 1.07 مول در هر مول واحد گلوکز سلولز است. غلتیدن سپس به مدت 1 ساعت ادامه یافت و در این مدت 480 گرم کربنات سدیم بی آب (از نظر استیکیومتری معادل اسید کلرواستیک موجود) به صورت خاکستر سودا سبک برای مدت 10 دقیقه اضافه شد. این مخلوط برای مدت 1 و 2 ساعت ادامه پیدا کرد. محلول سود سوز آور دارای قدرت یا غلظت 50٪ وزنی NaOH و به مقدار 1001 گرم در مدت 56 دقیقه بر روی مخلوط ریخته شده پاشیده شد.

بی کربنات سدیم به مقدار 510 گرم ، کافی برای خنثی کردن سود سوز آور ، 1 ساعت و 34 دقیقه پس از اتمام محلول پاشی سود سوزآور به مخلوط واکنش اضافه شد. عمل غلتیدن برای مدت زمان اضافی 2 ساعت ادامه داشت. پس از خشک کردن محصول کربوکسی متیل سلولز در یک کوره ، 3050 گرم به دست آمد. این نشان دهنده 65.5 درصد عملکرد محصول کربوکسی متیل سلولز خشک بر اساس وزن مواد اولیه اولیه (از جمله آب) به کار رفته در فرآیند است. کل زمان فرآیند 7 ساعت و 26 دقیقه بود. بر. تجزیه و تحلیل ، محصول کربوکسی متیل سلولز حاوی 8.4 by وزن وزن ماده نامحلول و جایگزینی 0.72 درجه بود. درجه نظری جایگزینی بر اساس مقدار کل اسید کلرواستیک استفاده شده در فرآیند در هر مول واحد گلوکز در سلول ، 1.07 بود. بنابراین درجه جایگزینی در واقع به دست آمده 67٪ درجه جایگزینی نظری است.

مثال 2 سی پوند همان سلولز خرد شده همانطور که در مثال 1 به کار رفته است و 10.5 پوند خاکستر سودا سبک در یک درام چرخان به قطر 4 فوت شارژ شده و با سرعت 16 دور در دقیقه رانده می شود این مخلوط به مدت 1 ساعت متلاشی می شود دوره زمانی. محلول اسید مونوکلرواستیک با غلظت 48.8٪ ، به مقداراز 38.2 پوند و از نظر استوکیومتری معادل کربنات سدیم موجود ، برای مدت زمان 25 دقیقه به داخل درام چرخان پاشیده شد. مخلوط مونوکلرواستات سلولز - سدیم به مدت 1 ساعت ادامه یافت و در نتیجه سود سوزآور با غلظت 46.8٪ و به میزان 18.6 پوند بر روی مخلوط واکنش پاشیده شد. محلول پاشی سود سوزآور در طی 20 دقیقه اتفاق افتاد. پس از افزودن سود سوزآور ، غلت زدن برای مدت زمان نیم ساعت ادامه یافت و کربوکسی متیل سلولز از طبل افتاده تخلیه شد. کل زمان فرآیند 3 ساعت و 15 دقیقه بود.

سپس محصول در اجاق خشک کن با دمای 865 فارنهایت خشک شد (30/0).

به دنبال روش توصیف شده در بالا از این مثال ، دو بار دیگر انجام شد و محصولات کربوکسی متیل سلولز از هر سه بار اجرا شده با هم مخلوط شده یا در نتیجه تجزیه و تحلیل این ترکیب ترکیبی حاوی 11.9٪ نامحلول و 0.8 درجه جایگزینی بود. این نشان دهنده 75٪ درجه تعویض نظری است.

نمونه 3 به مقدار 1800 گرم در مدت 2 ساعت بر روی سلولز ریخته پاشیده شد. غلت زدن برای یک دوره 2 ساعته ادامه داشت ، در این صورت 1026 گرم کلراستات سدیم با غلظت 94.5٪ پاشیده شد. غلتکشی ، شامل زمان افزودن محلول کلراستات سدیم ، برای 2 ساعت دیگر ادامه یافت ، در آن زمان 459 گرم بی کربنات سدیم ، به صورت خشک ، اضافه شد. یک دوره غلتیدن ادامه داشت و نهایی 2 ساعت بود. کل زمان فرآیند 7 ساعت است. محصول واکنش از طبل غلتکی در دمای 65 درجه سانتیگراد در کوره خشک شد و منجر به تولید محصولی شد که با تجزیه و تحلیل معادل نمونه 1 بود.

فرآیندهای مثالهای 1-3 ، و روند پیوسته توصیف شده پس از آن ، به همان اندازه در نمرات ریزتر گله سلولز آسیاب شده به خوبی کار می کنند ، که تجزیه و تحلیل صفحه زیر نمونه است:

See the source image

مشاهده خواهد شد که در هر دو آنالیز صفحه قبل که اکثر سلولز از نظر اندازه ذرات ریزتر از 100 مش است ، یعنی 89٪ و 99.5٪. به ترتیب.

روند مداوم مثالهای فوق 1-3 مربوط به یک نوع فرایند برای عمل اختراع من است. با این حال ، فرایند به راحتی با نوعی عملکرد مداوم سازگار است ، که نمودار نمودار آن در نقشه نشان داده شده است. در چنین نقاشی مشاهده خواهد شد که سلولز خرد شده از ذرات مش -40 به اندازه نقاله نوار نقاله تغذیه می شود ، که به نوبه خود به انتهای تغذیه 2 درام واکنش چرخشی کشیده و 3. تخلیه می شود. سرعت چرخش و زاویه شیب ، درام 3 و طول آن به گونه ای است که می توان از مواد سلولزی حرکت کرد (یعنی به هر دو شکل غیر واکنشی و واکنشی ، همانطور که به مقدار مشخصی از آن اعمال می شود) از یک انتهای طبل به سر دیگر در مدت زمان تقریبی 3-5 ساعت.

محلول سود سوز آور f و غلظت تقریباً 50٪ سپس از محلول اسپری I در نزدیکی انتهای خوراک 2 درام پاشیده می شود. محلول اسید مونوکلرواستیک ، با غلظت تقریبی 80٪ بعد از محلول اسپری 5 که در محل قرار دارد ، روی مخلوط واکنش پاشیده می شود. تقریباً در نقطه میانی طول درام 3.

پس از آن محصول کربوکسی متیل سلولز به طور مداوم از قسمت انتهایی 6 درام 3 تخلیه می شود. این محصول کاملاً مناسب برای استفاده در شرایط مرطوب خود به دلیل تخلیه است و در بعضی موارد (مانند ساختن محلول ها) ترجیح داده می شود به فرم کم آب با این حال ، برای بدست آوردن فرم دوم محصول ، محصول خشک نشده می تواند مستقیماً از انتهای تخلیه 6 به یک دستگاه خشک کن جداگانه منتقل شود (نشان داده نشده است) مانند اجاق خشک کن یا خشک کن فلاش.

یک محصول نماینده (فلاش خشک شده) از آخرین فرآیند توصیف شده مستمر در تجزیه و تحلیل پیدا شد که دارای محتوای متوسط ​​نامحلول در روغن باشد. 5.5٪ به صورت خشک ، بر روی نمونه های گرفته شده از چندین هزار پوند تولید. درجه جایگزینی از 0.6 به بالا متغیر بود ، که حداقل 50٪ از نظر تئوری قابل دستیابی را نشان می دهد ، سرعت تحویل ماده اولیه و واکنش دهنده ها به اندازه ای کنترل می شود که بر اساس درجه نظری 1.2 جایگزینی باشد.

روشهای دیگر استفاده از اصل اختراع من ، علاوه بر آنچه در اینجا توضیح داده شده و با جزئیات نشان داده شده است ، ممکن است استفاده شود ،

با عناصری که توسط یک} اسید کلریدریک اسید و کربنات سدیم بیان شده است ، بهبودی شامل مراحل تحت عمل جابجایی یک توده سلولز خرد شده با اندازه ذرات ریزتر از اندازه صفحه نمایش 40 مش ، قسمت عمده قابل عبور است از طریق یک صفحه 100 مش و داشتن تراکم فله ای حداقل 5 پوند در فوت مکعب ، در حالی که محلول آبی سود سود را بر روی توده افتاده پاشیده اید.

جهت خرید سی ام سی به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://bismoot.com/blog/%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d9%85-%d8%b3%db%8c/

2. روند ساخت کربوکسی متیل سلولز که در آن سلولز با سود سوزآور و کلراستات سدیم واکنش نشان می دهددر محل از اسید کلرواستیک و کربنات سدیم تشکیل شده است ، بهبودی شامل مراحل افتادن سلولز خرد شده با اندازه ذرات قادر به عبور از یک صفحه 40 مش و

تراکم فله حداقل 5 پوند در فوت مکعب ،

. متیل سلولز که شامل همزدن مداوم توده سلولز به گونه ای است که باعث ایجاد اثر غلتیدن بر روی آن شود ، و همزمان حرکت چنین توده ای در یک جهت جانبی از حرکت با توجه به چنین عمل افتادگی. سلولز گفته شده دارای اندازه ذرات قادر به عبور از یک صفحه 40 مش ، قسمت عمده آن ریزتر از اندازه شبکه و تراکم فله حداقل 5 پوند در فوت مکعب است. و پاشیدن محلول سود سوز آور و محلول عامل تصفیه کننده کلراستیک بر روی چنین جرمی در هنگام چرخش و حرکت حرکت جانبی دومی ، که به موجب آن کربوکسی متیل سلولز در انتهای انتهایی چنین حرکتی تحویل می شود.

4- فرآیند مطابق ادعای 3 که در آن محلولهای سود سوز آور و محلولهای اثری کننده حداقل 50٪ وزن دارند.

5- فرآیند مطابق ادعای 3 ، که در آن زمان تحریک و مسافرت چنین توده سلولزی ، هم در شرایط غیر واکنشی و هم در واکنش ، در محدوده 3 تا 5 ساعت است.

6. در فرآیند ساخت کربوکسی متیل سلولز که در آن سلولز با قلیایی سوزاننده و یک ماده تجدید کننده حاوی رادیکال کلراستات واکنش نشان می دهد ، بهبودی شامل یک عمل اختلاط مکانیکی ، در حضور مواد قلیایی سوزاننده و ماده اثبات کننده ، توده ای از سلولز خرد شده دارای اندازه ذره ای قادر به عبور از یک صفحه 40 مش و اکثریت آن از اندازه صفحه نمایش 100 مش ظریف تر است ، سلولز آسیاب شده با تراکم فله حداقل 5 پوند در فوت مکعب. این عمل اختلاط مکانیکی به شکل تحریک و غلتیدن توده سلولزی است که به موجب آن فرد ، ذرات گسسته سلولز را توسط مواد قلیایی مایع قلیایی و واکنش دهنده های ماده خنک کننده خیس می کنند.



6. در فرآیند تولید کربوکسی متیل سلولوسلوز که در آن سلولز با آلکالی کاستیک و یک عامل تخلیه حاوی رادیواکتیو کلراستات ، بهبود یافته است که به عنوان یکی از گزینه های مربوط به جایگزین گزینه های مختلف انتخاب می شود. داشتن اندازه ذره با قابلیت عبور از طریق صفحه نمایش 40 میلی متری و اکثریت که از 100 صفحه نمایشگر کوچکتر است ، گفت سلولز خرد شده دارای تراکم عمده حداقل 5 پوند برای هر فوت مکعب ؛ چنین اقداماتی در زمینه اختلاط مکانیکی در قالب یک سازمان ترکیبی وجود دارد

منبع:

https://patents.google.com/patent/US2510355A/en


عوارض اکسید قلع+ خرید نانو ذرات اکسید قلع

اکسید قلع برای پوست بد است ؟ 

اکسید قلع(IV) به عنوان یک عامل ساینده ، حجیم و opacifying در محصولات آرایشی عمل می کند و در غلظت تا 0.4 ٪ در محصولات شستشو و تا 1.3 ٪ در محصولات ترک استفاده می شود. ... پانل نتیجه گرفت که اکسید قلع (IV) در شیوه های فعلی استفاده و غلظت ایمن است.


اکسید قلع مورد استفاده برای چیست ؟ 

اکسید قلع اغلب در لعاب که در آن عمل به عنوان opacifier که در آن به طور معمول در محدوده 5-10% اضافه شده است استفاده می شود. هنگامی که به درستی استفاده می شود آن را به یک مات تولید, لعاب براق. اگر در بیش از حد استفاده می شود کسل کننده/لعاب مات می تواند در نتیجه. سفالگران اکسید قلع به عنوان یک opacifier برای صدها سال استفاده کرده اند.


اکسید قلع در لوازم آرایشی چیست ؟ 

چکیده توابع اکسید قلع(IV) به عنوان یک عامل ساینده ، حجیم ، و opacifying در محصولات آرایشی و بهداشتی است و در غلظت تا 0.4 ٪ در محصولات شستشو کردن و تا 1.3 ٪ در محصولات مرخصی در استفاده می شود.


اکسید قلع ساخته شده از چیست ؟ 

قلع (دوم) اکسید (اکسید استنوس) یک ترکیب با SnO فرمول است. این شامل قلع و اکسیژن است که در آن قلع دارای حالت اکسیداسیون +2 است. دو شکل وجود دارد, یک فرم آبی سیاه و سفید پایدار و یک فرم قرمز متاستاز.


اکسید قلع خطرناک است ؟ 

اکسید قلع به عنوان یک ماده خطرناک برای حمل یا عرضه طبقه بندی نشده است.


قلع برای انسان سمی است ؟ 

از آنجا که ترکیبات قلع معدنی معمولا وارد و ترک بدن خود را به سرعت پس از تنفس و یا خوردن آنها ، آنها معمولا اثرات مضر ایجاد نمی کند. با این حال, انسان که مقادیر زیادی از قلع معدنی در مطالعات تحقیقاتی بلعیده دچار معده, کم خونی, و کبد و کلیه مشکلات.

See the source image

قلع خالص چه شکلی است ؟ 

این نرم است, فلز سفید نقره ای با ته مایه مایل به آبی, شناخته شده به عهد باستان در برنز, یک آلیاژ با مس. قلع به طور گسترده ای برای آبکاری قوطی های فولادی به عنوان ظروف مواد غذایی استفاده می شود ، در فلزات مورد استفاده برای یاطاقان ، و در لحیم کاری استفاده می شود. Enccyclopædia Britannica, Inc.

انواع مواد شیمیایی و انو ذرات اکسید قلع را از لینک زیر تهیه نمایید.

https://bismoot.com/blog/%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88-%d8%b0%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%da%a9%d8%b3%db%8c%d8%af-%d9%82%d9%84%d8%b9/

اکسید قلع چه شکلی است؟

قلع (iv) اکسید به عنوان جامد یا پودر کریستالی سفید یا سفید ظاهر می شود. mp: 1127°C ، Sublimes: 1800-1900°C ، تراکم: 6.95 g/cm3 نامحلول در آب است.


قلع(IV) اکسید | SnO2 - PubChemhttps://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov "ترکیب" Tin_IV_...