پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

نانوفیبرکربنی چه خواص فیزیکی و شیمیاییی دارد



نانوالیاف کربن (CNF) یک نانومواد با خواص مکانیکی منحصر به فرد است که می تواند خواص مواد کامپوزیتی را به طور موثر بهبود بخشد. تحقیقات در مورد تاثیر CNF در آسفالت ، کلاسور آسفالت ، و مخلوط متمرکز است. آسفالت امولسیون سنتی ارائه عملکرد محدود در هر دو درجه حرارت بالا و پایین. امولسیون آسفالت با عملکرد بهتر, بنابراین در مهندسی مورد نیاز. با اشاره به تحقیقات بر روی CNF-آسفالت, CNF نظر گرفته شده است به منظور بهبود عملکرد آسفالت امولسیون. در این پژوهش یک روش آمادهسازی برای اصلاح آسفالت امولسیون شده با لاستیک استایرن-بوتادین (SBR) پیشنهاد گردید. سونوگرافی و سورفکتانت برای پراکنده کردن CNFs در آب استفاده شد. درصد سورفکتانت پراکندگی بهینه و چگالی انرژی اولتراسونیک برای پراکنده کردن CNFs از طریق طیف مرئی فرابنفش (uv-vis spectra) تعیین شد. آسفالت امولسیون اصلاح شده با استفاده از سیستم تعلیق CNFs با SBR به عنوان یک اصلاح تولید شد, و خواص باقی مانده, با درصد های مختلف از CNFs, مورد آزمایش قرار گرفتند. برای تجزیه و تحلیل توزیع اندازه مولکولی ، کروماتوگرافی نفوذ ژل (GPC) انجام شد. نتایج نشان داد که CNFs به طور قابل توجهی بهبود عملکرد با درجه حرارت بالا از باقی مانده اما کاهش خواص در دمای پایین. علاوه بر این از sbr نه تنها ثبات ذخیره سازی کامل بلکه عملکرد در دمای پایین با معرفی مولکول های کوچک تر بهبود یافته است.


مقدمه

در چند سال گذشته ، نانومواد بهویژه نانولوله کربنی (CNT) و نانوالیاف کربنی (CNF) در مواد کامپوزیتی مزیتهایی را به خود اختصاص داده و تحقیقات گستردهای را به خود جلب نموده است. مطالعات زیادی در مورد استفاده از cnt/CNF در مهندسی عمران به دلیل خواص فوق العاده آنها (pacheco-Torgal و Jalali ، 2011) وجود دارد. به عنوان مثال ، نانوالیاف کربن دارای خواص مکانیکی عالی با مدول یانگ از 25 به 200 GPa (Lawrence et al., 2008) و استحکام کششی تا 12 معدل (Mordkovich, 2003).


برای مواد کامپوزیتی تقویت شده cnf ، برای به دست آوردن پراکندگی یکنواخت cnf ها در مواد ماتریس برای استفاده از خواص مکانیکی عالی cnfs حیاتی است. در مقایسه با CNF ، مطالعات بیشتری در مورد پراکندگی CNT وجود دارد که نشان دهنده اثربخشی سورفکتانت و سونوگرافی برای پراکندگی Cnt ها در آب به طور یکنواخت (O'connell et al., 2002; Strano و همکاران., 2003). با توجه به ساختار سطحی مشابه بین CNT و CNF ، اصل پراکندگی و روش برای این دو ماده نیز باید مشابه باشد.


مطالعات زیادی وجود دارد که بر روی سیمان تقویت شده cnf تمرکز می کنند. A. Yazdanbakhsh and Zoi S. Metaxa یک روش برای تولید سیمان اصلاح شده با نانوالیاف کربن با سورفکتانت و سونوگرافی (Yazdanbakhsh et al., 2009, 2010; Metaxa و همکاران. 2013): اول ، Cnf ها از طریق سونوگرافی در آب حاوی سورفکتانت پراکنده شدند ، سپس تعلیق به جای آب به سیمان اضافه شد و در هیدراتاسیون شرکت کرد. Konsta به - GDOUTOS MS و شاه و همکاران. تحقیق کامپوزیت CNF-سیمان بیشتر. آنها بهبود قابل توجهی در قدرت خمشی ، مدول یانگ ، چقرمگی خمشی و چقرمگی شکستگی (Gdoutos et al., 2016). زو و همکاران. (2018)بررسی اثر منطقه انتقال interfacial در مدول یانگ از بتن سیمان تقویت شده Cnf. علاوه بر این نیز وجود دارد که تحقیقات نشان می دهد که علاوه بر این از CNFs به طور قابل توجهی تحت تاثیر مقاومت به خوردگی هدایت الکتریکی و مقاومت حساسیت به آسیب ساختاری از نانوکامپوزیت (Galao et al., 2014; Konsta به-Gdoutos و Aza, 2014; Konsta به-Gdoutos و همکاران., 2017).


موفقیت کامپوزیت CNFs-سیمان مطالعات در cnfs آسفالت اصلاح شده با انگیزه است. با توجه به تولید مواد CNFs-سیمان ، برای تهیه مواد کامپوزیتی CNF-آسفالت ، Cnf ها را می توان در حلال پراکنده کرد و سپس به آسفالت اضافه شود. خطاک و همکاران. (2013a) CNFs پراکنده در نفت سفید یا استون توسط سونوگرافی و سپس مخلوط را به آسفالت اضافه شده است. نفت سفید یا استون در نهایت با حرارت تبخیر (Khattak و همکاران., 2013a, ب). مخلوط آسفالت با نانوالیاف نیز خواص مکانیکی عالی مانند افزایش سفتی ، مدول پویا بالاتر (Khattak و همکاران., 2013a), و مقاومت بالاتر به ترک خوردگی تحت بارهای مکرر (Khattak و همکاران., 2013ب). علاوه بر این ، Khattak و همکاران. (2013a) همچنین تاثیر آسفالت اصلاح شده CNFs را بر روی رئولوژی اتصال آسفالت از طریق رمومتر برشی پویا (DSR) مورد مطالعه قرار داد. آنها دریافتند که پاسخ ویسکو الاستیک و عمر خستگی بهبود یافته است ، که نشان دهنده مقاومت بیشتر در برابر خستگی و خستگی است (Khattak et al., 2012). Goh تحقیقات نشان داده است که CNFs بهبود رطوبت حساسیت عملکرد (کاهش رطوبت آسیب بالقوه) از مخلوط در بسیاری از موارد و داغ مخلوط آسفالت مخلوط به نمایش گذاشته بیشترین استحکام کششی با 0.75 درصد وزنی نانوالیاف (Goh et al., 2011). با وجود این دستاوردها, هنوز هم مسائل وجود دارد. به طور کلی CNFs آسان برای متفرق کردن در آب با کمک سورفکتانت و امواج فراصوت (دریافت تعلیق) از این رو وجود یک نسبتا یکنواخت پراکندگی نانوالیاف در سیمان که تعلیق یک ترکیب. در مقابل ، cnf ها را به طور مستقیم در آسفالت پراکنده می کند ، زیرا سونوگرافی در ویسکوزیته بالا و مایع گرم کار نمی کند. اگر چه عوامل مانند نفت سفید تسهیل پراکندگی, آنها در نهایت باید برداشته شود. علاوه بر این ، حذف ناقص می تواند بر عملکرد تاثیر بگذارد.

See the source image

در مقایسه با آسفالت داغ ، با توجه به اینکه آسفالت امولسیون شده شامل آسفالت و آب است ، می توان آسفالت امولسیون شده را با Cnf های پراکنده به طور مساوی با اخذ تعلیق اول تولید کرد. علاوه بر این امولسیون آسفالت و مواد مربوطه از قبیل بازیافت سرد مخلوط و سیمان و آسفالت و امولسیون ملات سازگار با محیط زیست هستند اما خود را فقیر خواص محدود توسعه (Ouyang et al., 2018, 2020). بنابراین لازم است به منظور بهبود عملکرد مخلوط بازیافت سرد و سیمان ملات امولسیون آسفالت، که بهبود خواص آسفالت امولسیون ضروری است.

خواص نانو فیبرکربنی بسیار متنع و جالب هستند که آن را ماده ای منحصر بفرد می سازد.

در این مقاله یک روش برای تهیه آسفالت امولسیونی اصلاح شده CNF پیشنهاد شده است. با توجه به تحقیقات حاضر ، CNFs تنها عملکرد دمای بالا را افزایش می دهد ، بنابراین در این مطالعه ، SBR به عنوان یک اصلاح کننده مورد استفاده قرار گرفت. علاوه بر این ، خواص باقی مانده تبخیر آسفالت امولسیون مورد بررسی قرار گرفت. کروماتوگرافی نفوذ ژل (GPC) برای تجزیه و تحلیل اثر SBR بر توزیع اندازه مولکولی و خواص دمای پایین انجام شد.


تهیه آسفالت امولسیون اصلاح شده CNFs

مواد

یکی 70# آسفالت به عنوان آسفالت پایه انتخاب (جدول 1). نانوالیاف کربن پودر سیاه و سفید (شکل 1) ارائه شده توسط نانجینگ Xfnano مواد شرکت فناوری.، با مسئولیت محدود. تمام Cnf ها به عنوان رشد بخار رشد نانوالیاف کربن (VGCNFs) تولید شده در دمای بالا با خواص پایدار است. خواص مشخصه CNFs در جدول 2 نشان داده شده است. سورفکتانت یک نوع مایع شفاف زرد کم رنگ با تراکم 0.98 g / ml ارائه شده توسط Basf Chemicals Co است., با مسئولیت محدود (شناسه: GS8325).



پراکندگی CNFs

امولسیون آسفالت متشکل از آب و آسفالت ، پس از آن امکان پذیر است برای پراکنده CNFs در آب و پس از آن تولید آسفالت امولسیون اصلاح شده است. سورفکتانت ارائه شده توسط BASF Chemicals Co.، با مسئولیت محدود. در این مطالعه برای بهبود پراکندگی CNFs و ثبات تعلیق استفاده شد. VCX800 خریداری شده از شرکت Sonics & Materials.، با مسئولیت محدود. انجام امواج فراصوت با یک پروب از قطر 25 میلی متر است. امواج فراصوت باعث ایجاد یک حفره (حفره اثر) و ارائه انرژی از طریق یک حفره پشت سر هم برای غلبه بر Van der Waals نیروهای بین نانوالیاف و مختل CNFs تجمع. سورفکتانت متصل به سطح فردی cnf افزایش انزوا. این فرایند در شکل به نمایش گذاشته 2. پس از سونوگرافی ، تجمع CNF به cnf فردی احاطه شده توسط مولکول های سورفکتانت پراکنده شد.


برای به دست آوردن پراکندگی مطلوب ، تراکم انرژی اولتراسونیک (KJ/L) و مقدار سورفکتانت عوامل مهم (5) است که باید پیش از آن تعیین شود. در این مطالعه ، ابزار اولتراسونیک انرژی ورودی با قدرت ثابت 70 W. تراکم انرژی از 3000 کیلوژول/لیتر به 7000 کیلوژول/لیتر و وزن ره متفاوت بود

منبع:

https://www.nanowerk.com/nanotechnology/introduction/introduction_to_nanotechnology_22.php

کربنات کلسیم چه کاربردهایی دارد


کربنات کلسیم

تلفظ به عنوان (کال 'ام را ببینید) (کار' بن خوردند)

ایمیل این صفحه را به یک دوست چاپ Facebook توییتر پینترست

چرا این دارو تجویز شده است ؟ 

چگونه باید از این دارو استفاده شود ؟ 

چه اقدامات احتیاطی ویژه باید دنبال کنم?

باید چه کار کنم اگر من یک دوز فراموش?

چه عوارض جانبی می تواند این دارو باعث?

چه باید در مورد ذخیره سازی و دفع این دارو می دانم?

در موارد اضطراری / مصرف بیش از حد

چه اطلاعات دیگری باید بدانم?

نام های تجاری

نام های تجاری محصولات ترکیبی

چرا این دارو تجویز شده است ؟ 

کربنات کلسیم یک مکمل غذایی است که مقدار کلسیم مصرف شده در رژیم غذایی کافی نیست. کلسیم توسط بدن برای استخوان های سالم عضلات سیستم عصبی و قلب مورد نیاز است. کربنات کلسیم نیز به عنوان یک آنتی اسیدبرای از بین بردن سوزش سر دل ، سوء هاضمه اسید و ناراحتی معده استفاده می شود. این در دسترس است با یا بدون نسخه است.


این دارو گاهی اوقات برای استفاده های دیگر تجویز می شوند; دکتر یا داروساز برای اطلاعات بیشتر بپرسید.


چگونه باید از این دارو استفاده شود ؟ 

کربنات کلسیم به عنوان یک قرص ، قرص جویدنی ، کپسول و مایع به دهان می آید. معمولا سه یا چهار بار در روز گرفته شده است. دستورالعمل های مربوط به برچسب نسخه یا بسته خود را با دقت دنبال کنید و از پزشک یا داروساز خود بخواهید هر بخشی را که نمی فهمید توضیح دهید. نگاهی کربنات کلسیم دقیقا به عنوان کارگردانی. بیشتر یا کمتر از آن را ندارد و یا آن را بیشتر از پزشک تجویز می شوند. هنگام استفاده از این دارو به عنوان یک مکمل غذایی ، آن را با غذا یا غذا دنبال کنید.


قرص های جویدنی باید قبل از بلعیدن به طور کامل جویده شوند. نوشیدن یک لیوان پر از آب پس از مصرف قرص به طور منظم و یا جویدنی و یا کپسول. برخی از اشکال مایع کربنات کلسیم باید قبل از استفاده خوب متزلزل شود.


کربنات کلسیم را به عنوان یک آنتی اسیدبرای بیش از 2 هفته مصرف نکنید ، مگر اینکه پزشک به شما بگوید.


چه اقدامات احتیاطی ویژه باید دنبال کنم?

قبل از مصرف کربنات کلسیم,

اگر به کربنات کلسیم یا داروهای دیگر حساسیت دارید ، به پزشک و داروساز خود بگویید.

بگویید پزشک و داروساز خود چه نسخه و nonprescription داروها شما در حال گرفتن به خصوص دیگوکسین (Lanoxin), etidronate (Didronel) فنی توئین (دیلانتین), تتراسایکلین (Sumycin) و ویتامین ها. کربنات کلسیم را ظرف 1-2 ساعت مصرف داروهای دیگر مصرف نکنید. کلسیم ممکن است اثربخشی داروی دیگر را کاهش دهد.

به پزشک خود بگویید اگر شما یا تا کنون بیماری کلیوی یا شرایط معده داشته اید.

اگر باردار هستید ، برنامه ریزی برای باردار شدن یا تغذیه با شیر مادر به پزشک خود بگویید. اگر هنگام مصرف کربنات کلسیم باردار شوید ، با پزشک خود تماس بگیرید.

باید چه کار کنم اگر من یک دوز فراموش?

اگر شما در حال بدست گرفتن کربنات کلسیم در یک برنامه منظم ، دوز از دست رفته را به عنوان به زودی شما آن را به یاد داشته باشید. با این حال ، اگر تقریبا زمان برای دوز بعدی آن است ، جست و خیز دوز از دست رفته و ادامه برنامه دوز به طور منظم خود را. دوز دوگانه را برای یک نفر از دست ندهید.


چه عوارض جانبی می تواند این دارو باعث?

کربنات کلسیم ممکن است عوارض جانبی ایجاد کند. دکتر خود بگویید اگر هر یک از این علائم شدید هستند و یا نمی رویم دور:

ناراحتی معده

استفراغ

درد معده

آروغ زدن

یبوست

خشکی دهان

افزایش ادرار

از دست دادن اشتها

طعم فلزی

چه باید در مورد ذخیره سازی و دفع این دارو می دانم?

نگه داشتن این دارو در ظرف آن را در آمد, محکم بسته, و دور از دسترس کودکان. آن را در دمای اتاق و دور از گرمای بیش از حد و رطوبت (نه در حمام) ذخیره کنید.


داروهای غیر ضروری باید از راه های ویژه ای برای اطمینان حاصل شود که حیوانات خانگی و کودکان و افراد دیگر نمی تواند آنها را مصرف دفع. با این حال ، شما باید این دارو خیط و پیت کردن توالت نیست. در عوض ، بهترین راه برای دور از دارو خود را از طریق یک برنامه پزشکی را به عقب است. صحبت کردن با داروساز خود و یا تماس با بخش زباله/بازیافت محلی خود را در مورد برنامه های را پشت در جامعه خود را یاد بگیرند. مشاهده دفع امن FDA از وب سایت دارو (http://goo.gl/c4Rm4p) برای کسب اطلاعات بیشتر اگر شما دسترسی به یک برنامه را به عقب ندارد.

See the source image

این مهم است که به نگه داشتن همه دارو خارج از دید و دسترس کودکان به عنوان بسیاری از ظروف (مانند هفتگی قرص مراقبین و کسانی که برای قطره چشم, کرم, تکه و inhalers) نیست مقاوم در برابر کودک و کودکان خردسال می توانید آنها را باز کنید به راحتی. برای محافظت از کودکان از مسمومیت ، همیشه کلاه ایمنی را قفل کنید و بلافاصله دارو را در یک مکان امن قرار دهید – یکی این است که بالا و دور و خارج از دید و رسیدن به آنها. http://www.upandaway.org


در موارد اضطراری / مصرف بیش از حد

در صورت مصرف بیش از حد, پاسخ خط تلفن کنترل سم در 1-800-222-1222. اطلاعات نیز در دسترس آنلاین در https://www.poisonhelp.org/help. اگر قربانی سقوط کرده است, تا به حال تشنج, تنفس مشکل و یا نمی تواند بیدار شود بلافاصله تماس خدمات اورژانس در 911.


چه اطلاعات دیگری باید بدانم?

اگر این دارو برای شما تجویز شده است ، تمام ملاقات ها را با پزشک خود نگه دارید تا پاسخ شما به کربنات کلسیم بررسی شود. اجازه ندهید که هر کس دیگری دارو خود را.


آن مهم است برای شما را به نگه داشتن یک لیست نوشته شده است و از تمام داروهای تجویزی و nonprescription (over-the-counter) داروهای شما در حال گرفتن به عنوان به خوبی به عنوان هر گونه محصولات مانند ویتامین ها و مواد معدنی و یا سایر مکمل های غذایی. شما باید این لیست را با شما هر زمانی که شما یک دکتر مراجعه و یا اگر شما به یک بیمارستان بستری را. همچنین اطلاعات مهم برای حمل با شما در موارد اضطراری است.

منبع:

https://bismoot.com/blog/%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%88-%d8%b0%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%b1%d8%a8%d9%86%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d9%84%d8%b3%db%8c%d9%85/

https://medlineplus.gov/druginfo/meds/a601032.html

روغن نارگیل چه خواص و کاربردهایی دارد


روغن نارگیل: راهنمای نهایی

نارگیل آن را به سرزمین اصلی ساخته اند-و جریان اصلی. مورد استفاده برای قرن ها در طب عامیانه, روغن نارگیل با بهره گیری از تجدید حیات در محبوبیت در اینجا در امریکا. این راهنما توضیح می دهد آنچه در آن برای استفاده, بررسی ادعاهای پزشکی و حفاری به تولید این روغن گرمسیری.



محتویات:

نمای کلی روغن نارگیل

Ii روغن نارگیل استفاده می کند

Iii ادعاهای سلامت روغن نارگیل

خرید روغن نارگیل

V. چگونه روغن نارگیل ساخته شده است

ششم روغن نارگیل پخت و پز و دستور العمل


کروز پایین راهرو روغن زیتون در بازار محلی خود را و شما ممکن است متوجه علاوه بر جدید به قفسه: روغن نارگیل. موجود در شیشه به صورت جامد, روغن نارگیل یک بار منفور در رژیم غذایی غربی به دلیل سطح بالایی از چربی اشباع شده بود. با این حال ، در سال های اخیر ، روغن مهره گرمسیری برای استفاده موضعی و داخلی به رسمیت شناخته شده است. آن را به سرعت تبدیل به یک مورد علاقه در جهان مواد غذایی بهداشتی.


کسانی که قسم می خورم روغن نارگیل می گویند آن را بیش از فقط مرطوب پوست. این ممکن است با کاهش وزن کمک کند و دفع کردن بیماری های قلبی. طرفداران نگاه کنید در زمان استفاده از روغن نارگیل در جزیره کشورها مانند سریلانکا و فیلیپین به عنوان اثبات آن ارائه می دهد مقدار زیادی از مزایای بهداشت و درمان. و در حالی که کسانی که در زمینه پزشکی اذعان آرایش شیمیایی روغن نارگیل متفاوت از سایر چربی های اشباع شده است ، آنها هنوز هم مردم را به نظارت بر مصرف چربی و کالری خود را می خواهیم.


بنابراین, روغن نارگیل فقط یک شوق و یا در اینجا به ماندن است? نگه داشتن خواندن این همه جانبه راهنما به بررسی جنجال بر روغن نارگیل, شکستن تحقیقات و به شما مقدار زیادی از ایده های جدید برای نحوه استفاده از روغن.


See the source image

روغن نارگیل: چرا متفاوت است

روغن نارگیل backstory تغذیه پیچیده است. حتی طرفداران سرسخت ترین محتوای چربی اشباع بالا (83 درصد) را انکار کند ، اما آرایش شیمیایی ما باید با توجه به پرداخت است.


چربی اشباع شده در روغن نارگیل از تری گلیسیرید های زنجیره ای متوسط (MCTs) ساخته شده است که در بدن متفاوت از تری گلیسیرید های زنجیره ای طولانی (LCTs) متابولیسم می شود. دومی در چربی های اشباع شده از روغن های دیگر و محصولات حیوانی یافت می شود.


به طور خلاصه درس علم: MCTs به طور مستقیم به کبد و سوخت به جای اینکه در بدن به عنوان چربی ذخیره می شود. آنها همچنین ممکن است میزان متابولیسم را کمی افزایش دهند.


اون یکی تمایز ؟  درصد بالایی از چربی اشباع شده است چه روغن نارگیل از مایع در دمای اتاق نگه می دارد و آن را می دهد عمر مفید طولانی تر.


چگونه روغن نارگیل به دیگر روغن های مورد علاقه خود را پشته? یه نگاه بنداز:


روغن نارگیل-اشباع-چربی

منبع: پایگاه داده مواد مغذی USDA



در روغن نارگیل چیست ؟ 

در حالی که گوشت سفید از یک نارگیل حاوی مواد معدنی مانند پتاسیم و آهن و منیزیم روغن حاوی مقدار ناچیز از ویتامین E و K و مواد معدنی آهن و روی است. با این حال ، کمبود مواد مغذی مزایای سلامت منحصر به فرد روغن نارگیل را لغو نمی کند.


در حالی که گوشت سفید از یک نارگیل حاوی مواد معدنی مانند پتاسیم و آهن و منیزیم روغن حاوی مقدار ناچیز از ویتامین E و K و مواد معدنی آهن و روی است. با این حال ، کمبود مواد مغذی مزایای سلامت منحصر به فرد روغن نارگیل را لغو نمی کند.


به یاد داشته باشید کسانی که MCTs ما در بالا ذکر شد? آنها از اسیدهای چرب به نام اسیدهای چرب متوسط زنجیره ای یا MCFAs که کیفیت ضد میکروبی و ضد باکتری و ضد ویروسی ساخته شده است.


روغن نارگیل از MCFAs زیر ساخته شده است:


روغن نارگیل-محتوا


در اینجا جایی است که جالب می شود.


روغن نارگیل ، به خودی خود ، به نظر نمی رسد که کیفیت ضد میکروبی ، ضد باکتری یا ضد ویروسی داشته باشد. هنگامی که اسیدهای چرب در بدن تبدیل می شوند در عوض ، فواید به بازی می آیند.


بروس نی لبک

با توجه به بروس نی لبک C. N. N. D. نویسنده روغن نارگیل معجزه روغن نارگیل trumps دیگران رایج در پخت و پز روغن به دلیل نیروگاه اسیدهای چرب است.


دانشمندان با بحث های زیادی در مورد اسیدهای چرب روغن نارگیل ، به این نتیجه رسیده اند که آیا لوریک و کاپریک اسید واقعا می توانند با بیماری مبارزه کنند.


یک مطالعه نشان داد که لوریک و کاپریک اسید خواص ضد باکتری و ضد التهابی در برابر باکتری های مربوط به التهاب آکنه به نمایش گذاشته.

یکی دیگر از مطالعه مورد بررسی قرار کشیدن روغن نارگیل و اثر آن بر التهاب لثه ناشی از پلاک. نظریه؟ اسید لوریک دارای اثرات ضد التهابی و ضد میکروبی است. شرکت کنندگان در مطالعه نشان داد کاهش پلاک پس از روز هفت.


اختلاف روغن نارگیل

روغن نارگیل همیشه سرد نبود.


نی لبک اشاره انگشت در انجمن سویا آمریکا برای بسیاری از سقوط روغن نارگیل چند دهه پیش. نی لبک می گوید "جنگ روغن های گرمسیری" در 1980s آغاز شد که سرفصل های خبری, پر شده توسط صنعت سویا, اعلام کرد که روغن های نارگیل و نخل (هر دو چربی های اشباع شده) ناسالم بودند. نتیجه؟ هر کس از تولید کنندگان مواد غذایی به رستوران های محلی خود را به روغن سویا هیدروژنه برای پخت و پز خود را روشن.


سپس آمد خبر بد بیشتر برای صنعت نفت نارگیل. که در 1994, مرکز علوم در جهت منافع عمومی صادر هشدار داد که پاپ کورن سینما با "روغن نارگیل بسیار اشباع لود شد.”


حمله به روغن نارگیل ناشی از سوء تفاهم کلی در مورد چربی های اشباع شده, نی لبک می گوید. به عبارت دیگر همه چربی های اشباع شده برابر خلق شده اند.


بسیاری در زمینه پزشکی از جمله سابق جراح عمومی دکتر C اورت Koop در نهایت بیرون آمد و به دفاع از روغن نارگیل یا حداقل سرکوب وحشت گرفت که از ذرت بو داده و هشدارهای.


و معلوم است با توجه به یک مقاله نیویورک تایمز اکثر روغن نارگیل مطالعات انجام شده با استفاده از بخشی از هیدروژنه و روغن نارگیل است که درمان شیمیایی و ممکن است یک اثر متفاوت بر سلامت ما از باکره نفت است.


اگر شما در اب راه رفتن را از طریق تمام تاریخ اخیر شما یاد بگیرند که روغن نارگیل بود و در واقع مهم در رژیم غذایی اصلی در ایالات متحده قبل از اواسط 1940s. با توجه به تحقیقات منتشر شده در آسیا و اقیانوسیه مجله پزشکی گرمسیری آن را "یکی از منابع اصلی چربی در رژیم غذایی گذشته از لبنیات و حیوانات چاق قبل از ظهور آمریکا روغن خوراکی (سویا و ذرت) میباشد.”


اما جایی که روغن نارگیل امروز ایستاده است؟ این هنوز منتقدان آن, اما آن را نیز یک "داروخانه در یک بطری نامیده شده است.”



مزایای بهداشتی بیشتر روغن نارگیل

روغن نارگیل ممکن است تعدادی از خواص درمانی به رخ کشیدن, اما به خاطر داشته باشید که تحقیقات هنوز در حال انجام است.


اثر ضد ویروسی: اعتقاد بر این است که اسیدهای چرب متوسط زنجیره ای روغن نارگیل در برابر ویروس های پوشش داده شده با چربی مانند آنفلوانزا و اپستاین بار مبارزه می کنند. MCFAs مختل غشاء ویروس جلوگیری از رشد و بلوغ آنها.

اثر ضد ترومبوتیک: روغن نارگیل باکره ممکن است در کاهش لخته شدن خون کمک کند.

اثر ضد باکتری: در غلظت های خاص ، روغن نارگیل "فعالیت ضد باکتری" را در برابر E. coli و چندین باکتری دیگر نشان داد.

ضد قارچ: اسید کاپریلیک به خواص ضد قارچ شناخته شده است. از آنجا که آن محلول در آب نیست ، ممکن است زمان آسان تر حمله غشاء مرطوب است که محافظت از سلول های قارچی.


روغن نارگیل در سراسر جهان

بسیاری از ما مرتبط نارگیل با تعطیلات ساحل گرمسیری اما اکثر نارگیل در مزارع در اندونزی ، هند و فیلیپین رشد می کنند. به طور طبیعی, نارگیل بخشی از فرهنگ روزمره در این مناطق و در سنت های طب عامیانه برای قرن ها استفاده شده است.


آمریکایی ها ممکن است اضافه کردن روغن نارگیل به مخلوط خود, کیک و گرانولا, اما در اینجا چگونه فرهنگ های مختلف استفاده از نفت گرمسیری.


نقشه

هند

مواد تشکیل دهنده در طب آیورودا; برای درمان ریزش مو و سوختگی


جامائیکا

مورد استفاده برای سلامت قلب در قالب یک تونیک


پاناما

برای خنثی کردن انواع مختلف بیماری


سریلانکا

برای دفع بیماری های قلبی



روغن نارگیل استفاده می کند



روغن نارگیل و مراقبت از پوست

اگر ایده بیش از حد چربی های اشباع شده را نگه می دارد شما را از ذخیره سازی یک شیشه روغن نارگیل در شربت خانه خود را در نظر بگیرید با اضافه کردن مواد تشکیل دهنده به محصولات مراقبت از پوست خود را معمول است. روغن نارگیل نرم کننده است که به معنی آن می تواند تاباندن لیزر دور پوست خشک است. در اینجا نگاهی به چگونگی استفاده از روغن نارگیل به صورت موضعی است:




مرطوب کننده پوست مطالعه بر روی انسان نشان داد روغن نارگیل هیدراتاسیون را افزایش می دهد و تبخیر در پوست را کاهش می دهد.



آرایش روب دنبال یک چشم طبیعی آرایش روب? کش رفتن یک بیت از روغن نارگیل در سراسر درب خود را به حذف ریمل مژه و ابرو کثیف. پاداش اضافی? ضربه شلاق یک ضربه اضافی از هیدراتاسیون از روغن.



کرم های ضد آفتاب روغن نارگیل SPF از 4 پس از آن می تواند حفاظت کمی از خورشید فراهم می کند. با این حال, اگر شما در خارج بودن برای مدت زمان طولانی برنامه ریزی, این یک ایده خوب برای استفاده از یک spf بالاتر است.



مومیایی کردن لب روغن لذیذ راه را برای صاف کردن لب ها در هیچ زمان می دهد. به علاوه, آن طعم خوب!



دافع پشه با توجه به انجمن های نارگیل متحده فیلیپین ، ترکیبی از ریواس پخته شده و روغن نارگیل اشکالات را دور نگه می دارد.



کرم کمک های اولیه محافظت از خراش و کاهش با یک لایه نازک از روغن نارگیل.



درمان درماتیت آتوپیک یک مطالعه نشان داد روغن نارگیل باکره ممکن است در درمان پیشگیرانه عفونت پوست کمک کند.



کرم اصلاح یک جایگزین مقرون به صرفه و طبیعی برای کرم های اصلاح تجاری ، روغن نارگیل را می توان به طور مستقیم به پاها و زیر بغل اعمال کرد.



اگزما روغن نارگیل خواص ضد التهابی ممکن است آرام اگزما شعله ور شدن.



آکنه نوزاد برخی از مادران پیدا کردن روغن نارگیل کمک می کند تا تسکین پوست خشک نوزاد خود را ناشی از آکنه. در حالی که بثورات معمولا به تنهایی ناپدید می شوند ، روغن نارگیل می تواند به طور طبیعی پوست ملایم کودک را مرطوب کند.



روغن حمام روغن معطر را به حمام گرم اضافه کنید. عطر و بوی شما را از مناطق استوایی یادآوری در حالی که نفت درمان مرطوب کننده بیش از همه فراهم می کند.



هایلایت استخوان گونه Prevention.com یک راه جدید برای درخشش پوست خود را در بر داشت. به صورت خود را افزایش با کشیدن لمس روغن در سراسر استخوان های گونه خود را (در بالای آرایش خود را).



پاشنه های ترک خورده را درمان کنید روغن نارگیل را به یک مرهم خانگی اضافه کنید و برای خشک کردن ، c اعمال کنید

منبع:

https://bismoot.com/blog/%d9%85%d8%b1%da%a9/

https://www.sidechef.com/recipes/23829/homemade_coconut_oil/

ویژگی ها و تاریخچه اسید فرمیک

اسید فرمیک

2007 انتخاب مدارس ویکیپدیا. موضوعات مرتبط: ترکیبات شیمیایی

اسید فرمیک

ساختار اسکلتی فرمیک acid3d مدل اسید فرمیک

عمومی

نام سیستماتیک اسید متانوئیک

نام های دیگر اسید فرمیک

هیدروژن کربوکسیلیک اسید

اسید آمینیک

فرمول مولکولی CH2O2

وای

لبخند O=شرکت

جرم مولی 46.0254 g/mol

ظاهر مایع بی رنگ و مایع

شماره CAS [64-18-6]

ویژگیها

تراکم و فاز 1.22 g/cm3 ، مایع

حلالیت در آب miscible

نقطه ذوب 8.4°C (281.5 K)

نقطه جوش 100.8°C (373.9 K)

اسیدیته (pKa) 3.75

ویسکوزیته 1.57 c P در 26°C

ساختار

مسطح شکل مولکولی

لحظه دو قطبی 1.41 D (گاز)

خطرات

MSDS MSDS خارجی

خطرات اصلی خورنده

NFPA 704


221 

نقطه اشتعال 69 درجه سانتی گراد

R-عبارات R10 ، R35

S-عبارات S1/2 ، S23 ، S26 ، S45

شماره RTECS lq4900000

صفحه اطلاعات تکمیلی

ساختار و خواص n ، er،و غیره

رفتار فاز داده ترمودینامیکی

جامد ، مایع ، گاز

داده های طیفی uv ، IR ، NMR، MS

ترکیبات مرتبط

اسید کربوکسیلیک مرتبط اسید استیک

اسید پروپیونیک

ترکیبات مرتبط فرمالدئید

متانول

به جز جایی که در غیر این صورت اشاره, داده ها برای داده

مواد در حالت استاندارد خود (در 25°C ، 100 kPa)

جعبه اطلاعات سلب مسئولیت و مراجع

اسید فرمیک (به طور سیستماتیک اسید متانوئیک نامیده می شود) ساده ترین اسید کربوکسیلیک است. فرمول آن CH2O2 یا HCOOH است.


در طبیعت ، آن را در نیش و نیش بسیاری از حشرات hymenoptera سفارش ، از جمله زنبور عسل و مورچه ها یافت می شود. این نیز یک محصول احتراق قابل توجهی ناشی از وسایل نقلیه سوخت جایگزین سوزاندن متانول (و اتانول ، اگر با آب آلوده) زمانی که با بنزین مخلوط می شوند. نام آن از کلمه لاتین برای مورچه نوعی ماده پلاستیکی ، با اشاره به انزوا اولیه آن توسط تقطیر مورچه بدن می آید. یک ترکیب شیمیایی مانند نمک از خنثی سازی اسید فرمیک با یک پایه یا یک استر حاصل از فرمیک اسید است که به عنوان فرمات (یا methanoate). یون فرمت دارای فرمول HCOO -.



ویژگیها

اسید فرمیک با آب و اکثر حلال های آلی قطبی مخلوط شده و تا حدودی در هیدروکربن ها محلول است. در هیدروکربن ها و در فاز بخار ، آن را در واقع از دیمر هیدروژن پیوند به جای مولکول های فردی تشکیل شده است. در فاز گاز ، این پیوند هیدروژن منجر به انحراف شدید از قانون گاز ایده آل می شود. مایع و جامد اسید فرمیک متشکل از یک شبکه به طور موثر بی نهایت از مولکول های اسید فرمیک هیدروژن پیوند می خورند.


اسید فرمیک سهام بسیاری از خواص شیمیایی از سایر اسیدهای کربوکسیلیک اگر چه در شرایط عادی آن را نمی خواهد فرم یا یک acyl کلرید یا اسید انیدرید. تا همین اواخر, تمام تلاش به شکل هر کدام از این مشتقات در مونوکسید کربن به جای منجر. آن را در حال حاضر نشان داده شده است که انیدرید ممکن است تولید شده توسط واکنش formyl فلوراید سدیم فرمات در -78°C و کلرید با عبور HCl به یک راه حل 1-formimidazole در monochloromethane در -60°C. گرما نیز می تواند باعث فرمیک اسید به تجزیه به مونوکسید کربن و آب است. اسید فرمیک سهام برخی از خواص کاهش آلدئید.


اسید فرمیک در میان اسیدهای کربوکسیلیک در توانایی خود را برای شرکت در واکنش علاوه بر این با آلکن منحصر به فرد است. اسیدهای فرمیک و آلکین ها به راحتی واکنش نشان می دهند تا استرها را تشکیل دهند. در حضور برخی از اسید از جمله سولفوریک و هیدروفلوئوریک اسید یک نوع از این کخ واکنش می گیرد به جای اسید فرمیک می افزاید: به alkene برای تولید یک بزرگتر کربوکسیلیک اسید است.


اکثر نمک های قالب بندی ساده محلول در آب هستند.



تاریخچه فرمیک اسید

همانطور که در اوایل قرن 15, برخی کیمیاگران و طبیعت آگاه باشید که مورچه هیلز داد یک بخار اسیدی شد. اولین کسی که برای توصیف انزوای این ماده (توسط تقطیر از تعداد زیادی از مورچه ها مرده) طبیعت انگلیسی جان ری بود, که در 1671. مورچه ها اسید فرمیک را برای اهداف حمله و دفاع ترشح می کنند. اسید فرمیک برای اولین بار از اسید هیدروسیانیک توسط شیمیدان فرانسوی جوزف گی لوساک سنتز شد. در سال 1855 ، یکی دیگر از شیمیدان فرانسوی ، Marcellin Berthelot ، توسعه سنتز از مونوکسید کربن است که شبیه به آن استفاده می شود امروز.


در صنایع شیمیایی اسید فرمیک طولانی ترکیب شیمیایی تنها جزئی صنعتی بهره در نظر گرفته شد. در اواخر 1960s ، با این حال ، مقادیر قابل توجهی از آن به عنوان یک محصول جانبی از تولید اسید استیک در دسترس قرار گرفت. 

منبع:

https://www.cs.mcgill.ca/~rwest/wikispeedia/wpcd/wp/f/Formic_acid.htm

کاربرد اگزالیک اسید در داروسازی+خرید اگزالیک اسید

استفاده از اسید اگزالیک در داروخانه


اسید اگزالیک و Api-Bioxal ، همان اما متفاوت است . خواص شیمیایی: اسید اگزالیک بی آب بسیار هیدروفیل است و به راحتی آب را جذب می کند. گام 1 تمیز کردن چوب به طور کامل با پاک کننده چوب و نوار تمام رنگ و پایان به چوب لخت. محلول اسید اگزالیک استاندارد 0.025 M را در بورت قرار دهید. برای بازسازی مبدل های یونی. در از بین بردن لکه آهن کاربران می توانند منطقه رنگ آمیزی با محلول اسید اگزالیک در آب مالش دادن. محاسبه Molarity از راه حل. تحریک کننده به چشم ، دهان و پوست است. انتقال 20 میلی لیتر اسید اگزالیک 0.5 N به یک فلاسک مخروطی. اسید اگزالیک یک اسید دی کربوکسیلیک است که در سنتز واسطه های مختلف مصنوعی و ترکیبات آلی استفاده می شود. اسید اگزالیک 99.6٪ مورد استفاده در تولید کننده رنگرزی/نساجی / چرم ... آیا تولید کننده و همیشه تامین اسید اگزالیک 99.6٪ مورد استفاده در رنگرزی/نساجی / تولید کننده چرم ، CAS NO. اگر با بافت تماس بگیرد ، می تواند باعث آسیب شود. آن را به عنوان نگهدارنده مواد غذایی و افزودنی های غذایی (شناخته شده به عنوان E260) استفاده می شود. آن را به شکل یک کلرید اسید به نام اگزالیل کلراید.. اگزالات ، پایه مزدوج اسید اگزالیک ، لیگاند بسیار عالی برای یون های فلزی ، به عنوان مثال 607-006-00-8 Ec هیچ است. آمین آلیفاتیک-Basicity, اثر جایگزین در Basicity. این یک اسید قوی است. جستجو برای مقالات بیشتر توسط این نویسنده. این است که برای تنظیم اسیدیته (pH) از راه حل استفاده می شود. همه که تغییر زمانی که Api-Bioxal برای استفاده توسط اداره داروهای دامپزشکی مجوز گرفت (VMD). این مقاله در مورد مسمومیت از بلع اسید اگزالیک. 2H 2 O. China Oxalic Acid 99.6 ٪ Tech Grade for Pharmacy ، جزئیات بیشتر در مورد اسید اگزالیک چین ، اسید اگزالیک 99.6 ٪ از اسید اگزالیک 99.6 ٪ Tech Grade برای داروسازی - شرکت شیمیایی ویفانگ TAINUO.، با مسئولیت محدود. 8. اسید اگزالیک می تواند به عنوان یک عامل سفید کننده برای چوب و سنگ استفاده شود. این مقاله فقط برای اطلاعات است. 7. اسید تانیک خالص گاهی اوقات به عنوان دارو استفاده می شود. داروسازی و صنایع شیمیایی و با استفاده از پایه آلی Ethanedionic جامد اسید اگزالیک پیدا کردن اطلاعات کامل در مورد داروسازی و صنایع شیمیایی و با استفاده از پایه آلی Ethanedionic جامد اگزالیک اسید,اسید اگزالیک C2h2o4.2h2o,اسید اگزالیک 99.6% Min داروسازی و صنایع شیمیایی و استفاده از اسید اگزالیک از اسید آلی تامین کننده یا تولید کننده-زیبو Aiheng New Material Co.، با مسئولیت محدود. 205-634-3 1.2. اسید اگزالیک یک ترکیب ارگانیک موجود در بسیاری از گیاهان است. یکی از کاربردهای اسید اگزالیک ، {eq} (H_2C_2O_4) {/eq} حذف زنگ است. وزن معادل اسید اگزالیک = 126/2 = 63gm 63 g اسید اگزالیک محلول در آب 1000ml = 1 N اسید اگزالیک 31.5 g اسید اگزالیک محلول در آب 1000ml = 0.5 N اسید اگزالیک. در واقع ، این اسید اغلب در هنگام آماده شدن برای رنگ آمیزی کف چوب قدیمی استفاده می شود. قسمت B. 

See the source image

همچنین برای خنثی کردن جریان زباله (حاوی مواد قلیایی) استفاده می شود. اسید اگزالیک به طور گسترده ای به عنوان یک اسید شستشو در لباسشویی استفاده می شود ، جایی که در حذف زنگ زدگی و لکه های جوهر موثر است ، زیرا ترکیبات آهن نامحلول را به یک یون پیچیده محلول تبدیل می کند. تکرار تیتراسیون تا تعیین تکراری در 0.05 میلی لیتر از یکدیگر به توافق برسند. 144-62-7 اتحادیه اروپا شاخص شماره 1.3. اسید بنزوئیک میکروب کش-عفونت دستگاه ادراری و ضد عفونی ، نگهدارنده مواد غذایی - بنزوات سدیم 10. :144-62-7 با قیمت رقابتی ، کیفیت بالا و منظم. استفاده شناسایی مربوطه از ماده یا مخلوط و با استفاده از توصیه در برابر شناسایی با استفاده از عامل آزمایشگاهی تولید مواد. اسید اگزالیک یک ماده سمی و بی رنگ است. این برای کنترل pH محصولات دارویی ، غذاها و آب آشامیدنی استفاده می شود. امگا 6 و امگا 3 اسیدهای چرب ضروری است که توسط بدن تولید می شوند. از آن برای درمان یا مدیریت قرار گرفتن در معرض سم واقعی استفاده نکنید. اسید هیدروکلریک / اسید موریاتیک برای تمیز کردن نمک استفاده می شود. بیایید با کمی آسان برای توضیح شروع - شما باید مراقب باشید در اطراف اسید اگزالیک. جزئیات سیستم عامل را اقدامات احتیاطی معمول شما را با هر ماده خورنده و ملایم سمی دیگر. آن را به شکل استرها مانند دی متیل اگزالات (m.p. اگزالیک اسید نیز استفاده می شود برای تمیز کردن شیشه ای قایق عرشه و بدنه آن به طور طبیعی در بسیاری از گیاهان است. این است که در سفید کننده ها ، به ویژه برای pulpwood استفاده می شود. بله اگزالیک اسید را می توان به عنوان استاندارد اولیه دلیل می توان آن را دقیقا وزن در شکل خالص پس تعداد مول در حال حاضر می توان شناخته شده از اندازه گیری وزن و شناخته شده molar mass. اسید تانیک در nutgalls تشکیل شده توسط حشرات در شاخه های درختان بلوط خاص یافت می شود. اسید استیک جزء اصلی سرکه است که حاوی 4 تا 18 درصد اسید استیک است. شناسه محصول نام محصول اسید اگزالیک CAS-No. اگر به درستی استفاده شود ، اسید اگزالیک در تجدید چوب به حالت طبیعی زیبا بسیار موثر است. بخش اسید اگزالیک 1: شناسایی ماده / مخلوط و شرکت / انجام 1.1. مرحله 2 کریستال اسید اگزالیک یا پودر را با مقدار توصیه شده آب گرم مخلوط کنید. اسید اگزالیک تیتراسیون ردوکس ، حذف لکه جوهر ، Mordant در رنگرزی و چاپ پارچه ، تولید جوهر و بلشس فلزی ، allyl الکل ، اسید فرمیک. آنها در حفظ غشای سلولی و کنترل استفاده از مواد مغذی همراه با سوخت و ساز کمک کند. استفاده از اسید کربوکسیلیک. کاربردهای اصلی: برنامه های اصلی اسید اگزالیک عبارتند از تمیز کردن یا سفید کردن ، به ویژه برای حذف زنگ (عامل کمپلکس آهن). این خدمات عبارتند از سبزیجات برگ دار, سبزیجات, میوه ها, کاکائو, آجیل و دانه (). برای پاک کردن ترکیبات آلی ، اسید استیک به عنوان یک حلال برای تبلور مجدد استفاده می شود. چوب ، زمانی که به عناصر در معرض ، می تواند به نوبه خاکستری است. 2. در گیاهان ، معمولا به مواد معدنی متصل است ، تشکیل اگزالات. • می توان آن را به عنوان یک لیگاند در سنتز چندین مجتمع های فلزی و چارچوب های فلزی آلی استفاده می شود. 3. اسید اگزالیک در مقدار زیادی از مواد غذایی در مقادیر کم و چند غذاها در مقادیر زیاد رخ می دهد. این مواد شیمیایی شناخته شده به عنوان تند تند است. همچنین می تواند به عنوان یک حذف زنگ و حذف لکه در بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر استفاده می شود. اسید اگزالیک بسیاری از واکنش های مشخصه دیگر اسیدهای کربوکسیلیک دستخوش. اسید اگزالیک سمی است که در مقادیر بالا مصرف می شود ، بنابراین افراد با شرایط بهداشتی خاص باید از غذاهای اگزالات بالا اجتناب کنند. گروه فیزیولوژی اعصاب بالینی, بیمارستان کارولینسکا و موسسه, استکهلم, سوئد . اطلاعات داده شده طراحی شده است تنها به عنوان یک راهنمایی برای دست زدن به امن, استفاده, پردازش, ذخیره سازی, حمل و نقل, اختیار و آزادی است و نه به عنوان یک ضمانت نامه و یا مشخصات کیفیت. در بازپرداخت مبلمان از چوب ، اسید اگزالیک را می توان پس از سلب به روشن و مناطق تیره تر رنگ آمیزی نرم قبل از بازپرداخت استفاده می شود. 7. عینک یا مشخصات ایمنی و دستکش غیر قابل نفوذ. استاندارد سازی. به همین دلیل تشکیل دهنده اصلی بسیاری از آماده سازی تجاری مورد استفاده برای از بین بردن مقیاس از رادیاتور خودرو است. اسید اگزالیک حدود 25 درصد از اسید اگزالیک تولید شده به عنوان یک موردانت در فرآیندهای رنگرزی استفاده می شود. اسید سالیسیلیک کراتولیتیک (عامل لایه برداری) ، درمان آکنه ، ضد شوره سر ، پسوریازیس ، 9. برای خنثی سازی و کنترل pH. هنگامی که اسید اگزالیک در کف چوب قدیمی و سفیدی اعمال می شود ، آن را به ارمغان می آورد کف چوب طبیعی رنگ سفید. همچنین در بکینگ پودر و به عنوان یک معرف سوم در ابزار تجزیه و تحلیل سیلیس استفاده می شود. 52.5 به 53.5 °C (126.5 به 128.3 °F)). این محلول در آب است و یک محلول بی رنگ و اسیدی را در آب تشکیل می دهد. این راه حل های اسید اگزالیک صنعت داروسازی نیز صنعتی استفاده می شود. تهیه [11 C]diethyl اگزالات و [11 C]اگزالیک اسید و تظاهرات استفاده از آنها در سنتز [11 C]‐2,3‐dihydroxyquinoxaline Jan‐علو Thorell. همانطور که پیشنهاد خرید برخی از اسید اگزالیک و استفاده از آن به عنوان یک راه حل نزدیک به اشباع ، ضخیم با رب تصویر زمینه برای سطوح عمودی. هشدار اسید اگزالیک دسته اسید اگزالیک با مراقبت. این است که عمدتا در تولید مونومر وینیل استات ، انیدرید استیک و تولید استر استفاده می شود. در بدن شما ، اسید اگزالیک می تواند با کلسیم در کلیه ترکیب به شکل سنگ کلیه در افراد مستعد. استفاده پزشکی. هر پاشیده کردن پوست بی درنگ بشویید. انتقال 10 میلی لیتر از محلول NaOH به یک فلاسک مخروطی 125 میلی لیتر با کمک یک پیپت ، اضافه کردن قطره 1-2 از شاخص فنولفتالین و تیترات با اسید اگزالیک استاندارد. این در صنعت به عنوان یک عامل سفید کننده و برای حذف زنگ استفاده می شود. اسیدهای کربوکسیلیک یک سری از اسیدهای چرب است که بسیار عالی برای سلامت انسان را تشکیل می دهند. برخی از نمونه ها عبارتند از: • آن را به عنوان یک عامل کاهش در تهیه گرافن از اکسید گرافن استفاده می شود. با توجه به اینکه - ¿mno 4 ¿ یون است که به mn2+ یون کاهش می یابد ، و 2 - ¿ C 2 O 4 ¿ است که به شرکت 2 اکسیده ، ارسال معادله تعادل ردوکس برای تیتراسیون بالا. اما از آنجا که استفاده بیش از حد در واقع می تواند مضر به زنبور عسل خود را از آن منحرف نیست. سوال: (ب) استاندارد KMnO4 راه حل آماده سازی یک راه حل استاندارد'of اسید اگزالیک (این اسید استفاده می شود به عنوان استاندارد اولیه) توسط توزین با دقت 1.6 گرم اسید اگزالیک (H_C_04.2H2O) و حل و ساخت تا به 250.0 میلی لیتر آب مقطر در یک فلاسک حجمی. چین با بهترین قیمت عرضه اسید اگزالیک اسید اگزالیک اسید اگزالیک 99.6% پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد چین Ethanedioic اسید H2c2o4 از بهترین قیمت عرضه اسید اگزالیک اسید اگزالیک اسید اگزالیک 99.6% - ... زنبورداران باید با استفاده از اسید اگزالیک برای سال به عنوان "کندو پاک کن' به عنوان توصیه شده توسط BBKA و طیف وسیعی از دیگر رسمی و نیمه رسمی سازمان. پیدا کردن خالص کیفیت صنایع داروسازی اسید اگزالیک است که حفظ خواص اسیدی و خدمت به اهداف مطلوب در Alibaba.com. ابزار آن در زنگ حذف عوامل است که با توجه به آن تشکیل پایدار و محلول در آب نمک با آهن فریک. اسید اگزالیک 975383 8 / 8 اطلاعات ارائه شده در این برگه اطلاعات ایمنی درست است به بهترین دانش ما اطلاعات و اعتقاد به تاریخ انتشار آن است. اسید استیک به عنوان یک معرف شیمیایی برای تولید تعدادی از ترکیبات شیمیایی استفاده می شود. اسید اگزالیک یک ترکیب طبیعی در بسیاری از غذاهای گیاهی است. استفاده تایید شده از اسید اگزالیک در کندو-با استفاده از روش های مستند و هشدار - فقط خوب خواهد بود. داروخانه کارولینسکا, جعبه 600 24, S-104 01 استکهلم, سوئد. تصفیه ترکیبات آلی. 1. اسید اگزالیک استفاده می شود. 

منبع:

https://bismoot.com/blog/

https://wisuda.unifa.ac.id/registrasi/assets/images/222g6/uses-of-oxalic-acid-in-pharmacy-14bb1b