پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

منتول

منتول یک ماده شیمیایی است که به طور طبیعی در نعناع و سایر گیاهان نعناع یافت می شود ، اما می تواند در آزمایشگاه نیز ساخته شود. برای اولین بار در دهه 1920 و 1930 به تنباکو اضافه شد ، منتول سختی از دود سیگار و تحریکات نیکوتین را کاهش می دهد. طبق قانون پیشگیری از استعمال دخانیات خانوادگی و کنترل دخانیات در سال 2009 که به سازمان غذا و دارو نسبت به محصولات دخانیات اختیار می کند ، منتول تنها عطر و طعمی است که به مقدار کافی در سیگار مجاز است تا به عنوان یک "عطر و طعم" توصیف شود. اما تقریباً تمام سیگارها حاوی مقداری منتول هستند که احتمالاً به دلیل خاصیت خنک کننده آن است. شرکت های دخانیات به تأثیرات تسکین دهنده و خنک کننده منتول تکیه کرده اند تا سیگار را برای افراد سیگاری تازه ، جوانان و برخی گروه های نژادی / قومی خاص به ویژه آفریقایی آمریکایی ها جذاب تر کند. بازاریابی سیگارهای منتول ده ها سال است که در معرض آماج آمریکایی های آفریقایی قرار گرفته است.

برای خرید منتول به : https://bismoot.com/blog/منتول/

بیش از 18.9 میلیون نفر در حال حاضر سیگار منتول را می کشند. 1 عطر و طعم ها ، از جمله منتول ، یکی از اصلی ترین دلایلی است که بچه ها از محصولات تنباکو استفاده می کنند.


تأثیرات سلامتی منتول

هنگام استنشاق ، منتول می تواند باعث کاهش درد و سوزش در مجاری هوایی ناشی از دود سیگار و سرکوب سرفه شود و به افراد سیگاری توهم تنفس را آسانتر می کند. اما ، علیرغم آنچه به نظر می رسد برخی پیامهای بازاریابی ، سیگارهای منتول در مقایسه با سیگارهای غیر منتول هیچ فایده ای برای سلامتی ندارند .2 در حقیقت ، طعم و بو مینتی می تواند علائم هشدار دهنده اولیه مشکلات تنفسی ناشی از استعمال سیگار را نشان دهد.


همچنین مشخص شده است که سیگارهای منتول باعث افزایش احتمال اعتیاد و همچنین میزان اعتیاد می شوند. وابستگی به دخانیات آنها


گروه های پرخطر

صنعت دخانیات از دهه 1950 با تمرکز بر روی سیگارهای منتول ، به طور خاص به برخی از گروه های نژادی / قومی ، به ویژه جامعه آمریکایی های آفریقایی ، اقدام به بازاریابی کرده است.


بیش از 8 در 10 یا 82٪ افراد سیگاری آمریکایی آفریقایی از سیگارهای منتول استفاده می کنند

حدود 46٪ از افراد سیگاری اسپانیایی از منتول ها استفاده می کنند

حدود 44٪ از افراد سیگاری آسیایی سیگارهای منتول را ترجیح می دهند

حدود نیمی از افراد سیگاری در سنین 12 تا 17 سال ، منتول های دودزا هستند. این درصد بالاتر از حدود 40٪ از بزرگسالان 18 سال و بالاتر که منتول را ترجیح می دهند 1 است

مصرف سیگار منتول در 50٪ نسبت به جامعه دگرباشان جنسی در مقایسه با 38٪ در بین افراد دگرجنسگرا شیوع بیشتری دارد.

10 کتاب برای آموزش زبان انگلیسی

همه ممکن است همه روزه و هر روز در تلفن های هوشمند خود باشند ، اما جالب اینجاست که نشستن برای خواندن یک کتاب واقعی جذاب است. همچنین چیزهایی که خصوصاً در مورد آن موثر باشد وجود دارد برای کسانی که علاقه مند به بهبود مهارت های انگلیسی خود هستید.

برای خرید کتاب های زیر به https://ketabkonkour.com/product-category/%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac%db%8c/%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c/ مراجعه کنید


من از بدو تولد یک اسپانیایی زبان هستم ، اما اکنون سالها است که به انگلیسی علاقه دارم. نکته محرمانه من برای پیشرفت سریع تر با زبان ، خواندن بسیاری از رمان های انگلیسی و سپس خواندن موارد دیگر است. وقتی نوبت به یافتن کتابهایی رسید که از نظر سطح زبان هر دو آموزشی باشند و به خودی خود جالب باشند ، فهمیدم که باید فراتر از انتخاب های آشکار باشم و تصمیم گرفتم که لیست خودم را تهیه کنم.


خواندن مبارک و یادگیری انگلیسی خوشحال است!


1. 40 قانون عشق (توسط الیف شفاک)

"هر عشق و دوستی واقعی داستان تحول غیر منتظره است. اگر ما قبل و بعد از دوست داشتن یکسان باشیم ، این بدان معنی است که ما به اندازه کافی عاشق نشده ایم. "


این رمان نه تنها انگلیسی شما بلکه زندگی شما را دگرگون می کند. این کتاب مورد علاقه من است. این متن به زیبایی نوشته شده است و نسخه پنگوئن تضمین می کند که حتی مبتدیان نسبتاً خوبی از داستان و معنای انتقال آن برخوردارند. اگر به مسائل معنوی کنجکاو هستید ، این انتخاب شماست.


2. چگونه یک زن (توسط کیتلین موران)

"چرا من روی زمین ، چون من یک زن هستم ، باید از همه خوش بگذرد؟"


این مانیفست موضعی فمینیستی شما نیست. کیتلین موران نویسنده ای قدرتمند و قانع کننده است و سخنان او را کم نمی کند. اگر می خواهید زبان عامیانه بیاموزید ، این کتاب عالی است ، میهن پرستی را خرد کنید (مانند هر فمینیستی خوب!) و وقتی در آن هستید ، بخندید.


3. Perks of a Wallflower (توسط استفان چبوسکی)

"بنابراین ، این زندگی من است. و من می خواهم که شما بدانید که من هم خوشحالم و هم غمگین و هنوز هم سعی می کنم بفهمم که چگونه می تواند چنین باشد. "


این کتاب داستان یک نوجوان باهوش و اجتماعی است که با بیماری روانی روبرو می شود و سعی می کند جایگاه خود را در جهان پیدا کند. اگر احساس می کنید در حین مسواک زدن بر روی عامیانه نوجوان خود به روزهای دبیرستان خود می روید ، این برای شما مناسب است.


4- معامله گر شکن (توسط هارلان کوبن)

"پذیرش اجتناب ناپذیر ، نشانه یک مرد خردمند."


این سریال داستانهای جنایی مورد علاقه من است. میرون بولیتار ، یک بازیکن بسکتبال بازنشسته ، به همراه بهترین دوست بی نظیر خود ، ویندزور "وین" هورن لاک وود III ، جنایات را حل می کند. این کتاب بر اسرار سنگین است - یک رمان جرم و جنایت و همه - و ژارگون ورزشی. هشدار: اگر شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که پس از شروع کار نمی توانند کتاب را کنار بگذارند ، از این یکی پاک کنید.


5. جزیره گنج (توسط رابرت لوئیس استیونسون)

"یو هو و یک بطری رم"


این کتاب نیازی به مقدمه ندارد - این یک کلاسیک واقعی است ، کامل با دزدان دریایی ، ملوانان و ماجراهای. این فوق العاده است برای گسترش واژگان خود ، به خصوص اگر شما عاشق سفر هستید.


6. هزاران خورشید باشکوه (توسط خالد خوسینی)

"ازدواج می تواند صبر کند ، آموزش نمی تواند."


این کتاب مانند هیچ داستان دیگری داستانی را ارائه می دهد. در تلاش برای یافتن آینده در کابل ، در زندگی روزمره و سختی های میریام و لیلا غوطه ور شوید. انگلیسی برای بسیاری از زبان آموزان به اندازه کافی ساده است ، اما هنوز هم زیبا و چالش برانگیز است. و این کتاب شامل شخصیت هایی است که هرگز فراموش نخواهید کرد.

7. غرور و تعصب (توسط جین آوستین)

"من می توانستم به راحتی غرور او را ببخشم ، اگر او مین را فانی نکرده بود."


Pride & Prejudice جین آستین کلاسیک دیگری است. اگرچه این واژگان کاملاً پیشرفته است ، اگر احساس چالش می کنید ، این یک انتخاب عالی است. اوه ، و من جرات می کنم شما عاشق هیچکدام از شخصیت ها ، به خصوص آقای دارسی نباشید.


8. برای کشتن یک مسخره (توسط هارپر لی)

"شما هرگز یک شخص را درک نمی کنید ، مگر اینکه از نظر او چیزهایی را در نظر بگیرید ... تا زمانی که به درون پوست او صعود نکنید و در آن قدم بزنید"


آخرین اخبار مربوط به سفر ، زبان و فرهنگ را در خبرنامه GO دریافت کنید

ثبت نام کنید

شاهکار ادبیات آمریکایی که به شما در درک تاریخ ایالات متحده کمک می کند. آنها می گویند یک فرهنگ فقط با زبان قابل درک است ، امتحان کردن؟


9. شرق شناسی (توسط ادوارد سعید)

"از آغاز گمانه زنی های غربی در مورد مشرق زمین ، تنها کاری که مشرق نمی توانست انجام دهد نمایندگی از خود بود."


برای روشنفکر در آنجا مشتاق دیدن فراتر از کلیشه ها است. اگر سطح انگلیسی پیشرفته ای دارید ، این کتاب یک منبع ارزشمند برای درک جهان و روشی است که ما همدیگر را می بینیم. این همچنین یک شروع مکالمه عالی هنگام مسافرت ، به خصوص در خاورمیانه است.


10. گرگ و میش (توسط استفانی مایر)

"و بنابراین شیر عاشق بره شد ..."


شاید آن چیزی نیست که شما به عنوان دهمین انتظار داشتید ، اما این اولین کتابی است که به زبان انگلیسی خوانده ام ، بنابراین در قلب من جایگاه ویژه ای دارد. و من از صمیم قلب آن را به هر زبان آموز انگلیسی توصیه می کنم: داستانی سرگرم کننده ارائه می دهد ، و انگلیسی به راحتی و ساده است. در مورد یک کتاب در مورد فیلم آن داوری نکنید.

خرید روسری نخی

خرید اینترنتی روسری نخی ارزان

در فصل های گرم سال نیاز خانم ها برای داشتن روسری خنک و سبک و البته راحت بسیار ضروریست. روسریی که هم زیبایی مورد نظر را به استایل خانم ها بدهد و هم از نظر کیفیت وقیمت درجایگاه مناسبی باشد. خرید اینترنتی روسری نخی ارزان از فروشگاه اینترنتی شال مد برای فصل گرم سال با بافتی سبک، نقش و نگار زیبا و رنگ بندی کاملش خرید مناسب وبه یاد ماندنیست. خرید اینترنتی روسری نخی ارزان از مجموعه شال مد نه تنها از نظر قیمت خریدی بسیار مناسب است بلکه توقع ما از کیفیت، ماندگاری رنگ روسری دربرابر شستشو را تضمین می کند و ما را برآن می دارد که با خیالی راحت از این مجموعه به دفعات خریدمان را تکرار کنیم و از آن لذت ببریم.

خرید روسری نخی به دلیل سبکی وبافت خنک و نرمی که داره میتونه گزینه ی مناسبی برای فصول گرم سال باشد وچه بهترکه خرید اینترنتی روسری نخی در فصل تابستان طیف های رنگی روشن وشاد مانند رنگ های پاستیلی رو به خودش اختصاص بدهد. تغییرات اب وهوایی در فصل پاییز همیشه ما را غافلگیر میکنه وخرید روسری نخی شکل وسایز متفاوت تری به خودش میگیرد پس بهتره برای تطبیق بیشتر با شرایط آب وهوایی روزهای پاییزی خرید اینترنتی روسری نخی قواره بزرگ را مد نظر داشته باشیم وازروسری های گرم تر درفصل زمستان استفاده کنیم.

منبع : https://shalmod.com/products/روسری-نخی