پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

کربن اکتیو چیست؟+ خرید اکربن اکتیو

کربن اکتیو چیست؟



کربن اکتیو

کربن فعال ، که زغال فعال نیز نامیده می شود ، شکلی از کربن است که دارای منافذ کوچک و کم حجم است و سطح آن را افزایش می دهد  که برای جذب یا واکنش های شیمیایی در دسترس است. گاهی اوقات فعال با اکتیو جایگزین می شود.


یک گرم کربن فعال به دلیل میزان بالای ریزخلاری ، دارای مساحت بیش از 3000 متر مربع (32000 فوت فوت مربع)  است که توسط جذب گاز تعیین می شود. سطح فعال سازی کافی برای کاربرد مفید را می توان تنها از سطح زیاد بدست آورد. تصفیه شیمیایی بیشتر اغلب ویژگی های جذب را افزایش می دهد.


کربن فعال معمولاً از زغال چوب مشتق می شود. وقتی از زغال سنگ مشتق می شود  به آن زغال فعال گفته می شود. کک فعال از کک مشتق شده است.

جهت خرید کربن اکتیو به لینک زیر بروید.

https://bismoot.com/blog/%da%a9%d8%b1%d8%a8%d9%86-%d8%a7%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%88/


استفاده می کند

کربن فعال در ذخیره متان و هیدروژن ، تصفیه هوا ، بازیابی حلال ، بدون کافئین ، تصفیه طلا ، استخراج فلزات ، تصفیه آب ، دارو ، تصفیه فاضلاب ، فیلترهای هوا در دستگاه های تنفس ، فیلترهای در هوای فشرده ، سفید کردن دندان ها استفاده می شود. ، تولید کلرید هیدروژن و بسیاری از کاربردهای دیگر.

See the source image

صنعتی

یکی از کاربردهای مهم صنعتی شامل استفاده از کربن فعال در تکمیل فلزات برای تصفیه محلول های آبکاری است. به عنوان مثال ، این تکنیک اصلی تصفیه برای حذف ناخالصی های آلی از محلول های نیکل آبکاری روشن است. انواع مواد شیمیایی آلی برای بهبود کیفیت رسوب و افزایش خواص مانند روشنایی ، نرمی ، شکل پذیری و غیره به محلول های آبکاری اضافه می شوند. به دلیل عبور جریان مستقیم و واکنش های الکترولیتی اکسیداسیون آندی و کاهش کاتدی ، افزودنی های آلی محصولات تجزیه ناخواسته تولید می کنند. در محلول تجمع بیش از حد آنها می تواند بر کیفیت آبکاری و خواص فیزیکی فلز رسوب شده تأثیر منفی بگذارد. تصفیه کربن فعال چنین ناخالصی هایی را حذف کرده و عملکرد آبکاری را به سطح دلخواه باز می گرداند.


پزشکی

مقاله اصلی: زغال فعال (دارویی)


زغال فعال برای مصارف پزشکی

کربن فعال برای درمان مسمومیت ها و مصرف بیش از حد بدن پس از مصرف خوراکی استفاده می شود. قرص ها یا کپسول های کربن فعال در بسیاری از کشورها به عنوان دارویی بدون نسخه برای درمان اسهال ، سوء هاضمه و نفخ استفاده می شوند. با این حال ، زغال فعال هیچ تاثیری بر گاز روده و اسهال نشان نمی دهد و معمولاً در صورت مسمومیت ناشی از خوردن مواد خورنده ، اسید بوریک ، فرآورده های نفتی ، از نظر پزشکی بی اثر است و به ویژه در برابر مسمومیت اسیدهای قوی یا قلیایی ، سیانید ، آهن بی اثر است. ، لیتیوم ، آرسنیک ، متانول ، اتانول یا اتیلن گلیکول. [6] کربن فعال مانع از جذب این مواد شیمیایی در بدن انسان نمی شود. این دارو در فهرست داروهای ضروری سازمان بهداشت جهانی ، ایمن ترین و م effectiveثرترین داروهای مورد نیاز در یک سیستم بهداشتی قرار دارد. 


استفاده نادرست (به عنوان مثال در ریه ها) منجر به آسپیراسیون ریوی می شود که در صورت عدم شروع درمان فوری گاهی اوقات می تواند کشنده باشد.


شیمی تجزیه

کربن فعال ، در ترکیب 50٪ وزنی/وزنی با celite ، به عنوان فاز ساکن در جداسازی کروماتوگرافی کم فشار کربوهیدراتها (مونو ، دی ، تری ساکاریدها) با استفاده از محلولهای اتانول (5 تا 50٪) به عنوان فاز متحرک در پروتکل های تحلیلی یا مقدماتی


کربن فعال برای استخراج ضد انعقاد مستقیم خوراکی (DOAC) مانند دبیگاتران ، آپیکسان ، ریواروکسابان و ادوکسابان از نمونه های پلاسمای خون مفید است.  برای این منظور از آن "minitablets" ساخته شده است ، هر کدام حاوی 5 میلی گرم کربن فعال برای درمان 1 میلی لیتر نمونه DOAC است. از آنجا که این کربن فعال هیچ تاثیری بر عوامل انعقاد خون ندارد ، هپارین یا اکثر داروهای ضد انعقاد دیگر  این امر باعث می شود نمونه پلاسما از نظر ناهنجاری هایی که در غیر این صورت تحت تأثیر DOAC قرار می گیرند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

منبع

https://en.wikipedia.org/wiki/Activated_carbon

دی اتانول آمین در لوازم آرایشی+ خرید دی اتانول آمین

دی اتانول آمین

مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ممکن است در مورد ایمنی دی اتانول آمین (DEA) و ترکیبات مرتبط در لوازم آرایشی سوال داشته باشند. اطلاعات زیر از برنامه ملی سم شناسی (NTP) و FDA است.

NTP در سال 1998 مطالعه ای را تکمیل کرد که نشان می داد بین کاربرد موضعی DEA و برخی از ترکیبات مرتبط با DEA و سرطان در حیوانات آزمایشگاهی ارتباط وجود دارد. برای ترکیبات مربوط به DEA ، مطالعه NTP نشان می دهد که واکنش سرطان زا با سطوح احتمالی باقی مانده DEA مرتبط است. مطالعه NTP ارتباطی بین DEA و خطر سرطان در انسان ایجاد نکرد.

مواد تشکیل دهنده مربوط به DEA و DEA به عنوان امولسیفایر یا عوامل کف کننده در لوازم آرایشی عمل می کنند یا pH محصول (اسیدیته) را تنظیم می کنند. بر اساس اطلاعات ثبت شده در برنامه ثبت نام لوازم آرایشی داوطلبانه FDA ، به نظر می رسد که ترکیبات مربوط به DEA و DEA در محصولات آرایشی بسیار کمتر از زمانی که NTP مطالعه خود را تکمیل کرده است استفاده می شود.

جهت دریافت قیمت و خرید دی اتانول آمین به Bismoot.com مراجه نمایید.

به طور کلی ، به جز اکثر افزودنی های رنگی و آن دسته از موادی که استفاده از آنها در لوازم آرایشی ممنوع یا محدود شده است ، یک تولید کننده می تواند از هر ماده ای در فرمولاسیون یک محصول آرایشی استفاده کند به شرط اینکه مواد اولیه و لوازم آرایشی نهایی ایمن باشند. به درستی برچسب گذاری شده است ، و استفاده از ماده خاص در غیر این صورت باعث تقلب یا علامت گذاری نامناسب بر اساس قوانین FDA نمی شود.

See the source image

FDA معتقد است که در حال حاضر هیچ دلیلی برای نگرانی مصرف کنندگان بر اساس استفاده از این مواد در لوازم آرایشی وجود ندارد. با این حال ، مصرف کنندگان که مایل به اجتناب از مواد آرایشی حاوی مواد DEA یا DEA هستند ، می توانند با بررسی دستورالعمل مواد تشکیل دهنده که لازم است در برچسب ظروف بیرونی لوازم آرایشی که برای فروش خرده فروشی به مصرف کنندگان ارائه می شود ، ظاهر شوند. موارد زیر برخی از رایج ترین مواد مورد استفاده در DEA هستند:

Cocamide DEA

Cocamide MEA

DEA-Cetyl Phosphate

DEA Oleth-3 فسفات

لاورامید DEA

لینول آمید MEA

میریستامید DEA

Oleamide DEA

استئارامید MEA

TEA-Lauryl Sulfate

تری اتانول آمین

اگر FDA تشخیص دهد که خطری برای سلامتی وجود دارد ، آژانس به صنعت و مردم توصیه می کند و گزینه های قانونی خود را تحت نظارت قانون فدرال مواد غذایی ، دارویی و آرایشی در حفاظت از سلامت و رفاه مصرف کنندگان در نظر می گیرد.

منابع مرتبط

مقامات FDA در زمینه لوازم آرایشی

https://www.fda.gov/cosmetics/cosmetic-ingredients/diethanolamine

سدیم هیدروکسید در کدام محصولات بکار میرود؟ نکات ایمنی سدیم هیدروکسید

هیدروکسید سدیم (NaOH) چیست؟

هیدروکسید سدیم گاهی اوقات سود سوزآور یا لیس نامیده می شود. این یک ماده رایج در پاک کننده ها و صابون ها است.


در دمای اتاق ، هیدروکسید سدیم یک جامد سفید و بی بو است. هیدروکسید سدیم مایع بی رنگ است و فاقد بو است. می تواند با اسیدهای قوی و با آب واکنش شدیدی نشان دهد. هیدروکسید سدیم خورنده است. NaOH می تواند با رطوبت هوا واکنش نشان دهد و ممکن است هنگام حل شدن ، گرما ایجاد کند. اگر در نزدیکی مواد قابل اشتعال باشد ، این گرما می تواند به حدی باشد که باعث آتش سوزی شود.


هیدروکسید سدیم به دلیل توانایی آن در تغییر چربی ها مفید است. از آن برای تهیه صابون و به عنوان عنصر اصلی در محصولات خانگی مانند شوینده های مایع استفاده می شود. هیدروکسید سدیم معمولاً به صورت خالص به صورت گلوله های سفید یا محلول در آب فروخته می شود.

هیدروکسید سدیم چه کاربردهایی دارد؟

از هیدروکسید سدیم در صابون ها و شوینده ها استفاده می شود. هیدروکسید سدیم همچنین به عنوان یک پاک کننده تخلیه برای باز کردن لوله ها استفاده می شود.


حدود 56 درصد از هیدروکسید سدیم تولید شده توسط صنعت و 25 درصد از NaOH در صنعت کاغذ استفاده می شود. برخی کاربردهای دیگر شامل تولید سلول سوختی ، درمان غذا ، برداشتن پوست سبزیجات برای کنسرو ، سفید کننده ، تمیز کننده تخلیه ، تمیز کننده فر ، صابون ، مواد شوینده ، کاغذسازی ، بازیافت کاغذ ، پردازش سنگ آلومینیوم ، پوشش اکسید ، پردازش پارچه پنبه ای ، ترشی ، مسکن ها ، داروهای ضد انعقاد برای جلوگیری از لخته شدن خون ، داروهای کاهش دهنده کلسترول و درمان آب.

See the source image

چگونه ممکن است در معرض هیدروکسید سدیم قرار بگیرید؟

در خانه ، برخی وسایل خانگی مانند صابون ها یا پاک کننده ها حاوی هیدروکسید سدیم هستند. بلعیدن یا تماس پوستی با این پاک کننده ها می تواند باعث تماس مضر شود.

برخی از محل های کار صنعتی از هیدروکسید سدیم استفاده می کنند. در اینجا برخی از محدودیت های مواجهه محل کار با NaOH در هوا آورده شده است.

محدودیت های قرار گرفتن در معرض هوای محل کار:


OSHA: هوایی قانونی

حد مجاز قرار گرفتن در معرض (PEL) به طور متوسط ​​2 میلی گرم در متر مکعب در یک شیفت کاری 8 ساعته است


NIOSH: هوابرد توصیه شده

حد قرار گرفتن در معرض (REL) 2 میلی گرم در متر مکعب است که نباید در هر زمان از آن تجاوز کرد


ACGIH: مقدار حد آستانه

(TLV) 2 میلی گرم در متر مکعب است که نباید در هر زمان از آن تجاوز کرد


چگونه می توانید از خانواده خود در برابر تماس محافظت کنید؟

• تمام اقدامات احتیاطی و دستورالعمل های روی برچسب محصول را دنبال کنید.


• محصولات تمیز کننده را دور از دسترس کودکان نگهداری و نگهداری کنید.


• محصولات پاک کننده را در بسته بندی اصلی خود نگهداری کنید.


• هنگام استفاده از محصولات حاوی غلظت بالای NaOH دستکش لاتکس یا نیتریل بپوشید.


• برای محافظت از پوست خود ، آستین بلند و شلواری بپوشید که با سدیم هیدروکسید قابل تخریب یا خراب شدن نباشد. لباس ها را در صورت خیس شدن با دقت بیرون آورید تا از پخش شدن سدیم هیدروکسید بر روی پوست خود جلوگیری کنید.


قرار گرفتن در معرض هیدروکسید سدیم چه اثرات مضر بالقوه ای دارد؟

هیدروکسید سدیم یک ماده بالقوه خطرناک است. اگر پوست شما را لمس کند ، آن را بنوشید یا اگر تنفس کنید می تواند به شما آسیب برساند. خوردن یا نوشیدن هیدروکسید سدیم می تواند باعث سوختگی شدید و استفراغ فوری ، حالت تهوع ، اسهال یا درد قفسه سینه و معده و همچنین مشکل بلع شود. آسیب به دهان ، گلو و معده فوری است. تنفس آن می تواند باعث تحریک شدید دستگاه تنفسی فوقانی با سرفه ، سوختگی و مشکل در تنفس شود.


اثرات مضر هیدروکسید سدیم به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله غلظت هیدروکسید سدیم ، مدت زمان قرار گرفتن در معرض آن ، و اینکه آیا شما آن را لمس کرده اید ، نوشیدید یا استنشاق کرده اید. تماس با غلظت های بسیار زیاد هیدروکسید سدیم می تواند باعث سوختگی شدید در چشم ها ، پوست ، دستگاه گوارش یا ریه ها شود که منجر به آسیب دائمی یا مرگ می شود. تماس طولانی مدت یا مکرر با پوست ممکن است باعث ایجاد درماتیت شود. استنشاق مکرر بخار هیدروکسید سدیم می تواند منجر به آسیب دائمی ریه شود.

کمک های اولیه

در مواقع ضروری با 911 تماس بگیرید.


ارتباط چشمی


چشم ها را به مدت 30 دقیقه با آب بشویید.

پلک های بالا و پایین را بلند کنید.

لنزهای تماسی را بردارید.

تماس پوستی


لباسهای آلوده را بردارید.

به مدت 15 دقیقه با آب شستشو دهید.

استنشاق


در صورتی که انجام این کار برای شما بی خطر است ، فرد را از تماس دور کنید.

اگر فردی واکنش نشان نمی دهد و به طور معمول تنفس نمی کند ، CPR را شروع کنید.

گوارشی


از استفراغ شخص خودداری کنید.

هرگز چیزی را از طریق دهان به یک فرد بیهوش ندهید.

اگر فرد کاملاً هوشیار است و از ناراحتی تنفسی رنج نمی برد ، یک فنجان آب به او بدهید تا هیدروکسید سدیم رقیق شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قرار گرفتن در معرض هیدروکسید سدیم ، با مرکز سم به شماره 1-800-222-1222 تماس بگیرید.


حوادث هیدروکسید سدیم در تنسی

در سال 2010-2011 ، هیدروکسید سدیم به عنوان یکی از 10 ماده شیمیایی رایج در تنسی منتشر شده بود. حدود 50 درصد از این نشت و انتشار در انبارها یا در حین حمل و نقل رخ داده است. حدود 75 درصد آنها به دلیل خطای انسانی بوده است.


حمل و نقل و انبار

نشت و شرایط اضطراری - اگر کارکنان ملزم به پاکسازی نشت ها هستند ، باید به درستی آموزش دیده و تجهیز شوند. ممکن است عملیات زباله های خطرناک OSHA و استاندارد واکنش اضطراری (29 CFR 1910.120) اعمال شود.


در صورت ریختن یا نشت هیدروکسید سدیم ، مراحل زیر را انجام دهید:


پرسنل را تخلیه کرده و ورودی آن را ایمن و کنترل کنیدحوزه.


تمام منابع احتراق را حذف کنید.


برای هیدروکسید سدیم در محلول ، مایعات را در ماسه خشک ، خاک یا یک ماده مشابه جذب کنید و برای دفع در ظروف مهر و موم شده قرار دهید.


مواد جامد را به راحت ترین و ایمن ترین حالت جمع آوری کرده و برای دفع در ظروف مهر و موم شده قرار دهید.


برای پاکسازی NaOH از آب آب یا هر روش مرطوب استفاده نکنید.


پس از اتمام پاکسازی ، منطقه را تهویه و بشویید.


در فاضلاب شستشو نشود.


ممکن است لازم باشد که سدیم هیدروکسید را به عنوان یک ضایعات خطرناک دفع کنید.


هیدروکسید سدیم با اسیدهای قوی (هیدروکلریک ، سولفوریک یا نیتریک) ، آب و رطوبت واکنش می دهد و به سرعت گرما را آزاد می کند.


هیدروکسید سدیم با فلزات (آلومینیوم ، سرب ، قلع یا روی) واکنش داده و گاز هیدروژن قابل اشتعال و انفجاری ایجاد می کند.


هیدروکسید سدیم در تماس با ترکیبات حاوی نیتروژن می تواند نمک های حساس به ضربه ایجاد کند.


هیدروکسید سدیم با عوامل اکسید کننده ، حلالهای کلر دار ، آمونیاک و مواد آلی سازگار نیست.


در ظروف اصلی ، محکم بسته ، در محفظه ای خنک و با تهویه مناسب و دور از آب و رطوبت نگهداری شود.


هیدروکسید سدیم می تواند به آهن ، مس ، پلاستیک ، لاستیک و روکش ها حمله کند.

منبع

https://www.tn.gov/health/cedep/environmental/environmental-health-topics/eht/sodium-hydroxide.html

https://bismoot.com/blog/

کاربرد اسید فسفریک مایع خانگی+ خرید اسید فسفریک


کاربرد اسید فسفریک مایع خانگی

کاربرد اسید فسفریک مایع

پس از نیتروژن (N) ، فسفر (P) دومین ماده مغذی گیاهی است که به طور گسترده ای در خاک های نرمال (82 - 90٪) و خاک های تحت تاثیر نمک (93٪) پنجاب کمبود دارد. این گیاه تقاضا پر شده است از طریق لقاح اما بهره وری (بازیابی توسط گیاه) از هیچ یک از موجود کودهای اعمال شده از طریق پخش بیش از 20 % با توجه به اجتناب ناپذیر واکنش های شیمیایی در خاک آهکی قلیایی بیماری است که تبدیل به یک شیر به اشتراک گذاری (80 %) از اعمال P به شکل غیر قابل دسترس برای گیاه است. بهره.پایین تر از کود P موجود خواستار افزایش استفاده از آنها که در حال تبدیل شدن عملا دشوار با توجه به افزایش قیمت در حال حاضر در کود P و خروج یارانه. قیمت های بالاتر کود فسفات به کاربردهای بسیار کم P به محصولات منعکس می شود و منجر به کاهش شدید عملکرد محصولات کشاورزی در آینده نزدیک می شود. این وضعیت در حال حاضر زمان برای پاسخگویی به تقاضای توده ها برای مواد غذایی به خصوص غلات و حبوبات را تشدید کند. این سناریو می توانید با موجود گران نمی شود/ منابع P ناکارآمد (کود مشترک) و روش های کاربردی. معمولا با استفاده از روش پخش قبل از کاشت بی فایده است به عنوان آن را تا حد زیادی محدودیت سودمندی P کود با توجه به قرار گرفتن در معرض آن به سطح خاک منطقه که در آن حداکثر P تثبیت می گیرد قبل از آن گرفته شده است تا این محصول است. با این حال ، باندهای حاصل از کود P از طریق یک مته بذر تقدیر کود می تواند 70 ٪ از کود که در کاهش بزرگ در هزینه های وارده بر واردات آنها منجر خواهد شد را نجات دهد.

See the source image


مراکش و تونس صادرکنندگان بزرگ کود فسفات هستند و همچنین علاوه بر کودهای فسفات ، اسید فسفریک کشاورزی (سبز) را نیز صادر می کنند. آمونیزه کردن مواد خام (اسید فسفریک) برای تولید dap هزینه تولید را افزایش می دهد. با این حال ، استفاده مستقیم از اسید فسفریک قطعا مقرون به صرفه تر خواهد بود زیرا پردازش بیشتر را حذف می کند.

خواص اسید فسفریک موجب ایجاد کاربردهای فراوانی برای آن شده است.

علاوه بر این ، این امر می تواند در بهبود ساختار خاک ما که آهکی قلیایی در طبیعت مفید است. مطالعات قبلی نشان داده است که استفاده از اسید فسفریک CaCO3 و MgCO3 در خاک آزاد Ca++ و Mg++حل شده است. این کاتیونها به احتمال زیاد با PO4 از اسید واکنش نشان دادند تا فسفات Ca و mg کمی محلول ایجاد کنند که به عنوان عامل سیمان در دانه های خاک عمل می کنند. در این مطالعات همچنین مشاهده شد که کاربرد اسید فسفریک سبب بهبود ظهور نهال چغندر قند شده است. همچنین اثر اسید فسفریک بر پایداری کل با استفاده از تکنیک جدید توسعه یافته توسط دانشمند نیاب برای تعیین پایداری ساختاری خاک مورد ارزیابی قرار گرفت. نتایج نشان داد که افزودن اسید فسفریک بر ثبات کل خاک تاثیر نمی گذارد. اثر اسید فسفریک بالا بر ماده آلی در خاک مورد بررسی قرار گرفت. هیچ اثر نامطلوب کاربرد اسید فسفریک بر محتوای مواد آلی خاک مشاهده نشد. در یک آزمایش جوانه زنی در گلخانه ای در نیاب انجام, مشاهده شد که قرار دادن باند از درجه کشاورزی اسید فسفریک کاملا نزدیک به دانه جوانه زنی دانه گندم تاثیر نمی گذارد.


هدف

شناسایی جایگزین های ارزان تر و کارآمد کود فسفات تجاری برای کمک به کشاورزان برای حفظ برنامه های کاربردی کود متعادل برای حفظ بهره higher محصول بالاتر


طرح پروژه

توسعه و ارزیابی قرار دادن باند مته بذر-تقدیر مایع کود اپلیکاتور برای گندم

توسعه و ارزیابی قرار دادن باند بذر زمینی-تقدیر مایع کود اپلیکاتور برای ذرت

منبع


http://www.field.agripunjab.gov.pk/phosphoric_application

پرمنگنات پتاسیم در تصفیه آب+ خرید پرمنگنات پتاسیم

پرمنگنات چیست و چرا برای تصفیه آب مهم است ؟ 


پرمنگنات پتاسیم قدمت آن به 1659 و یک شیمیدان آلمانی به نام یوهان رودولف گلابر.


اما پرمنگنات پتاسیم چیست و چرا مفید است ؟  خوانده شده در برای پیدا کردن.


پرمنگنات پتاسیم چیست؟

پرمنگنات پتاسیم یک گزینه درمان نقطه ورود برای آب است. این به عنوان یک جامد خشک و بنفش رنگی فروخته می شود.


این اکسید بیت محلول آهن ، سولفید هیدروژن و منگنز به طوری که ذرات جامد را می توان به راحتی از آب فیلتر شده است.


مهم است که توجه داشته باشید که پرمنگنات پتاسیم یک ضد عفونی کننده خوب نیست. شما همچنین نمی خواهید به اجازه می دهد مقدار باقی مانده از پرمنگنات به دلیل آن به احتمال زیاد آب ته مایه صورتی که هیچ کس می خواهد از لوله های خود را آینده خواهد داد.

See the source image

چرا پرمنگنات پتاسیم مفید است ؟ 

استفاده های بسیاری برای پرمنگنات پتاسیم وجود دارد. این است که عمدتا به عنوان یک پیش درمان استفاده می شود.


بهتر است در خلاص شدن از بوی سولفید از کلر است. پرمنگنات پتاسیم اغلب برای کنترل طعم و بو ، حذف رنگ ، کنترل رشد بیولوژیکی در گیاهان درمان ، ساختارهای ورودی و خطوط لوله استفاده می شود.


پرمنگنات پتاسیم در چاه برای کنترل باکتری های آهن و دیگر رشد بیولوژیکی استفاده می شود. همچنین طعم و بوی آب را تحت کنترل نگه می دارد.


چگونه پرمنگنات پتاسیم کار می کند

بطور کلی, یک دستگاه تزریق پرمنگنات پتاسیم به آب در بین پمپ و مخزن برگزاری.


هنگام درمان یک چاه ، غلظت 3.8 به 7.6 گرم در هر گالن کمک می کند تا باکتری های آهن را حذف کنید. پس از مخلوط به خوبی تغذیه شده است ، تحریک درمان حتی بیشتر موثر خواهد شد.


شما می توانید به خوبی با تبدیل آن را روشن و خاموش تحریک. این نیروهای آب به آمده تا از طریق پوشش و سپس چلپ چلوپ به پایین.


در طول فرآیندهای تصفیه آب در مقیاس بزرگ, پرمنگنات پتاسیم است که معمولا در اوایل در مصرف آب خام اضافه.


پس از اکسیداسیون پرمنگنات ، می تواند ضد عفونی کلر ، کربن فعال گرانول (GAC) یا فیلتراسیون غشایی وجود داشته باشد.


همچنین می تواند در مخزن مخلوط سریع در همان زمان به عنوان انعقاد اضافه شود. پرمنگنات پتاسیم همیشه قبل از فیلتراسیون اضافه شده است.


مراحل تصفیه آب پرمنگنات پتاسیم

سه مرحله ساده برای استفاده از تصفیه آب پرمنگنات پتاسیم با موفقیت وجود دارد.


مرحله 1

اول ، انجام یک آزمایش نمونه آب برای بررسی ph آب ، درجه حرارت ، منگنز و سطح آهن است. نظارت بر pH آب برای انجام تمام وقت مهم است.


شما باید 0.94 میلی گرم پرمنگنات پتاسیم در هر میلی گرم آهن و 1.92 میلی گرم در هر میلی گرم منگنز برای اکسیداسیون.


دستورالعمل سازنده برای دوز در هنگام درمان آب برای بو و طعم را دنبال کنید.


شما همچنین می توانید قرص از پیش ساخته شده خرید اگر شما نمی خواهید برای محاسبه دوز.


مرحله 2

بعد ، فیلتر آب آشامیدنی برای حذف دی اکسید منگنز و رسوب گوگرد عنصری.


شما ممکن است بخواهید به جفت این درمان با "greensand" رزین سیستم تخت.


مرحله 3

پرمنگنات پتاسیم باقی مانده خود را در یک ظرف هوا تنگ نگه دارید. ذخیره آن را در یک منطقه خشک و خنک است که به خوبی به دور از اسیدهای, پراکسید, و مواد قابل احتراق و اکسیداپذیر.


افکار نهایی

با تشکر برای خواندن. ما امیدواریم که این مقاله به شما اطلاعات شما نیاز به موفقیت درمان آب خود را با پرمنگنات پتاسیم.


آیا می دانید که شما می توانید پرمنگنات بدون آلودگی سنسور نظارت? اطلاعات بیشتر در مورد یک رویکرد فاز گاز به اندازه گیری پرمنگنات بدانید.

منبع

https://bismoot.com/blog/%d9%be%d8%aa%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%85-%d9%be%d8%b1%d9%85%d9%86%da%af%d9%86%d8%a7%d8%aa/

https://www.analyticaltechnology.com/analyticaltechnology/gas-water-monitors/blog.aspx?ID=1304&Title=What%20is%20Permanganate%20and%20Why%20is%20it%20Important%20for%20Water%20Treatment?