پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

دی اتانول آمین در لوازم آرایشی+ خرید دی اتانول آمین

دی اتانول آمین

مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ممکن است در مورد ایمنی دی اتانول آمین (DEA) و ترکیبات مرتبط در لوازم آرایشی سوال داشته باشند. اطلاعات زیر از برنامه ملی سم شناسی (NTP) و FDA است.

NTP در سال 1998 مطالعه ای را تکمیل کرد که نشان می داد بین کاربرد موضعی DEA و برخی از ترکیبات مرتبط با DEA و سرطان در حیوانات آزمایشگاهی ارتباط وجود دارد. برای ترکیبات مربوط به DEA ، مطالعه NTP نشان می دهد که واکنش سرطان زا با سطوح احتمالی باقی مانده DEA مرتبط است. مطالعه NTP ارتباطی بین DEA و خطر سرطان در انسان ایجاد نکرد.

مواد تشکیل دهنده مربوط به DEA و DEA به عنوان امولسیفایر یا عوامل کف کننده در لوازم آرایشی عمل می کنند یا pH محصول (اسیدیته) را تنظیم می کنند. بر اساس اطلاعات ثبت شده در برنامه ثبت نام لوازم آرایشی داوطلبانه FDA ، به نظر می رسد که ترکیبات مربوط به DEA و DEA در محصولات آرایشی بسیار کمتر از زمانی که NTP مطالعه خود را تکمیل کرده است استفاده می شود.

جهت دریافت قیمت و خرید دی اتانول آمین به Bismoot.com مراجه نمایید.

به طور کلی ، به جز اکثر افزودنی های رنگی و آن دسته از موادی که استفاده از آنها در لوازم آرایشی ممنوع یا محدود شده است ، یک تولید کننده می تواند از هر ماده ای در فرمولاسیون یک محصول آرایشی استفاده کند به شرط اینکه مواد اولیه و لوازم آرایشی نهایی ایمن باشند. به درستی برچسب گذاری شده است ، و استفاده از ماده خاص در غیر این صورت باعث تقلب یا علامت گذاری نامناسب بر اساس قوانین FDA نمی شود.

See the source image

FDA معتقد است که در حال حاضر هیچ دلیلی برای نگرانی مصرف کنندگان بر اساس استفاده از این مواد در لوازم آرایشی وجود ندارد. با این حال ، مصرف کنندگان که مایل به اجتناب از مواد آرایشی حاوی مواد DEA یا DEA هستند ، می توانند با بررسی دستورالعمل مواد تشکیل دهنده که لازم است در برچسب ظروف بیرونی لوازم آرایشی که برای فروش خرده فروشی به مصرف کنندگان ارائه می شود ، ظاهر شوند. موارد زیر برخی از رایج ترین مواد مورد استفاده در DEA هستند:

Cocamide DEA

Cocamide MEA

DEA-Cetyl Phosphate

DEA Oleth-3 فسفات

لاورامید DEA

لینول آمید MEA

میریستامید DEA

Oleamide DEA

استئارامید MEA

TEA-Lauryl Sulfate

تری اتانول آمین

اگر FDA تشخیص دهد که خطری برای سلامتی وجود دارد ، آژانس به صنعت و مردم توصیه می کند و گزینه های قانونی خود را تحت نظارت قانون فدرال مواد غذایی ، دارویی و آرایشی در حفاظت از سلامت و رفاه مصرف کنندگان در نظر می گیرد.

منابع مرتبط

مقامات FDA در زمینه لوازم آرایشی

https://www.fda.gov/cosmetics/cosmetic-ingredients/diethanolamine

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد