پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

بهترین سایت های فروش مواد شیمیایی در دنیا

سلام به همگی 

امروز میخوام بهترین سایت های فروش مواد شیمیایی رو معرفی کنم 

اول از همه باید از کمپانی سیگما شروع کنیم که خودش بزرگترین سازنده نیز هست

بعد از اون مرک که باید گفت توسط سیگما خریداری شده 

بعد هم چند سازنده دیگه هست که زیاد معروف نیستند

بعد از آن هم باید از پلتفرم های فروش مواد شیمیایی  مثلchemondis و CHEMBID بگیم که خیلی خیلی بهتر از بقیه هستن و از تمام دنیا سفارش میگیرن

در ایران هم بهترین خرید مواد شیمایی رو با بیسموت میشه تجربه کرد (که البته تخصصی رو مواد شیمیایی آزمایشگاهی کار میکنن)

نقره نیترات

نیترات نقره قبلاً به عنوان محلول 10٪ مورد استفاده قرار می گرفت اما در این غلظت سمی بود.

 اکنون دوباره به عنوان محلول 5/0٪ ، که غیر سمی است ، وارد نمی شود و به اپیتلیوم احیا کننده زخم صدمه نمی زند و باکتریواستاتیک در برابر S. aureus ، E. coli و P. aeruginosa است. AgNO3 در مواقعی که زخم کاملاً از بین برنده کننده و سایر بقایای پاکسازی شده پاک می شود و از همه بافت های مرده جدا می شود ، موثرتر است.

برای خرید نقره نیترات به سایت شرکت بیسموت مراجعه کنید.

 پانسمان های درشت چند لایه باید روی زخم قرار داده شده و با محلول AgNO3 اشباع شوند. مانند سولفادیازین نقره ، AgNO3 دارای نفوذ محدود است زیرا نقره به سرعت به مواد شیمیایی طبیعی بدن متصل می شود .

برای خرید موادشیمیایی آزمایشگاهی به سایت بیسموت مراجعه کنید

7،71 از آنجا که از نظر طبیعت هیپوتونیک است می تواند باعث رقیق شدن اسمولار و در نتیجه هیپوناترمیا و هیپوکلورمی شود. الکترولیتهای سرم باید با دقت کنترل شوند. یک محلول 0.5٪ AgNO3 به نور حساس است و هنگامی که اجازه خشک شدن آن می شود ، در تماس با بافت ها و سایر ترکیبات حاوی کلرید سیاه می شود. 

در صورت خشک شدن AgNO3 و پوشانده شدن از پانسمان غیرمجاز ، ممکن است Hyperpyrexia نیز رخ دهد. برخی از موسسات نیترات نقره را با پودر میکانازول ترکیب می کنند تا محلول آبی نیترات نقره 5/0٪ و میکونازول 2٪ را تولید کنند که در جلوگیری از رشد قارچی در زخمهای سوختگی که به تنهائی با محلول نیترات نقره درمان می شوند به تنهایی مؤثر است.

 گونه Klebsiella ، Providencia spp. و سایر Enterobacteriaceae به اندازه سایر باکتریها به اندازه 5/0٪ محلول AgNO3 حساس نیستند. 

ترکیب محلول 5/0٪ AgNO3 با cloacae Enterobacter و سایر ارگانیسم های مثبت نیترات ممکن است با تبدیل نیترات به نیتریت در بدن باعث ایجاد متاموگلوبینمی شود.