پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

اسانس سیب چیست

Apple Fruit Essence (معروف به آب مقطر) آب بسیار معطر بازیابی شده در مرحله قبل از بخاری اواپراتور در طی فرآیند غلظت آب میوه است. Fruit Essences با گرفتن عطرها و طعم های فرار میوه های تازه باعث خواهد شد که اسپریتزرهای بدن تابستانی شما آواز بخوانند!

تمام اسانس های میوه به دلیل روند غلظت آب میوه حاوی درصد متفاوتی از الکل طبیعی هستند. با این وجود ، برای حفظ کافی آنها کافی نیست. آنها برای استفاده آرایشی با Leucidal Liquid ، ماده نگهدارنده ملایم ، حفظ شده اند.

از میوه های میوه ای می توان مستقیماً روی پوست استفاده کرد. آنها همچنین می توانند به عنوان بخشی یا تمام فاز آب برای کرم ها و لوسیون های غیر یونی یا کاتیونی و همچنین در اسپری های اتاق و بدن استفاده شوند. آنها فقط برای استفاده خارجی هستند.

INCI: آب میوه Pyrus Malus (سیب)

طبیعی

بیانیه California 65 Prop: بیانیه زیر به منظور انطباق با قانون آب آشامیدنی سالم و اجرای مواد سمی کالیفرنیا در سال 1986 بیان شده است. این محصول در ایالت کالیفرنیا به دلیل ایجاد سرطان ، نقایص مادرزادی یا سایر آسیب های باروری شناخته شده نیست. علاوه بر این ، قرار گرفتن در معرض ماده شیمیایی طبیعی در منابع غذایی طبیعی از ارائه گزارش مطابق با عنوان 27 ، 25501 پوند معاف است.

فواید اساس هلو

درخت چای گل هلو اساسی برای افرادی است که دچار تغییرات شدید خلقی ، افراد هیپوکندریا و کسانی که ترس از پیر شدن دارند. همچنین می تواند برای افرادی که مشتاق می شوند استفاده شود و سپس ، بدون هیچ دلیلی ، این اشتیاق را از دست بدهند. این برای کسانی است که اهداف و عقاید خود را "دنبال نمی کنند". وقتی چالش برطرف شد ، آنها خسته می شوند و علاقه خود را از دست می دهند. این به توسعه ثبات ، ثبات ، محرک و تعهد کمک خواهد کرد. وضعیت منفی نوسانات خلقی عدم تعهد برای پیگیری پروژه ها Hypochondriacs به راحتی خسته می شود نتیجه مثبت توانایی انجام پروژه ها ثبات شخصی مسئولیت سلامتی شخص را بر عهده بگیرید تهیه بطری های دوز مصرف هفت (7) قطره از اسانس هلو موجود را درون یک بطری قطره چکان 15 تا 30 میلی لیتر پر از 1 قرار دهید  حتما برای این مورد 

https://ausflowers.com.au/Peach-flowered-Tea-tree-Flower-Essence-15ml.html

خرید مواد شیمیایی برای مدارس و موسسه های کوچک

فروشگاه مواد شیمیایی HLR

طیف گسترده ای از مواد شیمیایی برای آزمایشگاه های همه صنایع - چنین انتخابی توسط فروشگاه HLR Chemicals ارائه می شود. چه مواد شیمیایی می توانید بخرید؟

در فروشگاه مواد شیمیایی  می توانید مواد شیمیایی معدنی و آلی برای آزمایشگاه ها خریداری کنید

معرف برای تجزیه و تحلیل آلی و غیر آلی کلاسیک: نمک ها ، اسیدها ، مواد قلیایی و بازها ، فلزات و اکسیدهای فلزات ، معرف ها برای سنتز آلی.

با صلاحیت های مختلف موجود: خلوص می تواند از حداقل خلوص بالا با حداقل مقدار ناخالصی های فردی باشد.

اسیدها در یک "بطری ایمن" عرضه می شوند: به شما امکان می دهد در هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی بیشتر ، یکپارچگی آنها را حفظ کنید. و یک "پوشش ایمنی" خاص تنگی و محافظت در برابر آلودگی در هر موقعیت و در هر دما را تضمین می کند.



بافرها

در دو نسخه موجود است:

  • محلول های آماده (مقدار pH از 1.00 تا 12.00 و دامنه های مختلف دما) در بسته بندی های مختلف
  • محلول های بافر رنگی (pH 4.00؛ 7.00؛ 9.00؛ 10.00)


اسیدها ، بازها ، نمک ها با خلوص بالا

برای تهیه نمونه و تجزیه و تحلیل بیشتر برای ناخالصی های ردیابی. ساخت و کنترل کیفیت مطابق با روشهای پیشرفته مدرن انجام می شود که خلوص بالا را تا 99.9999٪ تضمین می کند. یک گواهینامه تجزیه و تحلیل گسترده ارائه شده است.


حلالهای کروماتوگرافی از MERCK

از HLR می توانید هر 40 حلال با کیفیت بالا را از این شرکت سفارش دهید.

فواید:

  • تمیزی بی عیب و نقص
  • مشخصات گسترش یافته
  • برگه های ایمنی 
  • بسته بندی مناسب

معرفهای شیمیایی آزمایشگاهها را از شرکت آلمانی Merck در فروشگاه معرفهای شیمیایی سفارش دهید - و نتایج قابل تکثیر و دقیق را بدست آورید!



مواد اولیه دارویی و آرایشی

گسترده ترین لیست با بیش از 400 ماده دارویی و محصولات آرایشی.

یک بسته کامل از اسناد ، تحویل سریع ، توانایی تولید بسته بندی سفارشی ، تولید محصولات و ارائه خدمات برای نیازهای خاص.


رنگدانه ها

فروشگاه مواد شیمیایی رنگدانه های اثر مروارید CANDURIN® را ارائه می دهد: آنها آلرژی زا نیستند و در برابر دما ، pH ، طعم و بو مقاوم هستند.

شما همچنین می توانید یک سری رنگدانه از مارک های Iriodin® ، Pyrisma® ، ColorStream® ، Biflair® ، Miraval® را برای چاپ و پلاستیک خریداری کنید.

این مواد شیمیایی را می توان در کیف خریداری کرد و یا تحویل آنها را به سایر شهرهای اوکراین سفارش داد.


مواد شیمیایی مدرسه در فروشگاه HLR: آیا می توانید آنها را برای این اهداف خریداری کنید؟

بله ، دامنه کاربرد محصولات ارائه شده در فروشگاه بسیار گسترده است. در اینجا می توانید معرفهای شیمیایی برای مدارس ، تولیدات صنعتی (سنتز ، تجزیه و تحلیل ، فرآیند فن آوری ، تهیه نمونه) ، آزمایشگاههای کنترل کیفیت و سایر کارها خریداری کنید.


زمان تحویل تخمینی

طیف گسترده ای از محصولات از مارک های Merck ، Acros و Carl Roth همیشه در انبار موجود است. سایر معرفهای شیمیایی آزمایشگاهها طی 15-55 روز کاری به سفارش یک انبار از آلمان تحویل داده می شوند.

بنا به درخواست شما ، آماده ارائه نمونه مواد مورد نیاز هستیم.

https://bismoot.com/