پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

اسانس سیب چیست

Apple Fruit Essence (معروف به آب مقطر) آب بسیار معطر بازیابی شده در مرحله قبل از بخاری اواپراتور در طی فرآیند غلظت آب میوه است. Fruit Essences با گرفتن عطرها و طعم های فرار میوه های تازه باعث خواهد شد که اسپریتزرهای بدن تابستانی شما آواز بخوانند!

تمام اسانس های میوه به دلیل روند غلظت آب میوه حاوی درصد متفاوتی از الکل طبیعی هستند. با این وجود ، برای حفظ کافی آنها کافی نیست. آنها برای استفاده آرایشی با Leucidal Liquid ، ماده نگهدارنده ملایم ، حفظ شده اند.

از میوه های میوه ای می توان مستقیماً روی پوست استفاده کرد. آنها همچنین می توانند به عنوان بخشی یا تمام فاز آب برای کرم ها و لوسیون های غیر یونی یا کاتیونی و همچنین در اسپری های اتاق و بدن استفاده شوند. آنها فقط برای استفاده خارجی هستند.

INCI: آب میوه Pyrus Malus (سیب)

طبیعی

بیانیه California 65 Prop: بیانیه زیر به منظور انطباق با قانون آب آشامیدنی سالم و اجرای مواد سمی کالیفرنیا در سال 1986 بیان شده است. این محصول در ایالت کالیفرنیا به دلیل ایجاد سرطان ، نقایص مادرزادی یا سایر آسیب های باروری شناخته شده نیست. علاوه بر این ، قرار گرفتن در معرض ماده شیمیایی طبیعی در منابع غذایی طبیعی از ارائه گزارش مطابق با عنوان 27 ، 25501 پوند معاف است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد