پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

اسید اسکوربیک چیست؟+خرید اسید اسکوربیک

اسید اسکوربیک 

نام عمومی: اسید اسکوربیک (ویتامین C) (به عنوان bik KORE به عنوان id)

نام تجاری: Acerola آسکوربیک اسید و سریع ذوب C/باسن رز Cecon, Cemill 500 C-زمان Ester-C N یخ با ویتامین C Sunkist ویتامین C Vasoflex HD Vicks قطره ویتامین C, ویتامین C, ...نمایش همه 24 نام تجاری

اشکال دارویی: کپسول خوراکی (500 میلی گرم); دهان و لثه (250 میلی گرم); مایع خوراکی (500 میلی گرم/5 میلی لیتر; 90 میلی گرم/میلی لیتر); قرص خوراکی (100 میلی گرم; 1000 میلی گرم; 1500 میلی گرم; 250 میلی گرم; 500 میلی گرم; با بیوفلاوونوئیدها; با بیوفلاوونوئیدها 500 میلی گرم); دهانی, قرص جویدنی (100 میلی گرم; 25 میلی گرم; 250 میلی گرم; 500 میلی گرم; 60 میلی گرم); دهانی, قرص, و از هم پاشیده (100 میلی گرم; 250 میلی گرم); دهانی, قرص تمدید انتشار (1000 میلی گرم)

کلاس دارو: ویتامین ها


اسید اسکوربیک چیست؟

اسید اسکوربیک (ویتامین C) به طور طبیعی در غذاهایی مانند مرکبات ، گوجه فرنگی ، سیب زمینی و سبزیجات برگ رخ می دهد. ویتامین C برای استخوان ها و بافت های همبند ، عضلات و رگ های خونی مهم است. ویتامین C نیز کمک می کند تا بدن جذب آهن است که مورد نیاز برای تولید سلول های قرمز خون.


اسید اسکوربیک برای درمان و جلوگیری از کمبود ویتامین C استفاده می شود.


اسید اسکوربیک نیز ممکن است برای مقاصد در این راهنمای دارو ذکر نشده استفاده می شود.


هشدارها

تمام جهات بر روی برچسب دارو و بسته خود را دنبال کنید. هر یک از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود را در مورد تمام شرایط پزشکی خود را بگویید, آلرژی, و تمام داروهای استفاده می کنید.


قبل از مصرف این دارو

اگر شما تا به حال یک واکنش آلرژیک به مکمل ویتامین C داشته اید ، نباید از اسید اسکوربیک استفاده کنید.


یک دکتر یا داروساز در مورد استفاده از اسید اسکوربیک بپرسید اگر شما:


بیماری کلیوی یا سابقه سنگ کلیه;


اختلال اضافه بار آهن ارثی (هماتوکروماتوز) ؛ یا


اگر سیگار بکشید (سیگار کشیدن می تواند اسید اسکوربیک کمتر موثر باشد).


نیازهای دوز شما ممکن است در دوران بارداری و یا در حالی که شما تغذیه با شیر مادر یک کودک متفاوت است. اسید اسکوربیک بدون مشاوره پزشک خود را در هر دو مورد استفاده نکنید.

See the source image

چگونه باید اسید اسکوربیک را مصرف کنم ؟ 

استفاده از دقیقا به عنوان بر روی برچسب کارگردانی, و یا به عنوان توسط دکتر خود تجویز. هنوز در مقادیر بزرگتر یا کوچکتر و یا برای بیش از توصیه می شود استفاده نمی.


کمک هزینه رژیم غذایی توصیه شده ویتامین C (اسید اسکوربیک) با سن افزایش می یابد. دستورالعمل ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را دنبال کنید. شما همچنین ممکن است مشورت کنید و از مکمل های غذایی از موسسه ملی بهداشت و یا وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) مواد مغذی پایگاه داده (که قبلا "کمک هزینه روزانه توصیه می شود") لیست برای اطلاعات بیشتر.


نوشیدن مقدار زیادی مایعات در حالی که شما در حال بدست گرفتن اسید اسکوربیک.


قرص جویدنی باید جویده شود قبل از اینکه شما آن را فرو برد.


آدامس اسید اسکوربیک ممکن است تا زمانی که مورد نظر جویده و سپس دور انداخته.


هنوز سرکوب نیست, جویدن, و یا شکستن یک تبلت طولانی انتشار. تمام آن را فرو برد.


اندازه گیری دارو مایع با یک قاشق اندازه گیری دوز خاص و یا فنجان دارو. اگر شما یک دستگاه اندازه گیری دوز ندارد, داروساز خود را بپرسید برای یک.


قرص خوراکی متلاشی در بسته نگه دارید تا زمانی که شما آماده به آن را می. استفاده از دست خشک برای حذف قرص و محل آن را در دهان خود. هنوز کل قرص را فرو برد. اجازه دهید آن را بدون جویدن در دهان خود حل کنید. چندین بار به عنوان قرص حل می شود.


اسید اسکوربیک را در دمای اتاق دور از رطوبت و گرما نگه دارید.


استفاده از اسید اسکوربیک را به طور ناگهانی پس از استفاده طولانی مدت در دوزهای بالا متوقف نکنید ، یا شما می توانید کمبود ویتامین C "مشروط" داشته باشید. علائم عبارتند از خونریزی لثه احساس بسیار خسته و قرمز یا آبی با دقت اشاره کردن نقاط اطراف فولیکول های مو خود را. دستورالعمل دکتر خود را در مورد کاهش تدریجی دوز خود را دنبال کنید. کمبود ویتامین C مشروط می تواند مشکل باشد برای اصلاح بدون نظارت پزشکی.

منابع:

https://bismoot.com/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%B4%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C

https://www.drugs.com/mtm/ascorbic-acid.html


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد