پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

گزارش بازار سولفات پتاسیم

گزارش بازار سولفات پتاسیم


صنعت رشد بینش داده های جدیدی را در مورد "بازار سولفات پتاسیم" منتشر کرد. گروه S ، گروه تسنددرلو ، مواد معدنی قطب نما ، SQM ، YARA ، Rusal ، Sesoda ، Guotou Xinjiang LuoBuPo نمک پتاسیم ، Qing Shang Chemical ، گروه Migao ، Qinghai CITIC Guoan Technology ، AVIC International Holding ، Gansu Xinchuan کود ، Shijiazhuian Hehe Feng شیمیایی گروه شیمیایی ، Yantai Qifund Chemical ، Liaoning Xinshui Chemical ، Wuxi Yangheng Chemical ". طبق آخرین تحقیقات بازار سولفات پتاسیم در دوره پیش بینی با CAGR xx٪٪ گسترش می یابد. بله ، گزارش را می توان بر اساس نیاز شما سفارشی کرد بخش محصول اطلاعاتی راجع به سهم بازار هر محصول و CAGR مربوطه در طول دوره پیش بینی ارائه می دهد. این اطلاعات مربوط به پارامترهای قیمت گذاری محصول ، روندها و سودها را ارائه می دهد که بینش عمیق بازار را فراهم می کند. بعلاوه ، آخرین تحولات محصول و نوآوری در بازار. بخش برنامه کاربردهای مختلف محصول را تکه تکه می کند و اطلاعاتی راجع به سهم بازار و نرخ رشد هر بخش برنامه ارائه می دهد. 

این برنامه در مورد کاربردهای بالقوه آینده محصولات و عوامل محرک و مهار کننده هر بخش برنامه بحث می کند. 1. ساختار بازار و پیش بینی های سال های آینده. 2. رانندگان ، محدودیت ها ، فرصت ها و روند فعلی آلفا هیدروکسی اسید برای بازار لوازم آرایشی. 3. داده ها و پیش بینی های تاریخی. 5. تحولات و روندها در بازار. 1. سناریوی بازار بر اساس منطقه ، زیر منطقه و کشور. 2. سهم بازار فعالان بازار ، مشخصات شرکت ، مشخصات محصول ، تجزیه و تحلیل SWOT و فضای رقابتی. 3. تجزیه و تحلیل در مورد مواد اولیه بالادستی ، تقاضای پایین دست و پویایی بازار فعلی. 4- سیاست های دولت ، عوامل اقتصادی کلان و خرد نیز در این گزارش گنجانده شده است. ما بازار سولفات پتاسیم را در 360 درجه از طریق مطالعه کرده ایم. این به ما در ایجاد درک از پویایی بازار فعلی، شکاف تقاضای عرضه، روند قیمت گذاری، تنظیمات محصول، الگوهای مصرف کننده و غیره کمک کرد. یافته ها بیشتر از طریق تحقیقات اولیه با کارشناسان صنعت و رهبران افکار در سراسر کشور مورد تایید قرار گرفت. داده ها از طریق برآورد بازار مختلف و روش های اعتبار سنجی داده ها بیشتر کامپایل شده و تایید شده است. توجه: کشور انتخابی را می توان در گزارش بدون هزینه اضافی اضافه کرد. اگر بیش از یک کشور نیاز به اضافه شدن داشته باشد، نقل قول تحقیق بر این اساس متفاوت خواهد بود. بخش تجزیه و تحلیل جغرافیایی این گزارش اطلاعاتی در مورد فروش محصول را از لحاظ حجم و درآمد در مناطق ارائه می دهد. این فرصت های بالقوه برای تازه واردان، بازیکنان در حال ظهور و بازیکنان عمده در منطقه را فراهم می کند. تجزیه و تحلیل منطقه ای پس از بررسی عوامل اجتماعی-اقتصادی و مقررات دولتی کشورهای در مناطق انجام شده است. 6اطلاعات مربوط به استراتژی های برتر برنده را که توسط بازیکنان صنعت انجام می شود را فراهم می کند. 

در تاریخ 27 اوت 2009، گروه وظیفه نوآوری های مواد مغذی دولتی-EPA یک تماس فوری را برای اقدام به مدیر EPA لیزا جکسون صادر کرد. گروه کار، سطوح ثبت شده مواد مغذی بیش از حد را در آبراه های کشورهای ما مورد مطالعه قرار داد. کنونی، و گذشته، تلاش برای کنترل این آلاینده ها در مقیاس ملی و دولتی ناکافی است. تلاش ها تا کنون عمدتا "مقررات در لوله" بوده و به منابع غیر نکته ای که علت اصلی غلظت های بالایی از مواد مغذی در آب های زمین و سطحی است، خطاب نکرده اند. آلودگی مواد مغذی به طور قابل توجهی بر همه ما تاثیر می گذارد. آب آشامیدنی ما، آب تفریحی ما، مانند سواحل و رودخانه ها و دریاچه ها را تحت تاثیر قرار می دهد و آن را تحت تاثیر قرار می دهد، و حتی می کشد، زندگی آبزی. هیچ کدام از ما یک دسته از رودخانه های مرده را نمی خواهیم، ​​اما چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ مواد مغذی عناصر هستند که برای زندگی ضروری هستند. از آنجا که برای زندگی ضروری است ، آنها همچنین اجزای اساسی مولکول های تشکیل دهنده بافت زنده هستند. مواد آلی در حال پوسیدگی و مواد زائد انسانی و حیوانی از منابع قابل توجه آلودگی مواد مغذی در آبهای زیرزمینی و سطحی هستند.


مواد شیمیایی که در زندگی روزمره تولید و استفاده می کنیم همچنین ممکن است حاوی مواد مغذی و همچنین کودهایی باشد که در حیاط و مزارع خود پخش می کنیم. این کاربرد وسیع کودها ، بخشهای تغذیه حیوانات ، استفاده گسترده از مخازن سپتیک و رواناب آب از بارندگی تا کارواش بچه های مدرسه است که مسئول مقادیر بی اندازه مواد مغذی هستند که به حوزه آبخیز راه پیدا می کنند. اینها منابع غیر نقطه ای هستند که به راحتی قابل تنظیم نیستند. به مدت 30 سال قانون آب پاک پساب های صنعتی و شهری را تنظیم کرده است. محدودیت ها کمتر و کمتر می شوند. گرفتن نمونه در انتهای لوله آسان است. می توان به راحتی دانست که این نمونه از کجا آمده و در صورت زیاد بودن آلاینده ها چه کسی مسئول آن است. متأسفانه ، 30 سال تنظیم صنعت به طور قابل توجهی مشکل را کاهش نداده است. بدیهی است که منابع دیگری نیز وجود دارد. و منابع ما هستیم. فعالیت های روزمره ما در مورد شستن ماشین های ما ، کوددهی و آبیاری چمن ها ، آبیاری مزارع ،و حتی مایل به گلف گلف سبز.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد