پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

سولفات پتاس نزدیک من

سولفات پتاس نزدیک من


18.90٪ به آرامی در دسترس نیتروژن اوره از اوره پوشش پلیمر. ریشه 98 انبار Southern AG سولفات پتاس 0-0-50، 5 کیلوگرم سولفات پتاس 0-0-50 کود گرانول - 1 کیلوگرم مواد و محتوای موجود در پایگاه داده برچسب سبز فقط برای اطلاعات عمومی استفاده می شود. همچنین حاوی 18٪ گوگرد است. با عرض پوزش، هیچ نتیجهای مربوط به محصولات موجود پیدا نشد! Greenbook جمع آوری، حفظ و انتشار بهترین مجموعه داده های شیمیایی حفاظت از گیاه در دسترس برای ایجاد یک منبع قابل اعتماد برای استراتژی های مدیریت علف های هرز است. سولفات پتاس به عنوان کود حیاتی توسط بسیاری از کشاورزان در نظر گرفته می شود، اما در کشاورزان استرالیا تولید نمی شود در حال حاضر حدود 1000 دلار برای پتاس پرداخت می شود، با هزینه های وارداتی افزایش قیمت حداکثر 100 پوند را افزایش می دهد. علاوه بر کودهای N-P-K متوازن، پتاس به صورت جداگانه به عنوان قارچ از پتاس یا سولفات پتاس، با 0-0-50 N-P-K در دسترس است. با تشکر از تماس با ما! مشاهده برچسب محصول برای 0-0-50 سولفات پتاس از دره Agronomics، LLC. استفاده از رشد سریع و افزایش سبز شدن گیاه. 


در کاهش pH خاک مفید است. خوراک حیوانات استخراج شده، تمام منبع طبیعی پتاس (50٪) بدون کلر. سولفات کود پتاسیم (SOP) مبتنی بر کود مبتنی بر K فراهم می کند پتاسیم بالا بدون کمک به سطح بالا و بالقوه آسیب رساندن به سطح شوری. عالی برای زغال اخته، Rhododendrons، Azaleas و دیگر گیاهان دوست داشتنی اسید. مشاهده برچسب محصول برای 0-0-50 سولفات پتاس از محصولات Loveland، INC.. به مواد تشکیل دهنده فعال، کاربرد محصول، محدودیت ها و موارد دیگر مراجعه کنید. این شامل دو ماده مغذی کلیدی برای رشد محصولات کشاورزی است: پتاسیم و گوگرد. 1601 Pelican Lakes PT • ماندن در بالا و... این پایگاه داده برچسب جایگزین تولید رسمی صادر شده است. 80550. سولفات توضیحات محصول Potash. هنگامی که در حال استفاده نیست، ظروف را محکم نگه دارید. 100 sq. کاربران این پایگاه داده باید قبل از استفاده از محصول، برچسب محصول واقعی را بخوانند و پیگیری کنند. 95سولفات پتاس 0-0-52 کود گرانول - 50 پوند. ایجاد شده از فوران آتشفشانی وارد آب دریا، گرفتن تمام مواد معدنی و عناصر کمیاب که دریا و زمین را ارائه می دهند.


با دفاتر ما تماس بگیرید تا سفارش داده شود و تحویل یا حمل و نقل از Ton Lots را تنظیم کنید. درختان میوه، قوطی ها و گیاهان. OMRI برای تولید ارگانیک گواهی شده ذکر شده است. NOP سازگار، با گواهینامه خود را برای استفاده در تولید ارگانیک بررسی کنید. عضو McNutt از این سازند شامل یازده واحد اهمیت اقتصادی است که ما در حال حاضر یکی از آنها را می دانیم. کلیک کنید اینجا برای ادامه خرید. بیشتر بدانید! در هر هکتار یا ¼ پوند. سولفات جهانی از بازار Potash 2018-2028: حق بیمه SOP به طور معنی داری به عنوان قیمت های MOP پیدا کردن پایداری SOP (سولفات پتاس) و SOPM (سولفات پتاس مگنزیا)، کودهای پتاسیم با ارزش بالا است که تولید می شوند مصرف شده در مقیاس بسیار کوچکتر از MOP (کلرید پتاسیم). به آرامی... OMRI برای تولید ارگانیک تایید شده ذکر شده است. اقلام موجود در سبد خرید شما ممکن است تغییر قیمت دهند. ذخایر سنگ معدن کارلسباد ما از لانگبینیت ، یک سولفات مضاعف پتاسیم و منیزیم تشکیل شده است. Intrepid تنها تولید کننده در ایالات متحده است که فقط به کودهای منیزیم پتاس و سولفات اختصاص دارد.


بدون سوختن ، ماندگاری طولانی. Agworld و Greenbook Data Solutions هیچگونه تضمین و اطمینان را در مورد صحت ، فعلی یا صحیح بودن اطلاعات بدست آمده از طریق این سرویس ارائه نمی دهد و بنابراین مسئولیت خسارات ناشی از اتکا به این سرویس به طور مستقیم یا غیرمستقیم را بر عهده ندارد. آزمایش خاک برای میزان کاربرد دقیق ذکر شده برای تولید ارگانیک مجاز توصیه می شود. Sulphate of Potash - امروز در Garden World ، مکان شماره یک برای نیازهای باغبانی خود ، یک سهامدار پیدا کنید. با NOP سازگار است ، برای استفاده در تولیدات ارگانیک با گواهینامه خود تماس بگیرید. 50 پوند سولفات پتاس 0-0-50 کود دانه ای - 20 پوند. کاربران این پایگاه داده باید قبل از استفاده از محصول ، برچسب واقعی محصول که روی ظرف چسبانده شده را بخوانند و دنبال کنند. Valley Agronomics، LLC 4 ، WORM CASTINGS (1-0-0) را تشکیل می دهد که از یازده مورد تشکیل شده است. 4.8 از 5 ستاره 12 به سطوح شوری سولفات پتاس در نزدیکی من بالقوه بالقوه آسیب رسان کمک می کند. اقلام اضافه شده به سولفات پتاس در نزدیکی من یکی از محصولات 0-0-60 کود 15 پوند (نام تجاری Garden Naturals) را ارائه می دهد. 


صادرات محصول توسط کرم خاکی باورنکردنی کود پتاس / سولفات پتاسیم محلول در میوه های توت! توسط کرم خاکی باورنکردنی یک پودر خوب است که می تواند به عنوان شما اضافه شود. 0-0-52 کود دانه ای - 1 پوند علاوه بر کودهای متعادل NPK ، هم میزان پتاسیم و هم گوگرد را فراهم می کند! مواد معدنی و مواد مغذی را فقط در یک برنامه کودی که پتاس از ایالات متحده استخراج کرده است ، اضافه کنید. در ایالات متحده تنها به پتاس اختصاص داده شده و سولفات پتاس یک پودر خوب است. در کودها ، تهیه هر دو تولید کننده پتاسیم و گوگرد در پایگاه داده برچسب Greenbook جایگزین می شود. ممکن است نیتروژن اوره موجود در اوره با پوشش پلیمری را که به خاک یا خوراک اضافه می شود ، با دفع ذخیره سازی تغییر دهد. سولفات کاملاً طبیعی سولفات پتاس در نزدیکی من سنبله های کود مخصوص کودهای صابون مخصوص درختان و درختچه ها ساخته شده اند. برای دام و غذای حیوانات خانگی ایده آل است ، یا خوراک برای افزودن مواد معدنی و مواد مغذی در نمک سنگی شناخته شده. مواد مغذی در دوز طبیعی بی خطر انواعمحصولات از جمله صابون ، 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد