پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

عوارض و ایمنی تری سدیم فسفات+ خرید تری سدیم فسفات

آیا پاک کننده تری سدیم فسفات سمی است؟

نتیجه تصویری برای ایمنی تری سدیم فسفات

TSP سمی است و می تواند باعث تحریک چشم و پوست شود و در صورت بلعیدن مضر است. ... همیشه هنگام دست زدن یا تمیز کردن با TSP از محافظ چشم و دستکش ضد آب استفاده کنید. همچنین از محافظ کامل پوست، از جمله آستین بلند و شلوار بلند استفاده کنید. اقدامات احتیاطی ایمنی برای هر دو شکل خشک و مخلوط یا رقیق 


آیا تری سدیم فسفات باعث سرطان می شود؟

TSP با سرطان، آسیب کلیه، کمبود کلسیم و پوکی استخوان مرتبط است. کسانی که طومار را امضا کرده اند یک نکته معتبر دارند. طبق اعلام موسسه ملی بهداشت (NIH)، تری سدیم فسفات در پودرهای صابون، شوینده ها، پاک کننده های ضد میکروبی و سایر مواد پاک کننده استفاده می شود.


TSP چگونه سمی است؟

TSP تری سدیم فسفات است، مخلوطی از خاکستر سودا و اسید فسفریک. TSP اگر بلعیده شود سمی است، اما می توان آن را در بسیاری از کارهای مانند تمیز کردن زهکشی ها یا پاک کردن رنگ های قدیمی استفاده کرد، که معمولاً به مواد شیمیایی سوزاننده و سمی بیشتری نیاز دارند. و هیچ بخاری ایجاد نمی کند." ۲۸ مهر ۱۳۹۴


آیا برای TSP به ماسک تنفسی نیاز دارم؟

هنگام تهیه و استفاده از TSP باید از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) از جمله شلوار و آستین بلند، دستکش ضد آب، عینک و ماسک تنفسی استفاده شود (برای اطلاعات بیشتر به این برگه اطلاعات ایمنی مراجعه کنید). ... TSP دوغاب را می خورد و نباید برای تمیز کردن عمومی روی چوب های رنگ شده استفاده شود.



آیا TSP برای تنفس سمی است؟

اما عمدتاً نگرانی های زیست محیطی منجر به کاهش استفاده از TSP شده است. فسفات ها، ماده اصلی کود، می توانند منجر به کاهش سطح اکسیژن در آب شوند. در انسان، مقادیر متمرکز این ماده شیمیایی باعث مشکل در تنفس، تورم گلو، از دست دادن بینایی و سوزاندن پوست می شود.


آیا TSP کپک را از بین می برد؟

نتیجه تصویری

چندی پیش نبود که تری سدیم فسفات (TSP) برای کارهای سخت نظافتی، به ویژه در نمای بیرونی، انتخابی مناسب بود. رقیق شدن در آب و استفاده از آن اغلب با برس اسکراب سفت می تواند لکه های چربی سرسخت و رشد کپک و کپک را از بین ببرد.۱۷ آبان ۱۳۹۸


See the source image

آیا تری سدیم فسفات FDA تایید شده است؟

تری سدیم فسفات یک افزودنی غذایی رایج است که در بسیاری از انواع اقلام فرآوری شده مانند غلات، پنیر، سودا و محصولات پخته یافت می شود. در حالی که FDA آن را بی خطر می داند، برخی شواهد نشان می دهد که افزودنی های فسفات مانند تری سدیم فسفات ممکن است به سلامت شما آسیب برساند ( 1 ).



آیا TSP ماندگاری دارد؟

sp TSP pf را در دمای کنترل شده 0 تا 30 درجه سانتیگراد (32 درجه فارنهایت تا 86 درجه فارنهایت) در یک ظرف پلاستیکی نگهداری کنید. محصول زیر 0 درجه سانتیگراد (32 درجه فارنهایت) یخ خواهد زد. در صورت عدم استفاده در ظرف پلاستیکی دربسته نگهداری شود. مدت زمان ماندگاری محصول سه (3) سال تعیین شده است.

منبع

https://bismoot.com/#products

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد