پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

10 استفاده مهم گوارگام در صنعت چیست +خرید گوارگام


محصول گوار (گیاه خوشه ای) و محصولات جانبی آن


لوبیا گوار یک گیاه سس به طور عمده در بخش هایی از هند رشد کرده است, پاکستان و استرالیا. این در خاک های شنی رشد می کند که مقدار زیادی از آفتاب و بارش متوسط را دریافت می کنند. پس از برداشت لوبیا گوار از بدنه جدا شده و مشتقات مختلف از آندوسپرم بدست می آیند. این محصولات در انواع کاربردهای صنعتی استفاده می شود.


· صمغ گوار - فیبر چند منظوره مشتق شده از دانه گوار است و برای بسیاری از کاربردهای صنعتی استفاده می شود. از تولید کاغذ ، نوشیدنی های دارویی ، نساجی ، ساخت و ساز و غیره

پودر صمغ گوار – پس از آندوسپرم آدامس گوار/تقسیم می شود و بیشتر تصفیه شده است. همچنین محلول در آب سرد و گرم اما نامحلول در دیگر حلال های آلی است.

· انشعابات صمغ گوار - این محصول تصفیه شده است که از برداشت لوبیا گوار که مکانیکی از غلاف خود جدا شده است به دست آمده است, پوشش (پوست) و دانه.

· غذا گوار-در طول گوار آدامس تف فرآیند جداسازی بقایای که سرشار از مواد مغذی پروتئین به عنوان خوراک گاو استفاده می شود.

· پودر فلوس - مشتق شده از دانه های گیاهی فلوس تورا.پودر کاسیا عمدتا در صنایع غذایی حیوان خانگی استفاده می شود.

See the source image


10 مهم ترین جنبه های صنعتی استفاده از آدامس گوار و مشتقات آن


مشتقات آدامس گوار به طور گسترده ای در بسیاری از کاربردهای صنعتی است.


صمغ گوار در داروسازی – در طول تولید مسهل ویتامین و شربت آن را به عنوان یک شرکت وصال و همچنین به عنوان یک عامل از هم پاشیده در تبلت ساخت.

برای شناخت خواص گوارگام و خرید گوارگام به BISMOOT.COM مراجعه نمایید.


· در صنعت نساجی-عمدتا در اکثر پارچه ها مانند پنبه ، چاپ فرش نایلون و غیره استفاده می شود. این کمک می کند کاهش شکستگی از پارچه در هنگام چاپ در طول تولید. همچنین به عنوان یک عامل پراکنده و ضخیم برای رنگ در هنگام چاپ پارچه استفاده می شود.


· حفاری چاه نفت و گاز-در طول حفاری نفت این اهداف متعدد است ، اما در طول حفاری چاه نفت و گاز به دلیل کنترل مایع و آب از دست دادن آن ترجیح داده می شود. آدامس گوار نیز در خنک کردن بیت های حفاری کمک می کند و دارای ظرفیت حلالیت عالی با حلال های مورد استفاده در حفاری نفت است.


· کرم و لوازم آرایشی-در اینجا عمدتا به عنوان یک عامل ضخیم کننده ، عامل روان کننده در میان سایر کاربردها استفاده می شود. این در کرم اصلاح و رژ لب استفاده می شود تا این تراکم و روانکاری را احساس کند. مشاهده لثه کشت به دانستن بیشتر در مورد جنبه های صنعتی از صمغ گوار و مشتقات آن است.


· غذاهای منجمد – توابع آدامس گوار به عنوان کنترل از دست دادن رطوبت و در نتیجه کمک می کند تا حفظ غذاهای منجمد به عنوان مثال ، بستنی ، کیک و غیره


· نوشیدنی-به عنوان عامل تعلیق در نوشیدنی های میوه نتیجه تا حد زیادی احساس دهان آب میوه را بهبود می بخشد کار می کند.


* صنعت دخانیات-Actingas یک عامل تقویت کننده برای باله های دخانیات در سیگار برگ و سیگار.


· محصولات لبنی-بافت و حساسیت در طول تشکیل پنیر را بهبود می بخشد.


* مواد غذایی حیوان خانگی-آدامس گوار ضخیم کننده خوب استفاده می شود به عنوان یک عامل ثبات در هنگام تولید غذاهای حیوان خانگی برای حفظ رطوبت است.


· خمیر دندان-خمیر دندان استفاده می شود با توجه به اموال ویسکوزیته بالا آن ، آن را به عنوان یک روان کننده و فیلم تشکیل عامل استفاده می شود.


نتیجه گیری


هند رشد پیش غالب و تولید کننده گوار است. این گیاه عمدتا به عنوان یک سبزی در بسیاری از نقاط هند و پاکستان استفاده می شود. این نیز به عنوان یک محصول علوفه بسیار مغذی برای حیوانات عمل می کند.


آدامس گوار است که از آندوسپرم دانه گوار مشتق شده است ، بسیاری از مشتقات است که مورد استفاده برای کاربردهای صنعتی متعدد است. بسته به نیاز و نیاز صنعت ، صمغ گوار دارای نمرات صنعتی مختلف مناسب برای به طور کامل هر تولید و تولید دامنه.


منبع:

https://www.agrogums.com/blog/10-most-important-industrial-aspects-of-using-guar-gum-its-derivatives/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد