پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

درک شیمیایی مصرف کننده - با قدرت خرید انتخاب های ایمن داشته باشید!

 درک شیمیایی مصرف کننده - با قدرت خرید انتخاب های ایمن داشته باشید!

Understanding consumer reactions to product contamination risks after  national disasters: The roles of knowledge, experience, and information  sources - ScienceDirect


در بازار امروز ، مصرف کنندگان در معرض انتخاب قرار دارند ، محصولات بسیار زیادی برای انتخاب وجود دارد! هنگام تلاش برای تصمیم گیری در مورد اینکه بهترین یا مطمئن ترین محصول برای خانواده آنها چیست ، چیزهایی گیج کننده است. من به عنوان یک مدیر بازاریابی برای یک شرکت پاک کننده انتخاب رنگ مطمئن تر ، چالش های مصرف کنندگان در فروشگاه را به خوبی می دانم! در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه خرید قبل از رسیدن به خط چک وجود دارد. من می دانم که هیچ کس وقت ندارد که درباره همه موارد موجود در لیست خرید تحقیق کند ، اما برخی از محصولات قبل از اینکه به خانه شما راه پیدا کنند ، لازم است کمی بیشتر مورد توجه قرار گیرند. به عنوان مثال محصولات تمیز کردن و از بین بردن ، مواد اتصال دهنده مانند چسب و چسب ها ، یا محصولات بهداشت شخصی و لوازم آرایشی. صرف کمی بیشتر وقت در خانه برای یافتن مارک مناسب موجب صرفه جویی در وقت شما در فروشگاه های پرمصرف در تعطیلات می شود. نکته: هیچ یک از کارکنان فروشگاه از کالایی که می خواهید بخرید چیزی بیشتر از شرکت تولید کننده آن نخواهد بود!

وب سایت های این شرکت اطلاعات زیادی در مورد محصولاتشان و مکان خرید آنها برای کمک به شما در تصمیم گیری صحیح قبل از اینکه حتی جلوی درب خانه بگذارید ، دارند. لیست مواد تشکیل دهنده امروز ممکن است گیج کننده باشد و اغلب به نظر می رسد شما برای درک خطرات بهداشتی برای هر محصول خاصی باید مهندس شیمی باشید. شماره 1 من روش استفاده از ایمنی محصول خواندن برگه اطلاعات MSDS یا SDS است که معمولاً در وب سایت شرکت محصولات شما یافت می شود. در صفحات داده های ایمنی مواد ، مواد شیمیایی موجود در محصولی ذکر شده است که می تواند سلامت را تهدید کند و نحوه تأثیر این مواد شیمیایی بر سلامتی و محیط شما را از بین ببرد. اگر هرگز تصادف کردید ، آنها یک بخش اطلاعاتی برای کمک های اولیه بسیار مفید دارند! قبل از ورود کالا به سبد خرید ، برچسب های محصول آخرین نقطه تحقیق شما هستند. شرکت ها با طراحی برچسب های خود هوشمندانه تر می شوند تا شما را به خرید وادار کنند


چند نکته که باید از آنها مراقبت شود ادعاهای نادرست است ، برچسب ها اغلب نشان می دهد که به نظر می رسد یک علامت صدور گواهینامه سبز است اما به نظر می رسد یک آرم با هوشمندی طراحی شده است و هیچ ادعای گزینه امن تر قانونی ندارد. طرح های رنگی هوشمندانه و نام محصولات نیز می توانند گمراه کننده باشند. اگر در واقع این محصول حاوی مواد شیمیایی شناخته شده ای باشد که به سلامتی انسان آسیب می رساند ، برچسب هایی با رنگ سبز یا حتی کلمه سبز در آن وجود دارد می توانند به شما احساس ایمنی کاذب بدهند. در پایان روز ، با کمی تحقیق اضافی می توانید محصولات مضر را از خانه خود دور نگه دارید! در ادعاهای برچسب شک داشته باشید و همیشه از محصولات طبق دستورالعمل استفاده کنید. دستورالعمل ها وجود دارد تا بهترین و ایمن ترین نتیجه ممکن را بدست آورید. خرید خانه خود را نگه دارید محصولات با اطمینان می دانید چه خرید شما و چگونه به استفاده صحیح از آن! به یاد داشته باشید محصولی که در قفسه می بینیم براساس عرضه و تقاضا وجود دارد هرچه محصولات ایمن تری بخریم ، گزینه های ما بهتر می شود. به این ترتیب شما می توانید بازار را کنترل کرده و با قدرت خرید گزینه های مطمئن تری را انتخاب کنید!


تا به حال فکر کرده اید که چه مقدار ماده برای ساخت یک شلوار جین استفاده می شود؟ با مراقبت مناسب ، شلوار جین سالها قبل از شروع پاره شدن و پارگی دوام می آورد (و حتی در آن صورت ، شلوار جین پاره شده هنوز مد است). با این حال ، هنگامی که آنها به پایان سودمندی خود می رسند ، شلوار جین به بیرون پرتاب می شود و با مرگ آهسته در برخی از محل های دفن زباله تصادفی می میرد. پنبه مورد استفاده برای ساخت شلوار جین تخریب می شود ، اما نه قبل از نفوذ مواد شیمیایی رنگ به خاک. این یک مشکل در استرالیا است ، با بیش از 800000 تن منسوجات که هر ساله به زباله دانی ها منتهی می شوند. در حالی که بعضی از آنها به دلیل فرسودگی در اینجا به پایان می رسند ، برخی دیگر به این دلیل که "خیلی فصل گذشته" هستند یا چیزی به همین دلیل. دومی ذهنیتی است که از بین بردن آن دهه ها به طول می انجامد. با توجه به چنین بحرانی ، صنعت مد تلاش خود را برای ایجاد لباس های اخلاقی و پایدار افزایش داده است. در حالی که تا زمانی که ممکن است هیچ چیز به لباس شما آویزان نیست ، تولید این لباس ها منابع بسیار کمتری را می خورند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد