پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

برای سولفات مس سنگ آبی استفاده می شود؟

برای سولفات مس سنگ آبی استفاده می شود؟

12 جولای 2010 من در جستجوی سولفات مس خالص بوده ام و به این انجمن برخوردم. دیدن روشهای مختلف درمانهای "زمان قدیم" جالب است. برخی از مردم می گویند فقط از آنها به عنوان اصل استفاده نکنید ، اما من دریافته ام که در بعضی از روش های قدیمی حکمت زیادی وجود دارد. به هر حال ، برخی از شما می گویند که سولفات مس را در فروشگاه های مزرعه پیدا کرده اید. سوال من این است که آیا خالص است؟ من چندین ظرف مس سولفات خریداری کرده ام تا آن را به خانه برسانم و دریابم که بسیاری از مواد دیگر نیز وجود دارد که آن را برای استفاده من نامناسب می کند. ایده ای از کجا می توان پودر سولفات مس خالص خریداری کرد؟ 31 ژوئیه 2010 باغبان من ، مرد جوانی از زیمبابوه ، درد معده داشت و مطمئن بود که زخم دارد. وی در یکی از سفرهای خود به خانه به زیمبابوه برای کمک به دردی که احساس می کرد با یک درمانگر سنتی مشورت کرد.
Copper Sulphate / Blue Stone, Powder, 4 oz - Penn Herb Co. Ltd.

به او "سنگ آبی" دادند و به او گفتند آب زیادی بنوشد. اینطور شد که او در آن روز قادر به نوشیدن آب نبود زیرا در صف وزارت امور داخلی در صف نشسته بود و سعی داشت پاسپورت خود را مرتب کند. تا عصر او داشت خون را استفراغ می کرد. دو روز بعد درگذشت. یک زندگی امیدوار کننده و جوان که توسط یک پزشک شیطان خفه شده است! در ایرلند سنگ سیاه کاربرد بسیاری دارد. ما از آن برای سمپاشی سیب زمینی ، تمیز کردن دودکش ها ، معالجه حیوانات از بیماری استفاده می کنیم. من از آن برای درمان دندان درد استفاده کرده ام. 4 ثانیه دهان را بشویید. 10 ثانیه بعد عصب مرده است. من حدود 10 سال پیش از این دوست قدیمی هیپی سنگ آبی می گرفتم. او آن را به من گفت به من اجازه دهید آن را بر روی یک عصب در معرض دندان قرار دهید گفت این باعث از بین رفتن عصب می شود. این مانند یک رویا کار می کرد اما من بیمه درمانی گرفتم بنابراین دیگر نیازی به درمان های خانگی نداشتم و در نتیجه ارتباطم با او قطع شد.

اکنون بیمه درمانی ندارم و دندانی دارم که مرا می کشد. آنها سنگهای کوچک آبی بودند - کسی دیگر می داند کجا آنها را تهیه کند؟30 نوامبر 2010 مادربزرگ من داستان پدربزرگ من را در مورد مشکلات چشمی (برخی از عفونت ها) در حدود سال 1910 تعریف می کند. به عنوان یک زوج جوان آنها برای چندین هفته برای درمان به بیمارستان بارنز در سنت لوئیس آمدند. او تقریباً یک سال نابینا بود. وی سرانجام مقداری از بینایی خود را به دست آورد اما احتمالاً از نظر قانونی برای زندگی نابینا بود. من سالها به دنبال مرجع بودم. او یک کشاورز بود و در رکود مزرعه را از دست داد. بعداً رانندگی یک تیم از اسبها را برای کار در جاده در مرکز IL کار کرد. هنگامی که روغن در منطقه تولید شد ، او شروع به رانندگی با یک کامیون نفتی و در نهایت یک کامیون تحویل گاز برای کشاورزان منطقه کرد. درمان بسیار دردناک. به نقل از چندین نفر در نمایش با استفاده از "سنگ آبی" ذکر شده است.



به تازگی با دستورالعملی از مادربزرگ بزرگم برای "نمک سبز" روبرو شده ام. هنوز مقدار کمی از این ظرف را در یک شیشه داریم و هنوز هم از آن برای بیرون کشیدن تکه های عمیق استفاده می کنیم. واقعا کار می کند. دستورالعمل تهیه یک قاشق غذاخوری سنگ آبی و همچنین یک قاشق چای خوری VERTIGREASE است. از این وبلاگ ، من فکر می کنم من ممکن است سنگ آبی را در فروشگاه مزرعه پیدا کنم ، اما آیا کسی تا به حال در مورد محل خرید سرخچال چیزی شنیده است؟ دوست دارم بیشتر از این درمان خانگی قابل توجه استفاده کنم! 6 جولای 2011 عجیب ، سولفات مس یکی از مواد تشکیل دهنده پودر استایپتیک ، Kwik Stop است که به طور گسترده ای برای جلوگیری از خونریزی سطحی در حیوانات استفاده می شود - به عنوان مثال ، به دلیل قطع ناخن / پنجه که باعث رگ شدن رگ می شود. من معتقدم که یکی از پرندگان حیوان خانگی من یک عارضه جانبی بد نادر از این محصول تجربه می کند ، و من در جستجوی اطلاعاتی در مورد عوارض جانبی اجزای آن بودم تا ببینم مقصر (در صورت وجود) هنگام مواجه شدن با این وب سایت ممکن است چه کسی باشد سایت.

بسیار جالب! ادامه دادن! شاید برای شما جالب باشد که از سولفات مس در روشی در حکاکی در چاپ استفاده می شود. شما یک قطعه فلز به عنوان مثال روی را رنگ آمیزی می کنید ، سپس در صورت خشک شدن مقاومت ، یک ابزار تیز برش می دهید. سپس صفحه را درون حمامی از سولفات مس و نمک قرار می دهید که به داخل فلز (اچ) قرار می گیرد و سپس صفحه را چاپ می کنید. سنگ آبی را می توان به مقدار کم ، به صورت پودر یا برش خورده از شرکت Penn Herb خریداری کرد و آنها وب سایت خوبی دارند. من فقط 1 اونس سفارش دادم پودر 1.95 دلار برای شوهرم. او قصد دارد آن را به تخم مرغ تزریق کند و آنها را دوباره روی لانه خاصی قرار دهد تا گربه های ما را از خوردن آنها منصرف کند. او می گوید ، این فقط باعث بیماری آنها خواهد شد و او از دیدن پدرش این کار را می داند. بحث بسیار جالبی تشکر از همه. الف. من با استفاده از سنگ آبی روی اسب هایی که با قولنج پایین آمده بودند بزرگ شدم. کمی در یک درب کوچک از یک ظرف را خیس کرده و آن را زیر شکم اسب (منطقه دریایی) نگه دارید تا اینکه دور شوند. این کار را چندین بار انجام دهید ودر نهایت حرکت روده باعث بهبود قولنج می شود. سلب مسئولیت: تشخیص کامل مشکل یا خطرات یک عمل از طریق این صفحات امکان پذیر نیست. تمام اطلاعات ارائه شده برای مرجع عمومی است و نه نماینده حرفه ای و نه سیاست کارفرمای نویسنده است. اینترنت عمدتا ناشناس و بدون پوشش است. برخی از نام ها ممکن است ساختگی باشد و برخی توصیه ها ممکن است مضر باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد