پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

متیلن کلراید یک حلال و چربی زدایی

متیلن کلراید یک حلال و چربی زدایی

متیلن کلراید یک حلال و چربی زدایی رایج است که به طور گسترده ای در صنعت و محصولات مصرفی مانند مواد پاک کننده رنگ و آئروسل استفاده می شود. این باعث مسمومیت های حاد و در نتیجه مرگ شده است و به عنوان یک ماده سرطان زا در محل کار محسوب می شود. با وجود خطرات جدی برای سلامتی و در دسترس بودن گزینه های ایمن و مقرون به صرفه ، هنوز هم از غلظت بالای MC در محیط های کاری و محصولات مصرفی استفاده می شود. طی چندین دهه مسمومیت و مرگ و میر زیادی در بین کارگران و مصرف کنندگان با استفاده از استریپت مبلمان یا سایر محصولات حاوی MC در مناطق بدون تهویه گزارش شده است. بانک اطلاعات محصولات خانگی وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده (HHS) 27 محصول مصرفی حاوی MC را لیست می کند که بیشترین رایج ترین آنها مواد پاک کننده رنگ با غلظت بیش از 50 درصد است. متیلن کلراید از استریپ کننده های رنگ (پاک کننده های رنگ یا گرافیتی) در اتحادیه اروپا منع شده است. علیرغم شناسایی گسترده آسیب ها ، MC هنوز برای استفاده مصرف کننده در آمریکای شمالی به اندازه کافی تنظیم نشده است. پاک کننده های رنگ مبتنی بر MC یک خطر فوق العاده هستند.

Methylene Chloride for Paint Remover Degreasing, Rs 65 /kilogram | ID:  21341151862


سیزده تصفیه خانه وان از ده ایالت (2000 تا 2011) پس از استنشاق متیلن کلرید سمی هنگام استحصال وان های مسکونی جان خود را از دست داده اند. ده محصول مختلف سلب کردن ، حاوی 60 تا 100 MC MC ، با مرگ و میر همراه بود. در هر مورد ، تهویه و محافظت تنفسی وجود ندارد یا کافی نیست. بخار MC با غلظت های کمی که نمی توانید بو کنید ، به سرعت توسط ریه ها جذب می شود. کارتریج های فیلتر و ماسک تنفسی شما را در برابر بخار MC محافظت نمی کند. در عوض ، شما به یک ماسک تنفس تهویه مطبوع تمام صورت نیاز دارید. بخشی از مشکل این است که در واقع هیچ راهی مطمئن برای مصرف کنندگان بدون استفاده از تجهیزات ایمنی گسترده وجود ندارد. تجهیزات ایمنی موردنیاز برای محافظت صحیح از خود گران هستند و اغلب حتی در مکانی که استریپ می کنید در دسترس نیستند. دستکش و لباس - از تماس پوست با متیلن کلراید خودداری کنید. از تجهیزات محافظت شخصی ساخته شده از موادی استفاده کنید که توسط این ماده قابل نفوذ یا تخریب نیستند. تولید کنندگان تجهیزات ایمنی پلی وینیل الکل و نقره نقره ای / 4H را برای دستکش و Tychem Responder و TK توصیه می کنند. زیترون 500؛ ONESuit TEC؛ و Trellchem ​​HPS و VPS یا معادل آن به عنوان مواد محافظ لباس.


محافظت از چشم - در صورت امکان پاشش از عینک های ایمنی شیمیایی و / یا محافظ کامل صورت استفاده کنید. یک ایستگاه مناسب برای شستشوی چشم در نزدیکی محل کار حفظ کنید. حفاظت از تنفس - در مواردی که احتمال قرار گرفتن در معرض بیش از 25 ppm وجود دارد ، از یک دستگاه تنفس هوای تأمین شده با NIOSH با قطعه تمام صورت استفاده شده در حالت فشار تقاضا یا فشار مثبت استفاده کنید. برای افزایش حفاظت از استفاده در ترکیب با دستگاه تنفس کمکی خودکار که در فشار تقاضا یا حالت فشار مثبت دیگر کار می کند. این اطلاعات نه تنها گیج کننده است بلکه برای اطمینان از ایمنی شما بسیار حیاتی است! بنابراین وقتی می گویم واقعاً هیچ روش ایمنی عملی برای مصرف کنندگان برای استفاده از محصولات مبتنی بر متیلن کلراید وجود ندارد ، منظور من فقط همین است. بدتر اینکه بسته به محصولی که متیلن کلراید می تواند با نام دیگری پنهان شود ، سردرگمی در اینجا متوقف نمی شود ، زیرا به عنوان دی کلرومتان ، متیلن دی کلراید و DCM نیز شناخته می شود. بنابراین توصیه من هنگام پاک کردن رنگ چیست؟ همیشه از استریپرهای پایه متیلن کلراید استفاده نکنید! هیچ دلیلی وجود ندارد که با این همه انتخاب ایمن تر. حلال های VOC در طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی و خاص استفاده می شوند. DBE در بسیاری از کاربردهای سلب کردن جایگزین حلال عالی است. پذیرش تجاری و استفاده از استرهای دی متیل و استرهای دو پایه به دلیل ویژگی های اقتصادی ، زیست محیطی و عملکرد مثبت آنها همچنان در حال افزایش است. EZ Strip می تواند مشکلات سلب رنگ شما را بدون خطرات سمی یا نیاز به تجهیزات محافظتی گران قیمت برطرف کند. در داخل یا در مکانهای کم کار تهویه امکان پذیر نیست! پروژه حذف بعدی خود را به یک پروژه موفق و ایمن تبدیل کنید! 


تا به حال فکر کرده اید که چه مقدار ماده برای ساخت یک شلوار جین استفاده می شود؟ با مراقبت مناسب ، شلوار جین سالها قبل از شروع پاره شدن و پارگی دوام می آورد (و حتی در آن صورت ، شلوار جین پاره شده هنوز مد است). با این حال ، هنگامی که آنها به پایان سودمندی خود می رسند ، شلوار جین به بیرون پرتاب می شود و با مرگ آهسته در برخی از محل های دفن زباله تصادفی می میرد. پنبه مورد استفاده برای ساخت شلوار جین تخریب می شود ، اما نه قبل از نفوذ مواد شیمیایی رنگ به خاک. این یک مشکل در استرالیا است ، با بیش از 800000 تن منسوجات که هر ساله به زباله دانی ها منتهی می شوند. در حالی که بعضی از آنها به دلیل فرسودگی در اینجا به پایان می رسند ، برخی دیگر به این دلیل که "خیلی فصل گذشته" هستند یا چیزی به همین دلیل. دومی ذهنیتی است که از بین بردن آن دهه ها به طول می انجامد. با توجه به چنین بحرانی ، صنعت مد تلاش خود را برای ایجاد لباس های اخلاقی و پایدار افزایش داده است. در حالی که تا زمانی که ممکن است هیچ چیز به لباس شما آویزان نیست ، تولید این لباس ها منابع بسیار کمتری را می خورند.


وقتی زمان بیرون انداختن آنها فرا برسد (امیدوارم به دلیل فرسودگی در طول زمان) ، آنها سریعتر از اکثر وسایل موجود در محل دفن شکسته می شوند. جایی در ویکتوریا ، یک تولید کننده لباس زیر از خود پرسید: "چرا بامبو از بین می رود؟ مردم قرن ها تقریباً از همه چیز بامبو را به عنوان ماده اولیه استفاده کرده اند. علیرغم اینکه مانند درختان به نظر می رسند ، از نظر فنی چمن هایی هستند که در عرض 24 ساعت می توانند تا 3 فوت رشد کنند ، آن را به صورت تقاضا در دسترس قرار می دهد. همچنین به 200 برابر آب پنبه کمتری نیاز دارد و در صورت ساختن فیبر همچنان تنفس و راحت است. بنابراین ، TACKLE Bamboo Undies مستقر در ویکتوریا با برداشتن الیاف بامبو و ساخت لباسهای زیر از جنبش کمک می کند این طراحی عجیب و غریب و در عین حال کاربردی "آلوهای خوشحال" پوشنده را با یک کیسه جلو در نظر می گیرد. مشتریان می توانند برای تهیه یک جفت لباس زیر بامبو تازه در آستان doors خود ثبت نام کنند. کارخانه تولید بامبو لباس زیر از طریق مطابقت اجتماعی تجارت معتبر شناخته شده استابتکار عمل (BSCI).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد