پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

راهنمای ضروری در مورد تسلط بر مواد شیمیایی استخر شنا - کسب و کار خانگی

راهنمای ضروری در مورد تسلط بر مواد شیمیایی استخر شنا - کسب و کار خانگی

دانستن نحوه حفظ شیمی درمانی، جنبه اصلی به استخر شنا سالم و جذاب است. شما همچنین مقدار قابل توجهی از پول و مقدار زیادی از زمان با ارزش را با درک چگونگی کار مواد شیمیایی استخر شنا کنید. راهنمای زیر مراحل ساده و حقایق حیاتی را که در درمان آب دخیل هستند را مشخص می کند تا بتوانید استخر خود را به عنوان یک حرفه ای گران قیمت بدهید. کلر شیمیایی اصلی ترین راه اصلی ترین صاحبان استخر استفاده می شود تا تمیز کردن آب خود را حفظ کند. کلر با ترکیب با باکتری ها و سایر ارگانیک های غیر بهداشتی در آب بر روی سطح مولکولی، آلاینده های مضر را می کشد؛ این سپس توسط سیستم فیلتر استخر شما حذف می شود. هنگامی که کلر خود را به آلودگی متصل کرده است، پس از آن غیر فعال می شود و دیگر برای پاکسازی استخر خود کار نمی کند، به این معنی که نیاز بیشتری به یک هفتگی برای ادامه دادن به این اثر اضافه می شود. انواع مختلفی از کلر در بازار وجود دارد، بنابراین بدون آنکه بدانید که چه نوع شما باید از آن استفاده کنید، دشوار است.

کلر در فرم دانه ای، چوب، 1 قرص و قرص 3 "موجود است. اصلی ترین چیز برای مراقبت از غلظت مواد تشکیل دهنده فعال است. توصیه می شود غلظت 56٪ به 62٪ به 62٪ سدیم Dichloro-S-Triazinetrione در کلر دانه ای و 90٪ Trichloro-S-triazinetriete در قرص های کلر یا چوب را انتخاب کنید. یک فیدر کلر شناور یا فیدر شیمیایی شناور را انتخاب کنید، که از هر توزیع کننده عرضه استخر موجود است، به طور خودکار قرص های کلر 1 اینچ، قرص های کلر 3 اینچ یا کلر را به آب استخر خود رها می کند. فیدرهای شیمیایی به آرامی مقدار دقیق کلر را به طور خودکار از دست می دهند، کنترل دقیق بر میزان کلر به استخر شنا شما اضافه می شود. این یک نه به سادگی قرص های کلر کلر یا کلر را به استخر، یا قرص های کلر یا چوب کلر را در سبد Skimmer قرار می دهد. زیرا اگر یک قرص کلر مستقیماً در سبد کفگیر شما حل شود ، تمام آب عبوری از سیستم لوله کشی استخر و گردش خون شما دارای مقدار زیادی کلر است که به آرامی در داخل سیستم گردش استخر از بین می رود و باعث خرابی زودرس آن می شود. پمپ استخر و اجزای فیلتر شما.

حفظ سطح pH استخر مناسب می تواند به اندازه داشتن مقدار کلر صحیح مهم باشد ، زیرا تعیین می کند کلر تا چه اندازه موثر خواهد بود. سطح pH استخر شما باید بین 7.2 - 6.6 باشد. وقتی pH در 7.2 (همان سطح اشک انسان) باشد ، کلر حدود 10 برابر در تصفیه آب شما موثر است. اگر سطح PH آب را بیش از حد بالا می دانید ، می توانید با ریختن آرام "اسید موریاتیک" (که به آن اسید هیدروکلریک معروف نیست) مستقیماً در انتهای عمیق استخر در حالی که پمپ استخر روشن است و آب در آن جریان دارد ، به طور موثر آن را کاهش دهید. این مواد شیمیایی می تواند بسیار مضر باشد اگر آن را بر روی پوست - اگر شما در مورد هر حوادث نگران هستید، اسید گرانول یا pH منهای یک جایگزین امن تر است. PH استخر شما بهتر می تواند با استفاده از یک آزمون "قطره" تایپ به جای یک آزمون "نوار تست" اندازه گیری شود که به راحتی می تواند اشتباه باشد. این که آیا شما نیاز به افزایش یا کاهش سطح pH دارید، باید مقادیر کمتری از مواد شیمیایی را اضافه کنید و سپس پس از حدود 6 ساعت از فیلتراسیون مداوم برای جلوگیری از نوسانات شناخته شده به عنوان "تندرست" دوباره امتحان کنید. اگر مشکل واقعی PH را دارید، به طور معمول به دلیل سطوح قلیایی پایین است. اگر شنا در استخر شما باعث می شود چشمان شما را سوزاند، این اغلب ناشی از pH یا بیش از حد بالا و یا خیلی کم است. بنابراین، نظارت بر سطح pH مهم است اگر شما می خواهید از چشم های قرمز و تحریک شده جلوگیری کنید. با استفاده از مواد شیمیایی استخر مناسب و حفظ سطوح صحیح آنها برای نگهداری از استخر شنا خود و توانایی شما برای با خیال راحت از آن بسیار مهم است. اطلاعات فوق مهمترین مبانی اساسی را برای تحقق این امر به شما ارائه می دهد تا بتوانید به جای صرف ثروت اندک برای استخدام کمک حرفه ای ، این کار را خودتان انجام دهید.

سیگار کشیدن برای ما وحشتناک است. در حال حاضر همه ما این را می دانیم. ما همچنین خطرات دود دست دوم را می دانیم، اما ما اغلب خطرات باقی مانده دود را در محیط زیست نادیده می گیریم. مطالعات این به اصطلاح بقایای دود سومین دست را با آسیب DNA و سرطان، از جمله چیزهای دیگر مرتبط کرده اند. و سپس، البته، بوی وجود دارد. مگر اینکه شما از بوی سیگار، توتون و تنباکو، دود و بوی های مرتبط لذت ببرید، می خواهید از این موضوع خلاص شوید. این فقط به سیگاری ها اعمال نمی شود. اگر شما یک ماشین مورد استفاده، یک خانه یا تقریبا هر چیزی که در معرض دود سیگار قرار گرفته بود، تحت تاثیر قرار گرفت. حذف بوی سیگار چیزی است که بسیاری از مردم باید با آن برخورد کنند، حتی اگر آنها هرگز سیگار نکشیدند. شاید افرادی که نیاز به یک بوی خوب بوی خوب دارند، بیشتر کسانی هستند که سیگار کشیدن و غیر سیگاری هایی را که بوی را از بین می برند ترک کرده اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد