پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

زانتان گام فوفنگ

زانتان گام فوفنگ یا صمغ زانتان که عمدتا از نشاسته تهیه می شود ، یک پلی ساکارید با وزن مولکولی بالا است که در اثر تخمیر با Xanthomonas Campestris در شرایط ماده مغذی ویژه ، ph ، تأمین O2 و درجه حرارت تولید می شود ، سپس خالص می شود ، خشک می شود و به شکل سفید یا سبک تبدیل می شود - پودر جریان زرد آزاد. ترکیبات اصلی زانتان صمغ عبارتند از D- گلوکوپیرانوز گلوکان ، D- مانوز و D- اسید گلوکورونیک. تعیین اشعه ایکس نشان می دهد که زانتان آدامس دارای یک ترکیب مارپیچ دوتایی ضد موازی است ، که بر روی آن خواص ویژه آن از پایه محلول آب است. صمغ زانتان می تواند در بیش از بیست زمینه صنعتی مانند مواد غذایی ، دارویی ، مواد شیمیایی خوب ، کشاورزی ، حفاری و بهره برداری از روغن و غیره به طور گسترده استفاده شود. در مقایسه با انواع دیگر guma ، Xanthan Gumhas از مزایای بسیاری برخوردار است.

همین الان با شماره ما تماس بگیرید و زانتانگام فوفنگ را سفارش دهید 

در باره شرکت فوفنگ 

Fufeng Group Company Limited یک تولید کننده بین المللی تخمیر زیستی است که به عنوان یک شرکت عمومی در حاشیه اصلی HKEx ذکر شده است. این ماده عمدتاً در زمینه اسیدهای آمینه و محصولات مشتق شده آن و تولید و مدیریت کلوئیدهای بیولوژیکی تخصص دارد و تاکنون به بزرگترین تولید کننده اسیدهای آمینه ، MSG و صمغ Xanhtan در جهان تبدیل شده است.


در حال حاضر ، گروه Fufeng از شرکتهای زیر تشکیل شده است: شرکت بیوتکنولوژی Xinjiang Fufeng ، با مسئولیت محدود ، شرکت دارویی Jiangsu Shenhua Limited ، شرکت تخمیر Shandong Fufeng Limited ، Baoji Fufeng Biotechnologies Co. Ltd. Neimenggu Fufeng biotechnologies Co.، Ltd.، Hulun Beier North-East fifeng biotechnologies Co.، Ltd.، Fufeng R&D Center، Fufeng Company import and export Limited و غیره


این گروه گواهینامه ISO9001 سیستم مدیریت کیفیت بین المللی ، سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی ISO22000 ، سیستم مدیریت محیط زیست ISO14001 ، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS18001 ، GMP Kosher ، Halal ، BRC و IP را پشت سر هم گذرانده است. در صنعت تخمیر چین ، قدرت جامع گروه Fufeng سالهاست که رتبه اول را دارد و به عنوان 500 شرکت خصوصی خصوصی چین انتخاب شده است و عنوان آن را با عنوان شرکت ملی فناوری پیشرفته و جدید و شرکت ملی پیشرو مواد غذایی و غیره عنوان کرده است. " مارک Fufeng ”هم اکنون در چین یک علامت تجاری شناخته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد