پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

سوربیتول

تولید سوربیتول یک فناوری برای ایجاد قند سوربیتول الکل از طریق هیدروژناسیون دسته ای محلول گلوکز آبی است. از طریق این فرایند قابل اعتماد ، مهندسی و ساخت و ساز هوای هوایی مشتریان خود را قادر می سازد سوربیتول درجه فنی ، غذایی یا دارویی تولید کنند.


محلول سوربیتول یا پودر


گلوکز موجود در گیاهان آسیاب مرطوب مواد اولیه تولید سوربیتول را تأمین می کند. در داخل راکتور دسته ای ، محلول گلوکز با استفاده از یک کاتالیزور نیکل یا روتنیم هیدروژنه می شود. در پی واکنش ، که در دمای 110 درجه سانتیگراد و فشار 40 بار انجام می شود ، با فیلتر کردن دوغاب محصول ، کاتالیزور بازیابی می شود.


با استفاده از تبادل یونی ، محلول سوربیتول خام خالص شده و تا غلظت نهایی آن تبخیر می شود. مشتریان ممکن است از طریق تبلور ذوب ، پودر سوربیتول را تولید کنند.


مزایای


این فرایند باعث تولید سوربیتول فنی ، غذایی یا دارویی می شود

پودر سوربیتول را می توان از طریق تبلور مذاب تولید کرد

چهره های کلیدی


ظرفیت: 100 تا 200 تن در روز

مخارج عملیاتی: 130-165 دلار آمریکا (USD) / تن (بدون مواد اولیه یا هزینه های ثابت)

Sorbitol

الکل قند

سوربیتول، یک پلیول طبیعی است که به مقدار زیادی در صنایع غذایی به عنوان ماده شیرین کننده ، مرطوب کننده و بافت ساز استفاده می شود. در سال 1986 نشان داده شد که این ماده میکروبیوتای مدفوع موش ها را با جابجایی از باکتری های گرم منفی به باکتری های گرم مثبت تغییر داده است.

در سال 2007 ، تکنیک های مولکولی نشان داد که سوربیتول تأثیر زیادی بر میکروبیوتایز روده موش ها می گذارد ، و به ویژه باعث افزایش لاکتوباسیلوس reuteri می شود.

منابع : https://www.engineering-airliquide.com/sorbitol-production

https://bismoot.com/blog/سوربیتول/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد