پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

پتاسیم نیترات (Potassium Nitrate)

استفاده آمویناک در پاک کردن گاز

برای تمیز کردن اجاق برقی از آمونیاک استفاده کنید
در اینجا یک روش عملی بی دردسر برای تمیز کردن اجاق برقی وجود دارد: ابتدا فر را روشن کنید ، بگذارید تا 150 درجه فارنهایت (65 درجه سانتیگراد) گرم شود و سپس آن را خاموش کنید. یک کاسه ایمن مخصوص اجاق گاز حاوی ½ فنجان آمونیاک را در قفسه بالا و یک قابلمه بزرگ آب جوش را در قفسه پایین قرار دهید. درب فر را ببندید و بگذارید یک شب بنشیند. صبح روز بعد ظرف و قابلمه را برداشته و بگذارید فر برای مدتی هوا شود. سپس با استفاده از آمونیاک و چند قطره ظرفشویی مایع رقیق شده در یک چهارم آب گرم آن را تمیز کنید. حتی گریس پخته شده قدیمی باید درست از بین برود!
هشدار: از این روش تمیز کردن با اجاق گاز استفاده نکنید مگر اینکه چراغ خلبان خاموش باشد و خطوط اصلی گاز خاموش باشد.

همیشه با استفاده از آمونیاک احتیاط کنید! هرگز آمونیاک را با سفید کننده یا کالای حاوی کلر مخلوط نکنید. این ترکیب دود سمی تولید می کند که می تواند کشنده باشد. در یک فضای تهویه مناسب کار کنید و از استنشاق بخارها خودداری کنید. دستکش های لاستیکی بپوشید و از ابتلا به آمونیاک بر روی پوست یا چشم خود جلوگیری کنید. همیشه آمونیاک را در دسترس کودکان قرار ندهید.

در اینجا یکی دیگر از هکهای تمیزکننده اجاق گاز عالی دیگر که ارزش بررسی دارد وجود دارد!
خواندن بیشتر درباره روش های استفاده از آمونیاک در خانه : https://www.readersdigest.ca/home-garden/tips/5-things-do-ammonia/
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد